Jag, och "Nuvarande"; Hade som en rolig "grej", att när vi väl hade bestämt oss för att bli mer seriösa.
Vi gav varandra en vit sista vecka- samt gjorde det till en tävling om vem som kunde belägra flest, innan vi knöt oss.
Jag lyckades sätta in en träff nästan varje dag hela veckan, hade även "överbokat" några dagar, ett flertal som ville komma samtidigt under vissa mer populära dagar.
(Ser Oattraktiv. Ful kropp, 20%+ kroppsfett, inga muskler. Arbetslös. Kortväxt, osv.
"Men vem bryr sig? Jag är ju så fantastiskt skön, rolig och intelligent.
Har ett väldigt unikt / alternativt sätt att se på världen, då jag är intresserad av häftiga saker, som få ens vet om existerar. Ska någon, eventuellt- få chansen att dela sitt liv med mig - och min livslånga närhet, rådgivning och allmänna briljans. Så måste personen själv, leva upp till liknande nivåer; alternativt acceptera mig som den dominante ledaren- men bara ifall hon är mycket vackrare än mig, objektivt tolkat beroende på vad dom flesta människorna i din närhet har för subjektiva åsikt.
Det jag skriver är intressant och visar mitt riktiga jag; vilket är attraktivt och mystiskt.
Jag hoppas jag inte slösar min tid på någon som inte förtjänar den."
= Automatiskt, mentalt och energi-mässigt.
Även över text, så kommer du dra hem brudar.
Då du tycker/tror att du förtjänar det själv.
Ungefär som när du "låtsas" vara viktig i huvudet, när du står i baren på krogen- för att bli snabbare serverad.
Får du ingen tjej trots allt?
Det är din personlighet,
Din personlighet är ditt perspektiv på verkligheten.
Din personlighet utvecklas automatiskt, konstant, av varje enskild upplevelse och tanke.
T.ex kan erfarenheter som elaka tjejer- eller ljugande politiker...
Få en att bygga oönskade egenskaper; Samhällshat, kvinnohat/avsaknad av tillit, m.m.
DU förstår principen och grunden bakom varför; du/Dig/Jag = personlighet = verklighetsuppfattning.
Skriv ner dom 10 värsta sakerna; Du ogillar i andra.
Skriv ner dom 10 mest subtila sakerna, Du ogillar i andra.
Skriv ner dom 10- mest ogillade åsikterna du finner;
Skriv ner dom 10- mest korkade åsikterna du finner;
Skriv ner så många dåliga personlighetsdrag du bara kan!!
Varje gång du kommer på något att skriva ner; Så vill jag följande!
Försök minns ett tillfälle, då du har en erfarenhet av att någon annan begår det misstag som du kom på.
Vad tänkte du? Kände du?- och vad gjorde du till slut? - Skriv ner enkla, beskrivningar- av alla händelser du minns.
Dina åsikter, lyser ALLTID igenom, granska dig själv.
Vågar du stå för dessa åsikter? Är dom korrekta?
Du är nog inte ensam om det heller!
Men ingen gillar en fegis,
Ingen gillar negativitet, om det inte sker mot ett gemensamt externt ogillat element.
(Detta stärker relationer, på samma princip som mobbning.)
Ingen gillar någon desperat,
Vad kan anledningen till detta vara vanligtvis månntro?
Har du skrivit och betett dig desperat, går det rädda igenom att uppmärksamma- att du varit desperat;
Samt varför? Skicka ett meddelande och hoppas på förståelse.
Om inte det skulle funka?
NEXT
Det är Tinder vi pratar om för gudsskull.
Gjorde du min övning till dig förresten?
Den är lite klurig. Man ser ofta sina egna misstag i andra;
Ofta gör dom speciellt ont- att se och kännas vid;
När beteendet är starkt ogillat, samt begås av en själv.
Har du gjort min övning korrekt.
Kan du finna lite ledtrådar, i vad som är viktigast att korrigera/ändra med dig själv.
Denna övning, gör även så att du inte tar bort beteenden som många ogillar hos dig;
Utan du anpassar dig själv, till att bli den du söker;
Även om du gör något som många inte uppskattar, men du känner att det har en anledning till det beteendet eller information som dom inte besitter, som leder till beteendet.
Oavsett; Är det viktigt att ta vara på sina GENUINA riktiga passioner och intressen.
Slumpa aldrig något du brinner för eller är intresserad av, för att bli mer populär.
Din naturliga passion är det du vill visa upp extra; Oavsett om det är konstigt.
Då ett gemensamt intresse med någon; Kan räcka OTROLIGT långt.
Både som samtalsämne- men även för umgänge.
Är du väldigt speciell- och har ett unikt intresse?
Har du ett väldigt vanligt intresse? (t.ex Lyssna på musik)
Sannolikhet & Intressen; Relativitet och hur den fungerar
Desto mer unikt intresse; desto lägre chans att träffa någon med samma intresse.
Dock högre chans att bilda ett relationsband, när du stöter på någon med detta intresse.
Desto mindre unikt intresse; hög chans att träffa någon med samma intresse.
Väldigt låg chans att det ligger grund för att bilda en relation, om du skulle stöta på någon med detta intresse.
Random nonsens. Kan skriva mer utförligt, vid förfrågan.
Då jag har en väldigt annorlunda syn på verkligheten, känslor och relationer-
Så stannar jag här och fortsätter dela med mig utav den synen, enbart ifall intresse finns.
Mvh