2019-09-25, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppe010
Usch verkligen inte.. blääääää
Skulle aldrig knulla en slapp jävla morsa, där går min gräns.

Blir däremot bara mer petig då man får jävligt mycket bekräftelse genom tinder knull
7-10 ska det vara.
1 och 2or lol.
Du verkar ju vara jävligt patetisk och förmodligen är du väl lika ful som dom så du inte får bättre

Jo, om jag faktist orkar lägga in tiden så kan jag få bättre. Men varför gå fram och tillbaka och hålla på och dra ut på det med petiga 5or och 6or när du kan knulla 1or och 2or och singelmammor hur enkelt som helst i princip. Om du bara är ute efter och knulla så ser jag ingen poäng att lägga massor med energi på någon som ser lite bättre ut, när det kommer vara svårare att få knulla dom.
Citera
2019-09-25, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyska-latsdrag
Du får förtur i 30 minuter en gång i månaden om du köper Gold som är deras dyraste tjänst..

Annars kan du köpa en "boost" som gör att du kommer före i kön under 4 timmar som jag tror kostar 399 eller 499 kronor.

Det var inte svar på min fråga
Citera
2019-09-25, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Men för helvete. Om en tjej är intresserad av en kille så varför ska hon inte skriva först då? Att hennes eventuella intresse hänger på om han skriver först eller inte, ja då är det inget starkt intresse som tjejen har för killen om det endast hänger på det.

Visar intiativ? Absolut, men det kan killen visa senare. Om en tjej faktiskt gillar en kille så bör hon skriva snarast. Att vänta på att han ”måste skriva” känns dagisnivå.
Det kan man tycka, och jag håller med. Men det påverkar ju inte verkligheten.
Citera
2019-09-25, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Jo, om jag faktist orkar lägga in tiden så kan jag få bättre. Men varför gå fram och tillbaka och hålla på och dra ut på det med petiga 5or och 6or när du kan knulla 1or och 2or och singelmammor hur enkelt som helst i princip. Om du bara är ute efter och knulla så ser jag ingen poäng att lägga massor med energi på någon som ser lite bättre ut, när det kommer vara svårare att få knulla dom.

Sjukt att du ens får upp kuken, för det får inte jag av bara fitta iaf.
Sen är det verkligen ingen konst att få dom riktigt tighta brudarna på tinder
Citera
2019-09-25, 17:49
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Det kan man tycka, och jag håller med. Men det påverkar ju inte verkligheten.

Absolut påverkar det inte verkligheten Men jag kommer fortsätta med att sällan skriva först. Skriver dock självklart först om jag matchar sist med en tjej och är genuint intresserad.
Kommer detta beteende göra att jag missar en del tjejer? Absolut. Men jag lever hellre ett liv där jag gör det jag tycker är rätt .
Citera
2019-09-25, 17:51
Citat:
Jag klagar inte? Jag har redan sagt i den här tråden att inget kommer ändra sig någonsin och det bara är att sluta kämpa emot. Knulla vad man vill liksom, det är lugnt xD

Du är ju dum i huvudet. Vad ska man kämpa emot? ”Knulla vad man vill”, tvivlar starkt att du ens får ligga med den fulaste människan.
Citera
2019-09-25, 18:07
Medlem
Citat:
Du är ju dum i huvudet. Vad ska man kämpa emot? ”Knulla vad man vill”, tvivlar starkt att du ens får ligga med den fulaste människan.

Jag förstår inte varför du är så arg. Du låter som en incel. Du sitter och klagar på att jag är okej med att knulla 1or, 2or och singelmammor, och säger att jag förstör något? Förstår du inte själv hur konstigt det låter?
Citera
2019-09-25, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyska-latsdrag
Hur Tinder har blivit marknadsledande i Sverige är för mig ett stort mysterium. Själva appens funktionalitet är totalt underlägsen allt som funnits innan. Man är helt låst till att ta ställning till de personer som presenteras för en och helt låst till att hoppas att någon annan ser en. Det är även helt värdelöst att inte ha någon aning om hur aktiviteten ser ut i området man befinner sig i. I stort sett alla andra dejtingsidor någonsin tillåter dig att se hur stort "utbudet" i ditt närområde är och hur onlineaktiviteten ser ut.

Jag fick väl runt 60 "gillningar" första veckan från en hel del medelsnygga tjejer. Jag tror inte direkt att jag är mer än medelsnygg heller så det är jag nöjd med. Nu den senaste veckan så har det dock varit helt dött. 0 gillningar. Inte ens någon "1 poängare".

Jag valde att bli medlem på Badoo samtidigt och där har jag väl fått 150 gillningar från "medelsnygga tjejer".. Så jag antar att det i alla fall finns en viss procent av den kvinnliga befolkningen som inte tycker att jag ser ut som ett totalt träsktroll.

Därför känns det lite konstigt att verkligen ha fått 0 gillningar den senaste tiden.

Tror alla går igenom det. Tror det beror på när man först reggar sig så får man direkt många likes, antagligen för att man går före i kön som ny. Därefter svalnar det rejält.
Citera
2019-09-25, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TearDrops
Tror alla går igenom det. Tror det beror på när man först reggar sig så får man direkt många likes, antagligen för att man går före i kön som ny. Därefter svalnar det rejält.

Men den lägre frekvensen kan öka. Jag har upplevt det själv. Testa byta bild eller skriv till någon kontakt så är din aktivitet ökad. Algoritmen tar aktivitet i beräkning.
Citera
2019-09-25, 19:41
Citat:
Jag förstår inte varför du är så arg. Du låter som en incel. Du sitter och klagar på att jag är okej med att knulla 1or, 2or och singelmammor, och säger att jag förstör något? Förstår du inte själv hur konstigt det låter?

Du förstår de facto att du påverkar dejtingmarknaden negativt. Förstår du inte det?
Du är villig att knulla allt som rör sig. Detta gör att tjejer får orimligt höga krav på sig själv.
Sen kan jag inte förstå hur du mår bra av att knulla tjocka 1or som inga andra vill ha. Men fine, whatever. Du är säkert ful du också.
Citera
2019-09-25, 22:13
Medlem
Citat:
Du förstår de facto att du påverkar dejtingmarknaden negativt. Förstår du inte det?
Du är villig att knulla allt som rör sig. Detta gör att tjejer får orimligt höga krav på sig själv.
Sen kan jag inte förstå hur du mår bra av att knulla tjocka 1or som inga andra vill ha. Men fine, whatever. Du är säkert ful du också.

Jag är typ helt average nu. Tjockisar är faktist det ända som jag inte knullar. Angående delen med tjejers krav... Dom har redan dom här kraven, detta kommer aldrig ändra sig, det kommer alltid vara någon desperat nog att knulla dom här tjejerna, så även om jag inte gjort det, så hade nästa person gjort det, och absolut inget hade ändrats. Det är därför det inte spelar mig någon roll alls längre. dejtingmarknaden är redan fuckad och den kommer aldrig ändra såg, vare sig jag väljer att ändra på mig eller inte.
Citera
2019-09-26, 00:03
Citat:
Jag är typ helt average nu. Tjockisar är faktist det ända som jag inte knullar. Angående delen med tjejers krav... Dom har redan dom här kraven, detta kommer aldrig ändra sig, det kommer alltid vara någon desperat nog att knulla dom här tjejerna, så även om jag inte gjort det, så hade nästa person gjort det, och absolut inget hade ändrats. Det är därför det inte spelar mig någon roll alls längre. dejtingmarknaden är redan fuckad och den kommer aldrig ändra såg, vare sig jag väljer att ändra på mig eller inte.

Du är ett rimligt resonemang men jag undrar egentligen hur du går tillväga? Swipear du höger på alla och skriver till alla fula 1or du matchar med? Eller skriver de till dig?
Jag förstår att man har sexuella behov men att sänka sig så lågt att du knullar alla som vill knulla med dig är sjukt osexigt. Men du kanske inte bryr dig om hur andra uppfattar dig?
Och ja sexmarknaden är sjukt skev, men att du bidrar till att fula tjocka tjejer får orimligt bra självförtroende gör att du är en del av problemet. Wow asså, tur att jag har tjej. Hade aldrig kunnat må bra av att kämpa och anstränga mig för att ligga med en ful 1a.

Sedan så får du ju tänka på att visst det finns alltid desperata dudes som vill knulla tjejer men denna dejtingvärld gör ju att tjejer inte nöjer sig med desperata dudes, tom fula tjejer vill ha mer. Så du ska vara glad att du klarar vissa tjejers krav ens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in