Citat:
Ursprungligen postat av
Swedlite95
Jag är typ helt average nu. Tjockisar är faktist det ända som jag inte knullar. Angående delen med tjejers krav... Dom har redan dom här kraven, detta kommer aldrig ändra sig, det kommer alltid vara någon desperat nog att knulla dom här tjejerna, så även om jag inte gjort det, så hade nästa person gjort det, och absolut inget hade ändrats. Det är därför det inte spelar mig någon roll alls längre. dejtingmarknaden är redan fuckad och den kommer aldrig ändra såg, vare sig jag väljer att ändra på mig eller inte.
Du är ett rimligt resonemang men jag undrar egentligen hur du går tillväga? Swipear du höger på alla och skriver till alla fula 1or du matchar med? Eller skriver de till dig?
Jag förstår att man har sexuella behov men att sänka sig så lågt att du knullar alla som vill knulla med dig är sjukt osexigt. Men du kanske inte bryr dig om hur andra uppfattar dig?
Och ja sexmarknaden är sjukt skev, men att du bidrar till att fula tjocka tjejer får orimligt bra självförtroende gör att du är en del av problemet. Wow asså, tur att jag har tjej. Hade aldrig kunnat må bra av att kämpa och anstränga mig för att ligga med en ful 1a.
Sedan så får du ju tänka på att visst det finns alltid desperata dudes som vill knulla tjejer men denna dejtingvärld gör ju att tjejer inte nöjer sig med desperata dudes, tom fula tjejer vill ha mer. Så du ska vara glad att du klarar vissa tjejers krav ens.