Citat:
Vad är grejen med att folk tar bort matchningarna?
Sedan igår kväll har jag fått 10 matchingar. När jag nu kollar är 2 kvar. 2 st av de borttagna var dessutom så kallade "super-likes". Är man för övrigt.
Är det vanligt att tjejer tar bort matchning om man inte kontaktar direkt?
Saken är den att jag inte har tid att hålla på att skriva hela tiden pga. av jobb och andra aktiviteter.
Bör man skriva någonting direkt man får en matchning för att visa intresse eller?
Hade ju tänkt att kontakta matchningar ikväll när jag har mer tid.
Raderar snart appen pga. av detta!
Och nej, det är knappast på grund av misstag från tjejernas sida. Varit med om detta nu för många ggr för att det ska vara felswipes.
Är för övrigt VÄLDIGT selektiv med vilka jag vill matcha med på tinder. Swipar JA på kanske en tjej av tio.
Sedan igår kväll har jag fått 10 matchingar. När jag nu kollar är 2 kvar. 2 st av de borttagna var dessutom så kallade "super-likes". Är man för övrigt.
Är det vanligt att tjejer tar bort matchning om man inte kontaktar direkt?
Saken är den att jag inte har tid att hålla på att skriva hela tiden pga. av jobb och andra aktiviteter.
Bör man skriva någonting direkt man får en matchning för att visa intresse eller?
Hade ju tänkt att kontakta matchningar ikväll när jag har mer tid.
Raderar snart appen pga. av detta!
Och nej, det är knappast på grund av misstag från tjejernas sida. Varit med om detta nu för många ggr för att det ska vara felswipes.
Är för övrigt VÄLDIGT selektiv med vilka jag vill matcha med på tinder. Swipar JA på kanske en tjej av tio.
Jag brukar vänta ett dygn eller så och har han inte skrivit något då tar jag bort matchningen. Om det är han som matchar oss, alltså han som sveper ja sist och får upp att vi matchat, väntar jag ibland ca en dag, men oftast inte mer än några timmar, innan jag tar bort matchningen. Vill varken ha massa matchningar som är oseriösa och inte vill skriva eller matchningar som inte vågar eller har lust att skriva först. Finner det omanligt.
Tar även bort matchningar om jag efter att vi matchat upptäcker något avtändande eller någon dealbreaker i hans profil, som jag alltså av någon anledning missat vid svepandet. Ofta är det att jag märker att han skrivit något om att dricka öl är ett stort intresse för honom eller att han inte vill ha något seriöst.
Så jäkla enkelt egentligen.^