2018-10-18, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Vad är grejen med att folk tar bort matchningarna?

Sedan igår kväll har jag fått 10 matchingar. När jag nu kollar är 2 kvar. 2 st av de borttagna var dessutom så kallade "super-likes". Är man för övrigt.

Är det vanligt att tjejer tar bort matchning om man inte kontaktar direkt?
Saken är den att jag inte har tid att hålla på att skriva hela tiden pga. av jobb och andra aktiviteter.

Bör man skriva någonting direkt man får en matchning för att visa intresse eller?
Hade ju tänkt att kontakta matchningar ikväll när jag har mer tid.
Raderar snart appen pga. av detta!

Och nej, det är knappast på grund av misstag från tjejernas sida. Varit med om detta nu för många ggr för att det ska vara felswipes.

Är för övrigt VÄLDIGT selektiv med vilka jag vill matcha med på tinder. Swipar JA på kanske en tjej av tio.

Jag brukar vänta ett dygn eller så och har han inte skrivit något då tar jag bort matchningen. Om det är han som matchar oss, alltså han som sveper ja sist och får upp att vi matchat, väntar jag ibland ca en dag, men oftast inte mer än några timmar, innan jag tar bort matchningen. Vill varken ha massa matchningar som är oseriösa och inte vill skriva eller matchningar som inte vågar eller har lust att skriva först. Finner det omanligt.

Tar även bort matchningar om jag efter att vi matchat upptäcker något avtändande eller någon dealbreaker i hans profil, som jag alltså av någon anledning missat vid svepandet. Ofta är det att jag märker att han skrivit något om att dricka öl är ett stort intresse för honom eller att han inte vill ha något seriöst.
Citera
2018-10-18, 14:49
Medlem
Om Jag har swipeat vänster, kan den personen ändå se mig, Alltså kan jag ändå komma upp i denna persons flöde? Och vice versa 😜
Citera
2018-10-18, 15:15
Medlem
Kan man se/hitta dem man har swipat höger på som man inte matchat med (än). Kan man liksom kolla nån lista över pending högerswipes?

(Ursäkta dryg svengelska.)
Citera
2018-10-18, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa1996
Orkar inte läsa genom hela tråden på flera tusen sidor, så det kan hända att det redan står.

Om en kille tar bort en matchning på tinder, varför hamnar han längst fram när jag går in i appen? Är det för att han har tryckt till höger på mig eller för att han anses som attraktiv? Stolt som man är klickade jag på vänster så vet inte om det skulle ha blivit en matchning eller ej :-)
Han startade säkert om sitt konto. Om ni båda bor på en mindre ort så hamnar hans kort långt fram pga nybörjar-boosten. Han har möjligen också swipat höger på dig, och lyfts då fram ytterligare.

Citat:
Ursprungligen postat av Mojma
Om Jag har swipeat vänster, kan den personen ändå se mig, Alltså kan jag ändå komma upp i denna persons flöde? Och vice versa 😜
Rent teoretiskt bör du inte göra det. Men dels pga att du kanske redan hade hunnit laddats in i personens flöde som råkade sitta och swipa då.

Dels vet vi inte säkert, det skulle inte vara över Tinder att skrupellöst fylla flödet med fake-innehåll (dvs personer som redan ratat en), för att ge sken av aktiva och potentiella personer. Iaf på mindre orter.
Citera
2018-10-18, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vixen90
Kan man se/hitta dem man har swipat höger på som man inte matchat med (än). Kan man liksom kolla nån lista över pending högerswipes?

(Ursäkta dryg svengelska.)
Nej
Citera
2018-10-18, 18:04
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Jahapp.

Efter att inte ha använt appen på 1,5 år (?) så laddade jag ner den förra tisdagen (9 okt) för att prova lyckan igen. Mest på skoj.

Denna gång med 5 bilder. Inga selfies, och alla tagna sommaren 2018.

Det är synd att det är omöjligt att svara alla, och hålla konversationerna levande. Det hade behövts fler timmar på dygnet helt enkelt. Jag känner att jag missar många härliga stunder under täcket.

Screenshot.

Hur går det för er andra hingstar där ute?
Citera
2018-10-18, 18:23
Medlem
SkyRaiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Tvåa på bollen men du verkar ju inte förstått första gången, det är en bot!

Bottarna blir ju bättre i så fall. Riktigt bra
Senast redigerad av SkyRaider 2018-10-18 kl. 18:25.
Citera
2018-10-18, 19:26
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajskorvsanus
Jahapp.

Efter att inte ha använt appen på 1,5 år (?) så laddade jag ner den förra tisdagen (9 okt) för att prova lyckan igen. Mest på skoj.

Det är synd att det är omöjligt att svara alla, och hålla konversationerna levande. Det hade behövts fler timmar på dygnet helt enkelt. Jag känner att jag missar många härliga stunder under täcket.

Screenshot.

Swipa mindre då så får du inte lika många att prata med Så jäkla enkelt egentligen.^
För övrigt, skryta på ett anonymt forum
Citera
2018-10-18, 23:19
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Jahapp.

Screenshot.

Skriv via datorn, är mer än dubbelt så tidseffektivt.
Citera
2018-10-19, 00:27
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Jahapp.

Screenshot.

Släng bort Jannike förbövelen. Hur du lyckats högerswipea henne är rätt skevt. Malin såg trevlig ut!

Grattis till framgången. Säkerligen topp-1-procentare. Ta för dig!
Citera
2018-10-19, 04:05
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Släng bort Jannike förbövelen. Hur du lyckats högerswipea henne är rätt skevt. Malin såg trevlig ut!

Haha, det är väl inget fel på Jannike

Min gissning är att förmodligen har han högersvepat alla i mängder.(med tanke på hur kort tid han haft tinder, och hur matchningar det är). Men det är som sagt en gissning!

Det hade varit kul att få veta ungefär hur många han totalt svept på, samt hur bilderna och presentationen ser ut.
Citera
2018-10-19, 08:36
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Citat:
Swipa mindre då så får du inte lika många att prata med Så jäkla enkelt egentligen.^
För övrigt, skryta på ett anonymt forum

Vi är ett par som har skrytyt en del här i tråden tidigare. Ser inte problemet med det.

Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Skriv via datorn, är mer än dubbelt så tidseffektivt.

Visste jag inte ens att man kunde göra. Ska prova!

Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Hehe, är hon så hemsk? Ska ta en närmre kik.. Har inte hunnit svara henne ännu pga jobb.
Och jag tar för mig så mycket jag kan!

Citat:
Haha, det är väl inget fel på Jannike

Min gissning är att förmodligen har han högersvepat alla i mängder.(med tanke på hur kort tid han haft tinder, och hur matchningar det är). Men det är som sagt en gissning!

Det hade varit kul att få veta ungefär hur många han totalt svept på, samt hur bilderna och presentationen ser ut.

Nej, jag sveper inte höger på allt. En hel del, men inte sånt som jag direkt ogillar eller tycker ser obra ut. Sen kan såklart rötägg trilla med pga oaktsamhet, men det är inte så ofta. Har iofs eventuellt ett fall här ovanför....

Kan man se hur många jag svept på? Har inte sett en sån funktion. Bilderna är helt vanliga. Kan visa dig i pm om du vill. Presentationen är tom. Står ingenting alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in