Citat:
Ursprungligen postat av
Internetkrigaren1
Jag skrev om hon inte svarar då. Påstår du att alla tjejer du träffat har kört med rak kommunikation?
Tjejen jag dejtar och är tillsammans med nu var den som tog kontakt först med mig och som tog och har nästan hela tiden tagit initiativ till att ses och ligga osv. Där har du en tydlig bild av vilka tjejer jag lockas till.
Jag VÄGRAR att vara en rent ut sagt loser som ska behöva skriva flera gånger, vara på och allmänt på i många betraktares ögon. Jag har tillräckligt bra självförtroende att jag ser mitt värde. Om en tjej inte skriver till mig eller svarar så är det hennes förlust, inte min. Förstår du inte detta?
Jag tänker inte kämpa eller kriga för någon. Det är tvärtom, tjejer som ska vilja ha mig. För att uppnå detta så arbetar jag med mig själv. Förstärker min utstrålning, utseende, tränar, klär mig bra osv.
Tjejen jag dejtar nu är EXAKT den typen av tjej jag vill ha. Det säger så mycket att hon skrev först, med tanke på hur dejtingmarknaden ser ut idag. Man kan nästan ta på hennes intresse för mig genom skärmen när hon skriver först.
Du borde ändra din approach till kvinnor, vännen. Styr situationen och jaga inte. Ha som mål att du ska jagas.