Citat:
Ursprungligen postat av
HenrikN96
Nja brudar dras väl till män som är framgångsrika snarare.
Det också Henrik, men om du inte har tillgång till lite brudpolare som är snygga, så försök komma in i något festgäng med bara brudar, gå förbi andra brudar som är snygga. Om du inte genast känner hur deras energi riktas emot dig, så ja då kan jag inte hjälpa dig, men rent generellt så händer något i damerna när du är med andra damer.
Jag själv var ute på en klubb för inte sålängesen med en tjejkompis, "kompis". Vill inte säga kk, tycker det förminskar henne som person, men ja hur som helst, och vad händer då?
Jo, som vanligt andra brudar ser att min tjejkompis när hon är full hoppar i knä på mig och det ska förstås hånglas som någon obligatorisk tjej pryl "han är min, ser ni det bitches?!", och hon njuter av att jag daskar henne på rumpan och är "dominanta kakan". De andra brudarna i klubben ser på och blir nyfikna på vem denne herr kaka kan vara, jo det ska jag berätta för er, om ni vill smaka en bit.
Min brudpolare var väl och pissa en kortstund eller något (BrunoC tror att hon var och sög någon annan killes kuk, maybe so

). Två tre tjejer var fram och prata och ville veta vem jag var "vem är du vem är duu?". Är lite humor när intresset är så där öööverdrivet stort. Kan lova dig. Hade jag varit där inne själv? Dom hade inte ens sagt hej, men när de ser att en annan tjej är helt "devoted" till mig, då väcks det till liv, du vet den där öknen där nere som blir torr när våra fuckbois varit på en knulldejt? Den är alldeles våt nu. Det är svart magi förstås. Jag svingar trollstaven och plötsligt är damerna otroligt angelägna om att veta vem/vad jag är eller gör i livet.
Jag säger förstås "Jag är fader tinder.." "VA?! Är det du, shit.".
Nickar nöjt, och sveper spritdrinken som bruden (tidigare) bjudit mig på. Riktiga män får eller tar emot drinkar, bögar bjuder.
Kom ihåg den, för det är helt sant faktiskt

Med bögar menar jag faktiskt riktiga bögar, även mesiga män bjuder.