Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Hade dejt nummer två med en tjej igår. Ja, jag dejtar två tjejer seriöst samtidigt.
Du behöver inte försvara dig, det är ett helt rimligt och pragmatiskt val. Det är ganska ostrategiskt att inte maximera sina chanser, och bara satsa på ett kort. Förutsatt man har kapaciteten att klara av det. Helst önskar man ju att man kände att man kunde satsa på bara en dock, det är ju lättare.
Ska själv träffa två stycken igen inom kort (båda som frågade ut mig från början - alltid ett gott tecken), och ska bjuda ytterligare en till, innan jag stänger ner för i år och går i vinterläger.
När tjejen är initiativtagaren är, åtminstone i min erfarenhet, en bra förutsättning för att en träff blir bra.
En tröttsam analogi kanske, men det är ju så det går till i djurriket i stort; honan väljer eller accepterar att hanen får para sig med henne. Men vi ska nog inte dra för stora växlar på de biologiska aspekterna.
Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Hon sa att hon inte hade tänkt träffa någon från Tinder. Att till och med hennes vänner har blivit förvånade när hon gått på dejt nr 1 och dejt nr 2 med mig.
Bör ju så klart tas med en nypa salt, men förhoppningsvis sant.
Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Tyvärr var hon rätt dålig på att kyssas.
Kanske ett bra tecken, då har hon inte haft så mycket övning på det?