Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Men sen är ju jag 9 av 10 också fråga BrunoC.

k
Jajamen, jag vågar iaf gå i god för att första 5 poängen stämmer. Vill man även veta hur man optimerar brunkräm i ansiktet och 10 lager filter på sina foton så har Kroppskakor koll på "sin shit".
Citat:
Ursprungligen postat av
CloserToTheHeart
Fråga till alla:
Någon annan som brukar använda sig av detta?
Alltså väldigt mkt chatt innan träff. Och långa sådana ofta också, det flyter alltid på för man skriver typ ett halvt a4 till varandra, på så sätt lär man känna varandra lite bättre, samt att konversationen inte dör ut, eftersom på så lång text kommer det alltid massa frågor.
Palla? Personligen tar jag det hellre offline så fort som möjligt eftersom (1) det är roligare så och (2) eftersom majoriteten av brudar inte är så särskilt intressanta eller har värst mycket som händer i deras liv så att det skulle kunna bli kul att föra längre inlägg.
Det skulle (3) inte ens gå rent praktiskt att skriva så mycket när man har en del matchningar och behöver vara upptagen med annat i livet och det skulle (4) göra deras vagina torrare än Sahara ifall jag började skriva logiska inlägg med intressant skit (kvinnor har sällan något intresse för det).
När jag frågat mina ligg vad de tänkt först när vi träffades, så brukar det just ofta vara att man tyckte att det var skönt att jag tog initiativet och inte höll på att snacka i evighet (som majoriteten killar gör) utan var rakt på, typ. En del har t.o.m. blivit chockade av en så simpel sak som att jag ringt upp och styrt det på telefon istället för att hålla det via text. Det kräver inte mycket att stå ut på det viset idag.
Anledningen till att jag säger det här (bortsett från att göra dig medveten om hur sjukt jävla mycket pussy jag får då) är att du ska fundera på det så här: står du ut idag genom att vara som alla andra yucksmucks som knappt vågar gå fram till en dam i verkliga livet och gör som du (dvs. väntar och vill att kvinnan ska ta initiativet), ELLER gör du det genom att faktiskt vara den som är mannen i interaktionen och ser till att vara den som hela tiden driver det ett steg fram?
Det är win-win. Du tar vad du vill ha och slipper ägna nån större tid, och trots all feministbullshit idag, så är det faktum att kvinnor dörlängtar efter män som kan ta initiativ och bete sig lite som män.
Sen vad fan vet jag? Det är möjligt att det finns någon undergroundrörelse som blommat upp senaste åren för jag tycker mig se en ökning bland män som gillar mer maskulina och dominanta kvinnor. Men är du intresserad av femdom och bli fastbunden och tagen i stjärten av en brud med strap on och ha en gummiboll inkörd i käften, så är det xtroverto eller fabula du ska snacka med.