Citat:
Ursprungligen postat av
stroganof
Jag är inte från europa och tur att man har en modellsnygg flickvän som är typ en 9av 10. för 8 år sen fick jag 40 matchningar om dagen på tinder med en bra andel snygga tjejer, men nu numera i runda slängar 3 matchningar med fula brudar om dagen.
givetvis beror det på att svenska tjejer nu ratar mitt utseende pga massimmigrationen. Kom inte med några förklaringar att det är segt för alla, för jag gick in på tinder och tog en europee som till och med är fulare än mig, och han fick fan 20 matchingar på 2 timmar när jag precis startade tinderkontot. Det sjuka är ju att jag gått från 40 om dagen till 3 och provat med samma bilder. Det är en minskning på 12ggr, och jag skulle vilja säga att det är mer än 12 ggr, då dessa 3 är riktigt fula.
Hur fan kan det va en minsknign på 12ggr+? ALLA jävla brudar har fani mig tagit till sig hur fult det är att vara utomeuropee nu efter massinvasionen senaste åren. Tjejerna följer trenden och stämningen som en fluga flyger till bajs.
Jag anar oerhörda brister i din vetenskapliga metod. Det är enormt svårt att skapa ens i närheten av jämförbara resultat av Tinder, då det är så enormt många faktorer och variabler att ta hänsyn till, de flesta kan du inte ens kontrollera själv.
Om vi förbiser faktumet att Tinders algoritm ändrats åtminstone 2-3 ggr sedan din första mätning, så bör du se till att du swipat åtminstone sanna veckodag, geografiska plats, tid på dygnet, antal högerwipes etc. Och sedan har vi så klart den subjektiva slump-aspekten som gör det ännu svårare.
Gå ut och mät vindens genomsnittshastighet för ditt hus istället, då får du data som är långt mer meningsfull än "matchningar per dag", som inte ens har ett anekdotiskt värde.