Citat:
Ursprungligen postat av
Fomalhaut
Ja, alltså det är helt riggat. Brorsan och jag har fått noll jävla likes under tre boosts sammanlagt. Tidigare har jag fått i snitt runt 20, ALDRIG under fem.
Dessutom fick jag noll likes under många dagars tid fast jag brukar få mellan typ två och tio per dag.
De jävla asen har helt enkelt softbannat oss båda av nån anledning, varför vet jag inte.
Har iaf fått fyra likes i Grekland hittills varav två lett till snack; men ingen av dessa icke-svenskor verkar använda appen för att träffas utan snarare i ren förströelse.
Ja, eller riggat och riggat... Tror Tinder börjar se över hur de slår mynt av alla de här pissfunktionerna de har lanserat på kort tid nu, så antar de är inne och skruvar och testar för fullt i algoritmen.
Har för ovanlighetens skull tillbringat dagen hemma idag (söndag) och satt någon slags matchningsrekord för ett moget konto.
Kan inte dra någon annan slutsats än att jag har blivit belönad för att jag varit mer aktiv än normalt, vilket ALDRIG har inträffat tidigare. Har ju snarare gått sämre för mig när jag suttit och nördat med Tinder tidigare!
Känns som det hela varit en snöbollseffekt. Fått upp en matchning, börjat surra med henne (fått svar direkt), raderat en annan inaktiv matchning och fått en ny direkt som jag börjat snacka med. Har på det sättet fått 8 nya matchningar totalt bara idag och har typ lika många aktiva dialoger.
Tinder har ju alltid gått i vågor fine, men det här är den sjukaste svallvågen jag varit med om.
Känns som det här kan bli en svettig vecka på dejtfronten

, men är ju ett sånt här flöde man måste ha för att få tillräckligt med kandidater för att kunna dubbelboka två på samma kväll så man vet att det faktiskt blir en dejt utan flake.
Till saken hör dock att min guld-prenumeration går ut om ett par dagar, så kan vara så att algoritmen triggat en extra-push... :/