Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Såg att de höjt priset för tinderplus, kostade 99kr förut, nu 109kr
Inte fått en like på en månad typ, matchningarna rullar in som vanligt (de får upp mig i deras flöde efter jag likeat då, aldrig får de upp mig först och likear).
Angående boost har jag aldrig fått mer än 3-4 likes pga det, och har t.o.m blivit helt utan "lila stjärna" vid matchning en gång.
Svepar alltid upp ("det finns inga nya personer" blabla), har svept upp alla personer i ålder 18-48 i 100km radie från storstan...

kommer kanske 50st nya i timmen som man sveper upp direkt... ska det verkligen påverka om man inte använder tinder ofta, så blir det bättre?
Fan vad glitchat. Jag har som sagt fått 70+ vid ett tillfälle och som minst runt fem. Det låter som att boost är helt fuckad för dig. Bor du i glesbygd?
Citat:
Ursprungligen postat av
Burkm4t
Haha du jobbar verkligen inte med lagom när du hittar dejter, från 30 mil ner till 30 meter i avstånd?

Haha, eller hur?! Tyvärr har hon inte svarat på mitt meddelande ännu – men ett intresse finns ju där så klart eftersom hon valde att matcha. Har dock inte sett henne på hotellet sedan dess så de kanske har bytt hotell; appen säger att hon är "less than 250 meters away" hela tiden så nära är hon oavsett.
Skulle vara jävligt najs om jag fick till en dejt med henne och det känns ju weird att hon skulle välja att matcha om hon inte också hoppas på den möjligheten. Med tanke på avståndet menar jag, blir ju mest stelt då.
Svarar hon ingenting blir det ju konstigt att approacha henne och börja prata kan man ju dock tycka. Jaja, vi får se vad som händer. Tjejer kollar in mig ofantligt mycket mer här än i Sverige. Allt mitt outsägliga slit på gymmet bär verkligen frukt i en miljö där man går halvnaken dagarna i ända. Känns najs att få en rejäl belöning (om än bara i blickar) för en gångs skull.