Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Tänk jag då som aldrig får likes (rekordet är "3+" vid omstart av konto, oftast är det tomt med likes) men likväl tonvis med matchningar... Jag får fortfarande inte ihop hur det kan bli så.
Resetar du verkligen kontot rätt då? (finns guider online, man måste in på fb bl.a.) Får omkring 70 likes när jag startar om kontot, men då är det mesta bara bajs så brukar sluta på knappt tio matchningar.
Har haft en del fake-konton som verkar ha blivit shadowbannade eller nåt eftersom de är helt döda när man startar om dom.
EDIT: För att undvika missförstånd, när tinderkontot vart igång ett tag är det 95% av fallen det är tjejen som matchar sist. Är dock annorlunda i början när kontot startas upp. Min polare som ser jävligt bra ut får dock 5-6 likes varje dag där en av dom ser bra ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
VivreSaVie
Ja, det verkar som att man inte får nya matchningar om man inte underhåller de gamla.
Ja, eller snarare när tjejen inte svarar. Verkar vara det i algoritment som drar ner ens Tinder-rating mest av allt. Radererar alltid inom 48h, men ska börja välja tidpunkt som jag raderar mer taktiskt för att se om min teori stämmer.