Citat:
Ursprungligen postat av
somaliskdelikatess
Antar helt enkelt att du är snygg.
Jag är en högst medioker blatte. Förvisso vältränad men en riktigt medioker blatte. Dessutom är jag väldigt snäll, sympatisk och leende på första bilden och det gillar ju såklart inga tjejer.
De gånger man frågat ut tjejer på dejt (när de dessutom varit tillmötesgående textmässigt) så flakear de ur så fort de får höra något om träff.
Nej du är en bitch. Se jag är också en blatte och ler. Jag ser söt ut men är ett machofreak. Ett tiotal rader på Tinder och nummer har byts ut och träff planeras in. Jag får 10-15 matchningar per dag och har inte ens profiltext. Sluta se och behandla kvinnor som om de har ett pussy pass. Finns inte alltid där, hör av dig när det passar dig, inga ursäkter vissa karaktär.
Dina villkor annars säger du annan dag. Var rak på sak och säg inte "kanske vill du ses till helgen?" utan säg "Jag gillar dig så jag bokar in dig denna fredagen kl 20, ses på X plats" eller om ni flirtat "Jag bokar in dig till helgen. Vill provköra dig, tar med mig en flarra vin. Ha maten varm drar mycket bensin men jobbar hårt".
Använd skämt, var katchig, ha "blicken" och våga vara vulgär. Fuck samhällsregler och bitchig feminist moral, det kan gå och knulla sig med en plastdildo. Sen blir det bull och du känner du inte får ut något av det så oavsett hur snygg hon är så säger du att du ska vidare, träffa polare och softa. Ha alltid en backup plan med polare, annan dejt eller kk.
Spill ingen tid om du inte har att hämta det du söker, läs av kvinnans språk, kroppen. Inget mer, inget mindre. Då min negerbruna vän kommer du bli ett machofreak. Ut och öva nu bitch för det tar tid.