Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-28, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Folk skyltar väl inte alltför mkt. Dessutom är väl tråden främst en frågetråd för de med just frågor eller problem.

Själv var jag på dejt i veckan. Det var den bästa hittills och vi kommer ses igen.

Jag är nöjd att det varje gång varit tjejen som på eget initiativ tackat så mkt för träffen (via sms) kort efter att vi tog adjö. Återigen handlar det inte om antalet matchningar utan hur väl du fixar textandet och första träffen.
Antar helt enkelt att du är snygg.

Jag är en högst medioker blatte. Förvisso vältränad men en riktigt medioker blatte. Dessutom är jag väldigt snäll, sympatisk och leende på första bilden och det gillar ju såklart inga tjejer.

De gånger man frågat ut tjejer på dejt (när de dessutom varit tillmötesgående textmässigt) så flakear de ur så fort de får höra något om träff.
Senast redigerad av somaliskdelikatess 2017-09-28 kl. 23:32.
Citera
2017-09-28, 23:31
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess

Jag är en högst medioker blatte. Förvisso vältränad men en riktigt medioker blatte. Dessutom är jag väldigt snäll, sympatisk och leende på första bilden och det gillar ju såklart inga tjejer.

De gånger man frågat ut tjejer på dejt (när de dessutom varit tillmötesgående textmässigt) så flakear de ur så fort de får höra något om träff.

Medelansikte, mycket dålig hy, men är lång, smart, bra tränad och okej på att konversera. Räcker tydligen långt.
Citera
2017-09-28, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Medelansikte, mycket dålig hy, men är lång, smart, bra tränad och okej på att konversera. Räcker tydligen långt.
Säg vem du liknar.

Jag är lång, smart (men när jag visar min intelligens, typ allmänbildning, så blir de avtända), vältränad.

Tror nog att det är för att jag har både medelansikte + blatte vilket gör att tjejerna skräms helt enkelt.

Nej nu ger jag upp, nästa val röstar jag SD i ren missnöjesaktion.
Citera
2017-09-28, 23:39
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Säg vem du liknar.

Jag är lång, smart (men när jag visar min intelligens, typ allmänbildning, så blir de avtända), vältränad.

Tror nog att det är för att jag har både medelansikte + blatte vilket gör att tjejerna skräms helt enkelt.

Liknar nog ingen kändis direkt. Omöjligt att säga.

Gällande bildning och smarthet bör man nog irl kombinera det med viss humor och självdistans. Annars blir det lätt nördigt o tråkigt.

Iofs matchar jag med mestadels studenter. De föredrar nog en viss intelligens.
Citera
2017-09-28, 23:41
Medlem
hardusettminapas avatar
Sett dessa meningar i olika tjejers profiltexter senaste veckan:

"Är förmodligen längre än dig"
"Är förmodligen starkare än dig"
"Jag har större biceps än dig"
"Tar dig lätt i armbrytning"
"I squat more than you"

Ett ganska tydligt tecken i tiden
Citera
2017-09-29, 01:04
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ganska sjukt ändå att man aldrig får höra om ligg i den här tråden och då är vi snart i 13000 inlägg. Ganska så uppenbart att ingen får ligg genom appen.

Kört gold sedan 9 september och resultaten har verkligen varit kassa. Tror jag mäktar med 29 matchningar varav runt 15 är från Göteborg och Malmö (är från stockholm).

Roterade städer då jag tänkte att jag visas mer i Stockholm.

Men nu när jag swipar bland kortleken har jag bara groteskt fula tjejer kvar.

Mitt tips till er är att absolut inte lägga ner mer pengar på skiten.

Sen tycker jag Tinder ska lansera en funktion där man ser hur många som nekat en. Är det 500 tjejer som nekat en och 15 som nappat så är det likagärna bara lägga ner allt som har med nätdejting att göra.

Var otroligt deprimerad och bitter för inte så länge sedan men jag har insett att det är lika gärna bra att acceptera situationen och göra något annat åt saken så nu mår jag relativt bättre.

Kommer det så kommer det. Tror ändå vi män kommer tjäna i slutändan då damerna fallerar efter 30-stråket medan vi ändå kan leva längre på köttmarknaden.

Säkert många som fått ligga mycket via Tinder. Sälv har jag haft sex (upprepade gånger) med två tjejer från Tiner. Men jag letar inte bara efter någon att ligga med utan ett långsiktigt förhållande. Tyvärr har det inte funkat i längden med någon, men jag är bra kompis med en av de tjejerna jag haft sex med. Det är ganska trevligt faktiskt. Av alla sidor jag testast var Mötesplastsen och Tinder bäst. Nu skulle jag säga att Tinder är bäst, där finns många normala personer av alla möjliga sorter. Och matchar man med någon så kan man oftast få till en träff om man vill.
Citera
2017-09-29, 03:45
Medlem
Citat:
Ganska sjukt ändå att man aldrig får höra om ligg i den här tråden och då är vi snart i 13000 inlägg. Ganska så uppenbart att ingen får ligg genom appen.

Kört gold sedan 9 september och resultaten har verkligen varit kassa. Tror jag mäktar med 29 matchningar varav runt 15 är från Göteborg och Malmö (är från stockholm).

Roterade städer då jag tänkte att jag visas mer i Stockholm.

Men nu när jag swipar bland kortleken har jag bara groteskt fula tjejer kvar.

Som tidigare sagt, positiva tindererfarenheter är inget folk skyltar med. Det får väl nästan anses vara skönt att folk håller det på en anständig nivå här inne, så att det inte bara är en massa stoltserande igenom hela tråden.

Kan däremot säga att det har behövts kämpas en hel del för att ens få kontakt med tjejer numer. Kan även vittna om att antal matchningar gått nedför rätt rejält jämfört med för några år sedan. Innan mitt f.d. förhållande så var tinder som en jäkla guldgruva och folk kunde faktiskt konversera. Av alla som jag har träffat nu så är det endast en som jag faktiskt tyckte var intressant mer än ett sällskap i sovrummet.

Är själv från Stockholm och som många andra vittnar om så är det katastrof här. Inte bara på Tinder. Tror mig har träffat en enda "vettig" Stockholmsbrud NÅGONSIN.
Citera
2017-09-29, 04:39
Medlem
Citat:

Nej du är en bitch. Se jag är också en blatte och ler. Jag ser söt ut men är ett machofreak. Ett tiotal rader på Tinder och nummer har byts ut och träff planeras in. Jag får 10-15 matchningar per dag och har inte ens profiltext. Sluta se och behandla kvinnor som om de har ett pussy pass. Finns inte alltid där, hör av dig när det passar dig, inga ursäkter vissa karaktär.

Dina villkor annars säger du annan dag. Var rak på sak och säg inte "kanske vill du ses till helgen?" utan säg "Jag gillar dig så jag bokar in dig denna fredagen kl 20, ses på X plats" eller om ni flirtat "Jag bokar in dig till helgen. Vill provköra dig, tar med mig en flarra vin. Ha maten varm drar mycket bensin men jobbar hårt".

Använd skämt, var katchig, ha "blicken" och våga vara vulgär. Fuck samhällsregler och bitchig feminist moral, det kan gå och knulla sig med en plastdildo. Sen blir det bull och du känner du inte får ut något av det så oavsett hur snygg hon är så säger du att du ska vidare, träffa polare och softa. Ha alltid en backup plan med polare, annan dejt eller kk.

Spill ingen tid om du inte har att hämta det du söker, läs av kvinnans språk, kroppen. Inget mer, inget mindre. Då min negerbruna vän kommer du bli ett machofreak. Ut och öva nu bitch för det tar tid.
Senast redigerad av Gummibossen 2017-09-29 kl. 04:43.
Citera
2017-09-29, 10:13
Medlem
Citat:
Säg vem du liknar.

Har nog träffat ett 50-tal genom tinder över 20 månader ungefär. Men ser ingen mening med att gå in och skriva om varje knull på fb.. Tror det knullas betydligt mer än vad du tror genom Tinder. Tjejer är dessutom extremt lösa. Endel kommer hem mitt i natten och efter 1h ligger dom i sängen. Då kan man matchat samma dag.

Även haft några som åkt allt ifrån 1-2h med buss/tåg, hem till någon random kille dom inte ens känner.

Men jag är inte lyckligare för de.
Citera
2017-09-29, 12:00
Medlem
Longterm90, lust att Pma dina bilder? Försöker knäcka koden hur man kan leva drömlivet.
Är du en 9/10 eller har du bara grymma bilder som utstrålar "james bond" el liknande?
En jävla dejt och det var ett råkristet många som sjunger i kör, eller iaf har jag dragit den slutsatsen efteråt.
Allt jag ville var att ligga, men träffar tyvärr dom som vill dejta..Suck.
Träffar genom tinder totalt 3. Matchningar totalt om man räknar in min förra period med denna, typ 200?
Hade man fått till 50 hade jag fan varit överlycklig. Fyfan vad gött liksom.
Citera
2017-09-29, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Longterm90, lust att Pma dina bilder? Försöker knäcka koden hur man kan leva drömlivet.
Är du en 9/10 eller har du bara grymma bilder som utstrålar "james bond" el liknande?
En jävla dejt och det var ett råkristet många som sjunger i kör, eller iaf har jag dragit den slutsatsen efteråt.
Allt jag ville var att ligga, men träffar tyvärr dom som vill dejta..Suck.
Träffar genom tinder totalt 3. Matchningar totalt om man räknar in min förra period med denna, typ 200?
Hade man fått till 50 hade jag fan varit överlycklig. Fyfan vad gött liksom.

Jag har pissbilder egentligen. Inte lagt ner mycket tid på dom. Kunde vart mycket bättre faktist.
Ja de va kul i början men tillslut blev även det tradigt så du har inte missat jättemycket faktist, även om du tror de kanske.
Citera
2017-09-29, 15:43
Medlem
Jojo, men det kanske utstrålar alfa tuff kille ändå med "pissbilder". PM:a gärna.
Trist dock att man inte blir mer nöjd av att få 50 dejter. Men du kanske har det tvärtom emot mig. Dom som gillar ditt utseende är totalt sönderbombade i skallen, medans för mig. Jag mår personligt nästan dåligt över att vissa tjejer verkar riktigt schyssta/vettiga och sen är jag bara ute efter "en sak".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in