Citat:
Nej, jag har inte sett honom någonstans försöka göra en pedofilkoppling av Lucas kommentar - det är ni som står för det.
Jag har inte skrivit ett ord om någon pedofilkoppling eller ens tagit upp den tråden, förutom nu i replik till dig och då var det ju i förbifarten gällande diskussionen om hans provokativa stil. Jag har tvärtom hållt med dig om just det där.
Citat:
Ursprungligen postat av
nie
Att Lucas skrev något om pedofiler som väckte ont blod hos andra, som inte förstod vad han menade utan bara gick igång på ord som pedofil och liknande är väl rätt väsentligt för att förstå vad som hänt.
Nej, så menade jag inte. Jag menade att efter det att han blev lite stigmatiserad och utanför efter bla det pedofilinlägget eller något annat så var han en lätt måltavla och hackkyckling lite oavsett vad han skrev.
Citat:
Det är inte OT och vad du har för glädje att använda Lucas för att bråka på micro vet jag inte men det är ju rätt uppenbart.
Jag har inte sagt att något är OT. Jag ser inte heller att jag "använder Lucas" för att bråka på micro mer än vad hon använder honom för att bråka med mig eller andra här i tråden.