• 1
  • 2
2004-01-17, 21:12
Medlem
Ere bara jag som spyr galla över Helena Bergström och Colin Nutleys alla vidriga filmprojekt?

Tycker hon e helt kaas som aktris och Nutley tycker jag är äcklig rent allmänt
Citera
2004-01-17, 21:35
Medlem
"Oh, I have a real new idea, let´s make a movie where everybody falls in love with my wife". Kreative Colin...
Citera
2004-01-17, 22:12
Medlem
Memnoks avatar
yup, Helena Bergström är riktigt jävla dålig. Har ni tänkt på att hon aldrig spelar någon annan roll än "tuff tjej från stockholm med skinn på näsan".

Det är inte konstigt att hon inte får några andra roller än i de som hennes man regisserar.
Citera
2004-01-17, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
yup, Helena Bergström är riktigt jävla dålig. Har ni tänkt på att hon aldrig spelar någon annan roll än "tuff tjej från stockholm med skinn på näsan".

Det är inte konstigt att hon inte får några andra roller än i de som hennes man regisserar.

U said it man!

Sen blir ju inte saken bättre av att SVT gullar så fruktansvärt med alla dessa skitfilmer och istället höjer upp dem till kultfilmer.. i helvete säger jag.
Citera
2004-01-17, 22:29
Medlem
Gör hon något annat än grinar?? Varenda rulle hon medverkar i så tjuter hon.
Citera
2004-01-17, 23:57
Medlem
Pellenezs avatar
Pellenez anmäler sig till Helena-Bergström-är-världens-mest-överskattade-aktris-klubben
Citera
2004-01-18, 01:02
Medlem
GreenManalishis avatar
jag tycker hon är rätt bra i Still Crazy.
Där spelar hon skitförnäm fru till
den nerdekade sångaren från det nerdekade rockbandet Strange Fruit

dock inte nå vidare förtjust i de svenska roller jag sett med henne
Citera
2004-01-18, 11:19
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Ere bara jag som spyr galla över Helena Bergström och Colin Nutleys alla vidriga filmprojekt?

Tycker hon e helt kaas som aktris och Nutley tycker jag är äcklig rent allmänt

Black Jack, Livet är en Schlager, Gossip, är alla vämjeliga. Colin Nutleys filmer är alltid sega...hade det inte varit för att Helena ligger med Nutley hade hon aldrig fått en roll i hans filmer pga hennes uselhet!
Citera
2004-01-18, 11:30
Medlem
kaleids avatar
Jag har i många år fört tesen att Mrs Bergström över huvud taget inte är en skådespelerska utan bara presenterar sitt eget värdelösa själv på duken. Skönt att andra verkar ha kommit till samma slutsats.
Citera
2004-01-21, 01:17
Medlem
petersens avatar
Jag föraktar såväl fru Bergströms skådespelarinsatser som herr Bergström. Herr C. Bergström bor sedan 15-20 år i Sverige men har fortfarande inte bemödat sig att lära sig svenska ens på enkel samtalsnivå. Oerhört arrogant! Dessutom är hans filmer tramsig folkhemspekoral.

Det är så sant som Ni säger pågar: fru H. Bergström är en usel aktris som bara spelar en enda roll (jfr. Gösta Ekman - neurotiker, Rolf Lassgård - välmenande brumbjörn), den tuffa stockholmstjejen med det gråtmilda inre, och som inte hade fått några roller om hon inte hade gått och gick sängvägen.

Må de flytta till Antarktis!
Citera
2004-01-22, 09:52
Medlem
Bom Tombadills avatar
Instämmer i att Helena B e urusel som skådis, däremot så va hon rätt ok i "Piraten från sandön" (innan hon träffat Colin N) eller vad serien nu hette, med Sven Wolter och Anton Glanzelius.
Dessutom så såg hon nästan fräsch ut i den... Ryckte i baugetten i alla fall
Citera
2004-01-22, 11:07
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Jag tror att det är något fel på henne. Hon har väldigt kalla ögon. Ormögon. Ungefär som gamla folkpartiledaren Maria Leissner. Jag tror att Helena Bergström är en ond människa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in