2004-01-22, 11:25
Medlem
Mr Radarkontakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Pellenez anmäler sig till Helena-Bergström-är-världens-mest-överskattade-aktris-klubben

Jag vill också ha ett medlemsskap... Nån som vet hur man får ett gratis?
Citera
2004-01-22, 18:45
Medlem
snapcases avatar
Helena: "Colin, where are you dear?"
Colin: "I´m in the kitchen."
Helena: "ohh, can I be in that too?"
Citera
2004-01-22, 19:08
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Radarkontakt
Jag vill också ha ett medlemsskap... Nån som vet hur man får ett gratis?

Alla är välkomna! & det är gratis såklart
Citera
2004-01-23, 04:31
Medlem
petersens avatar
Ansöker härmed hos Dig, o snygge, muskulöse och manlige Pellenez, om ett livslångt medlemsskap i denna Din illustra förening.
Citera
2004-01-23, 04:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
Jag tror att det är något fel på henne. Hon har väldigt kalla ögon. Ormögon. Ungefär som gamla folkpartiledaren Maria Leissner. Jag tror att Helena Bergström är en ond människa.
hon kanske är szhizofren?
Citera
2004-01-23, 16:54
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petersen
Ansöker härmed hos Dig, o snygge, muskulöse och manlige Pellenez, om ett livslångt medlemsskap i denna Din illustra förening.

"muskulöse" Det märks att du inte träffat mig IRL Men byter du ut det epitetet mot "intelligente" så stämmer det utmärkt.
Ditt medlemskap är härmed beviljat! Välkommen!
Citera
2004-01-23, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bom Tombadill
Instämmer i att Helena B e urusel som skådis, däremot så va hon rätt ok i "Piraten från sandön" (innan hon träffat Colin N) eller vad serien nu hette, med Sven Wolter och Anton Glanzelius.
Dessutom så såg hon nästan fräsch ut i den... Ryckte i baugetten i alla fall

Ja, hur ska du ha det nu? Ena stunden är hon usel och i andra är hon OK.
Själv tycker jag hon är helt OK i dom filmerna hon gjort, sen att hennes man stått bakom är väl ingen nackdel.
Citera
2004-01-23, 22:02
Bannlyst
Med risk för att skilja mig från mängden så måste jag säga att Helena inte gjort något dåligt intryck på mig... Jag tycker att flertalet av sina roller har hon gjort bra ifrån sig i.

Dessutom är hon söt...

// Roger P.
Citera
2004-01-23, 22:30
Medlem
Nidstangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Dessutom är hon söt...

// Roger P.

Tycker jag inte. Jag har alltid tyckt att hon ser ut som en liten mus med den där näsan. Spetsigt ansikte på något sätt.
Citera
2005-08-24, 14:46
Medlem
colds avatar
så länge Helena Bergström finns så spyr jag

Jag hatar denna värdelösa skådespelerska. Har någon begåvning överhuvudtaget? Var det inte på TV4 som tittarna fick ringa in och rösta vilken som var den bästa skådespelerskan genom tiderna. Det stod mellan Helena och Ingrid Bergman. Helena vann inte. Men när programledaren skulle presentera vinnaren så sa han att det var HB, det var visst något fel på inrapp. till studion från kontrollen....
Citera
2005-08-24, 14:49
Medlem
Dennos avatar
Vadå? Tycker du hon har en för enformig framtoning
Citera
2005-08-24, 14:52
Medlem
colds avatar
Hon kan bara spela en typ av roller tycker jag..Hon känns så konstlad, och det med en blandning med dåligt skådespeleri men ett bra självförtroende, gör att jag tar fram syphinken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in