Citat:
Ursprungligen postat av
B.R.Donut
Hittar inget som stämmer med det du påstår i FUP.
Möjligen därför du inte lyckas klämma ur dig någon sidhänvisning?
Men återkom gärna med en sådan...
Varför tonen? Varför skulle jag hitta på? Trodde inte att jag var tvungen att referera med sidhänvisning eftersom alla på forumet borde vara läskunniga, men för att göra dig nöjd får du både citat och sida, kolla på sidan 412 i den tredje nedladdningsbara länken. Förundersökningsprotokoll (23-18) 2 (1).pdf. På första sidan i tråden.
Där står:
"På fråga om Jonna har träffat någon annan/varit med någon annan under den tiden som hon
har träffat Jonas svarar Jonna att hon inte har haft något förhållande med någon annan men
efter julen, då i januari när Jonna och Jonas inte träffades, festade Jonna och Rebecca
jättemycket. Jonna hade sex med många i januari. Hon och Jonathan hade några romantiska
stunder under våren också. På fråga om vad Jonna menar med många svarar hon att det
nästan är pinsamt att säga och att det började med att hon och Becca skämtade om att de
skulle tävla men så träffade Becca en kille. Jonna säger att det var nog nästan tio på en
månad.
I februari började Jonas att höra av sig igen och hon var hos honom två gånger. Efter detta
blev det inte så mycket mer sen så det var mest i januari. Killarna träffade hon mestadels på
krogen eller på hemmafester.
På senare tid har det inte varit så många. I januari försökte hon hitta någon att trösta sig med
men det var ingen som hon träffade flera gånger. På fråga om hon har träffat någon annan
än Jonas i maj/juni svarar hon att hon under en bröllopsfest i Tyskland i maj flirtade med en
kille men de gjorde ingenting så det var väl ganska oskyldigt. I samband med en annan fest
med en jobbarkompis så var det en kille som raggade jättemycket. Han sov kvar i Jonnas hus
men de gjorde ingenting med varandra.
Jonna säger att hon och Kristian träffades i vintras, kan ha varit i januari."
Hoppas det känns bättre för dig nu när du fått dina hänvisningar. Tänker inte ge dig hänvisningar till allt jag sagt som innefattar JA, JN, Kristian och arbetskamrater om du har synpunkter på det med eftersom du borde kunna hitta informationen själv i FUP om du orkar läsa ordentligt.
Nu har jag klämt ur mig, B.R.Donut. Att du inte lyckats hitta informationen säger väl mer om dig än om mig, ät mindre deg och mer grönsaker