2014-06-13, 23:26
Medlem
Bob'sYerUncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Tycker linne är ganska bögigt i alla tillfällen men på fest passar det verkligen inte in.

Bögigt vid alla tillfällen?! Jag använder typ alltid linne som UNDERTRÖJA och det är väl också det linnet är till för. Det händer att jag tar av mig det jag har över och sitter i enbart linne om det är varmt ute och jag är på en plats där man kan ha enbart linne.
På fest går man ju såklart inte med endast linne på överkroppen men som tidigare talare påpekat så är väl TS bara ett troll av den tråkigaste sorten.
Citera
2014-06-13, 23:29
Medlem
http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1...pg_350x350.jpg

Helt okej linne (eller något annat snyggt tryck) att ha på sig på fest en varm sommardag på någon veranda/hemma hos någon mix.

http://www.loaded.dk/getDesignerImag...=Picture_Large

Inte okej att ha på sig på fest.

Tycker jag iallafall.
Citera
2014-06-14, 00:37
Medlem
waikikiis avatar
Jag bar mjukisbyxor till min första fest, man lär sig av sina misstag.
Citera
2014-06-14, 00:56
Medlem
Studsbolls avatar
En spännbög är en spännbög. WTF bör inte användas i sammanhanget. Om någon nu trots allt gick på en fest i linne för att framhäva välpumpade anabola specialmuskler så finns det förvisso bara ett ord för detta. Spännbög!
Citera
2014-06-14, 00:57
Medlem
För fan ta på dig riktiga kläder, LINNE på fest? Herregud. Efterfest däremot, iaf när vi drar hem till mig, då brukar jag ta på mig shorts och nån go tshirt.
Citera
2014-06-14, 01:00
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
För fan ta på dig riktiga kläder, LINNE på fest? Herregud. Efterfest däremot, iaf när vi drar hem till mig, då brukar jag ta på mig shorts och nån go tshirt.

Och tangatrosor, eller hur?
Citera
2014-06-14, 08:40
Medlem
Folk gnäller alltid på varandra. Varför bryr du dig? Annars kan du fråga och säga vad sa du?
Citera
2014-06-14, 13:02
Medlem
Slaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miklon
Vad är det som säger att det var en fest där man förväntas klä upp sig? Alla är ju inte 35+ och går på parmiddagar på helgerna. Komma i linne är väl inte konstigare än att komma i tshirt på sommaren, om man bara ska hem till nån och grilla och sänka några öl.

Sen är det väl inte mycket att gnälla över om man blir kallad spännbög för att man går runt och visar upp sina muskler, det är väl bara att skita i det?

Du sa det ju själv, går du på en fest där en person kallar dig spännbög så är ju uppenbarligen inte tillfället rätt?

Jag kan ha linne om jag ska dricka lite öl med grabbarna i solen, aldrig annars. Ska jag på fest där det är mycket folk jag inte känner tar man självklart på sig en snygg skjorta. Gör inte du det?
Citera
2014-06-14, 13:08
Medlem
_Dante_s avatar
Jag älskar er "spännbögar" och "tatuerings-exebisionister" som går i linne på vintern bara för att!
Har skänkt många goda skratt genom åren!

"Keep up the good work" och bry dig inte om vad folk säger! Allt är OK så länge du inte skadar någon annan utan i stället ger dem anledning att skratta åt dig!
Citera
2014-06-14, 13:57
Medlem
Syljens avatar
Man har sin egen stil finns det folk som inte gillar det vem bryr sig..
Citera
2014-06-14, 13:59
Medlem
På strandfesten får man gärna gå i linne, men på partaj är det otrevligt med linnen och svettiga armhålor. Linne kan du bära med en tunnare skjorta utanpå, det är respektabelt.
Citera
2014-06-14, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Och tangatrosor, eller hur?

Självklart, och halsduk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto