2014-06-12, 12:40
Bannlyst
Jag har en del muskler som jag gärna visar upp när tillfälle ges men varför ska avundsjuka manlets och andra "do u even lift brah" kommentera detta?

Vad tycker ni om folk som går i linne till fester/hemmafester?
Citera
2014-06-12, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anabolakillen95
Jag har en del muskler som jag gärna visar upp när tillfälle ges men varför ska avundsjuka manlets och andra "do u even lift brah" kommentera detta?

Vad tycker ni om folk som går i linne till fester/hemmafester?
Skittöntigt så klart. Det är som att komma i mjukisar till en middagsbjudning. Bevisar att den som gör det har låg social kompetens.
Citera
2014-06-12, 12:45
Medlem
Du går i linne för att flexa dina muskler, du sa det själv. Sen blir du butter när du blir kallad spännbög, har jag missat något?
Citera
2014-06-12, 12:50
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettkontobara
Skittöntigt så klart. Det är som att komma i mjukisar till en middagsbjudning. Bevisar att den som gör det har låg social kompetens.

Citat:
Ursprungligen postat av streetlightz
Du går i linne för att flexa dina muskler, du sa det själv. Sen blir du butter när du blir kallad spännbög, har jag missat något?

Instämmer!
Lite djävla koll och självinsikt bör man väl ha, eller?
Behöver man ens fråga varför det var fel med linne till en bjudning där frack var påkallat så har man piss i huvudet och noll respekt och självinsikt.
Etikett, är det någon slags efterrätt?
Citera
2014-06-12, 12:53
Medlem
Uncle Dukes avatar
Jag tycker du ska ge fan i både linnet och anabolan om du ska gå omkring och vara social (vilket jag antar är poängen med att gå på fest). Jag (och, antar jag, de flesta andra) anser att herrlinnen främst är en form av underkläder, som förvisso också är accepterat medan man tränar eller är på stranden, men inte på så många andra ställen.
Men det är bara min åsikt, bro!
Citera
2014-06-12, 12:58
Medlem
Beror på vart man ska någonstans. Ska man sänka några bira med polarna spelar det väl ingen roll vad man har på sig, men ska man på fest får man fan klä upp sig lite. Allt beror på vart du ska.
Citera
2014-06-12, 12:58
Medlem
yggdrazils avatar
Tja, beror väl på festen, men det ska vara en ganska speciell fest för att linne ska vara rätt kläder.

Annars håller jag väl med föregående talare, om du uttryckligen har på dig vissa kläder för att visa musklerna är det väl inte jättekonstigt att folk märker att du verkar ha valt kläder för att visa musklerna? Det är väl nästan själva definitionen av fåfänga. Kanske inte alltid socialt kompetent att säga det till dig rakt i ansiktet, men om det är på en fest där någon tror sig komma undan med att bära linne kanske det inte är oväntat. Det var väl ändå ingen som tänkte något annat i alla fall.
Citera
2014-06-12, 13:30
Medlem
BlackMetals avatar
Du erkänner att du är en spännbög men tar illa upp när någon kallar dig för spännbög?
Klä dig i något riktigt till fest så ska det nog gå bra.
Citera
2014-06-12, 13:42
Medlem
Linne på sommaren ser jag inget fel på överhuvudtaget! Sålänge linnet är fräscht och snyggt. Är bara feta och spinkiga killarna som klagar på detta. Så jävla osexigt när man ska klä sig för att dölja sin kropp.
Citera
2014-06-12, 13:45
Medlem
CommonSenses avatar
Inge fel på linne, sen beror det på vad det e för linne..finns juh böglinnen sen finns det linnen. Själv brukar jag köra med linne som dock är mer åt hiphop stuket. Är det 25-30grader så är linne bäst vill juh inte springa omkring i nån jävla skjorta i den värmen
Citera
2014-06-12, 13:46
Medlem
gato12s avatar
Hade du haft en skjorta över hade det varit okej.

Men då hade ju inte dina svällande biceps synts.
Citera
2014-06-12, 13:50
Medlem
Det är spännande hur killar med uppmärksamhetskomplex gång på gång startar sådanahär trådar, för att få uppmärksamheten dom inte fick när dom ville ha den och får ännu mindre uppmärksamhet på internet och aldrig lär sig :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in