2016-05-11, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anabolakillen95
Vad spelar det för roll vad jag heter?

Jag får iaf känslan av att du är en sån som tror du är snyggast och störst bara för du gymmar, ditt nick här på flashback bevisar det tycker jag. Eller trollar du?
Citera
2016-07-16, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander.Delarge
Haha. Jag personligen brukar inte bry mig så mycket om vad andra snubbar har på sig eller inte.

Men jag satt med några tjejkompisar i klassen och dom snackade om det, snubbar som har linne på sig utanför hemmet. ALLA tjejerna hatade det, och även deras vänner. Så kanske fyi - många tjejer gillar inte linne på killar, det likställs med mjukisbyxor och passar bara hemma.

Var det tjejer som själva var klädda slampigt eller hade de mer täckande klädsel?
Citera
2016-07-17, 15:17
Medlem
lakritcs avatar
Att lägga en sådan kommentar är väl ungefär på nivån "Min pappa är starkare än din pappa".
Citera
2016-07-17, 15:20
Medlem
svarttaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anabolakillen95
Så många haters här inne, sjukt.

Du är uppenbarligen en fjant och sk. spännbög. Du säger själv att du gärna "visar upp" muskler när tillfälle ges. Varför? För att andra ska se att du tränar?

Man kan träna och vara grov och ändå klä sig normalt (som jag t ex). Ändå är det helt omöjligt att vara ute och att inte få höra kommentarer om "hur biffig man är" "hur mycket bänkar du" etc. Det är extremt drygt att behöva prata om gymmet så fort man är utomhus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in