2010-03-30, 22:07
Medlem
soewhats avatar
Spruta mig själv i nyllet i vintras, var cirka 15 minus ute, de blev kallt och pinsamt att gå hem
Citera
2010-04-01, 11:39
Medlem
vildhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soewhat
Spruta mig själv i nyllet i vintras, var cirka 15 minus ute, de blev kallt och pinsamt att gå hem
Been there, done that. Även tv:n och golvet har fått utstå färgstänk när jag tappade en penna under påfyllningsprocessen..
Citera
2010-04-01, 13:48
Medlem
Soepas avatar
Såg nån tutorial om hur man gör eget bläck utav alkohol och bläckpennor (gick åt helvete) och skulle klippa av plasten som bläcket är i. Den ville inte gå upp så tryckte allt jag hade och den gick upp men det hamnade i skålen jag hade som skydd, mitt skrivbord, mina händer och datorskärmen.
Tur fick jag bort bläcket från skärmen och en del från skrivbordet. Det sitter på händerna fortfarande men de går bort med tiden.
Citera
2010-04-01, 13:55
Medlem
Bäver_s avatar
Jag har tappat en liter gul naturmeto på mitt golv och försökt slicka upp det när jag var långt in dimman.
Citera
2010-04-01, 15:53
Medlem
Sneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Jag har tappat en liter gul naturmeto på mitt golv och försökt slicka upp det när jag var långt in dimman.

Ja det är ju naturmeto...
Citera
2010-04-01, 21:23
Medlem
Hejzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Haha, tur att det var Naturmeto iaf.
Citera
2010-04-02, 14:07
Medlem
Underkasts avatar
Skulle ut och köra lite med en polare så jag plockar fram de markers jag tänkt ta med mig, ber han hålla en av dom, borde kanske sagt att just den pennan brukar strula men tänker inte på att han kan få för sig att öppna den. Resultatet blir en väldans massa prickar i olika storlekar på parkettgolvet.. finns en del kvar fortfarande om man tittar noga men de mesta försvann som tur var.
Citera
2010-04-02, 20:30
Medlem
Häromnatten lyckades jag spraya ner mitt fejs, min jacka och mina byxor. Ramlade även handlöst från stegen och landade (som tur var) i ett buskage. Borde fan ha alkolås på mina burkar.
Citera
2010-04-02, 20:52
Medlem
Ozknybergs avatar
Den absolut första graffitimålningen jag gjorde var med min kompis.
Jag drog linjerna och han fyllde.
Innan han började fylla så testade han att spraya mot någon sten på backen eller så, och när jag kom hem senare på natten så märkte jag att det var färg på min ena sko!
Haha det var mörkt så vi såg inte så mycket kommer jag ihåg, lyckat!
Citera
2010-04-03, 02:35
Medlem
NoDreads avatar
Skulle tanka den kära squeezen idag.
fyllde för mycket - rann över kanten. Mitt desperata försök att rädda skrivbordet var att slicka(!) upp färgen(hade inge papper i närheten)...Svart som sotar'n i käften.
Men nu ser skrivbordet bra ut igen tack vare T-röden
Citera
2010-04-03, 10:42
Medlem
Sneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDread
fyllde för mycket - rann över kanten. Mitt desperata försök att rädda skrivbordet var att slicka(!) upp färgen(hade inge papper i närheten)...Svart som sotar'n i käften.

Skulle aldrig i min vildaste fantasi SLICKA upp färg/bläck nånsin. Då får hellre skrivbordet bli förstört än att jag blir förstörd. Kunde du inte bara dragit av dig ena strumpan och torkat med?

Förresten det här med att fylla markers/squeezers för mycket är ett stort problem jag har. Det går fint och bra utan spill att fylla halvvägs sen händer nåt magiskt, det liksom bara blir så att man rycker till och så har det runnit över kanten och squeezern/markern är helt grisig.
Senast redigerad av Snek 2010-04-03 kl. 10:45.
Citera
2010-04-03, 13:50
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDread

Vart du inspirerad av någon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in