2010-04-03, 18:17
Medlem
knullfisks avatar
jag ba hade en feting gås så jag ba skulle fylla på min feta squeeZer, men när jag fyllde så missa jag
Citera
2010-04-10, 01:25
Medlem
NoDreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Vart du inspirerad av någon

Huh?

Tänkte inte på strumpan då...
Va ändå någorlunda ren i klaffen efter några ordentligt harklade loskor och en liter mjölk
Citera
2010-04-12, 01:19
Medlem
faetters avatar
Skulle kötta på fyllan och på nått väsnter i dimman så sliter jag isär flowen mitt i nyllet så jag såg ut ett cp med ink i hela nyllet! Halva ansiktet om inte tre fjärdedelar var täkt i något av Montanas svarta ink, så det blev bara in på burgerkingtoan och gnuggasönder nyllet! Såg ut som om jag hade världens största pormaskar i några dagar efter det. CLASSIC!

EDIT: HalvOT.
Någon gång runt 13-14 när man skulle göra rökbomber så fick jag för mig att jag ville testa att smälta ner sockret och salpetern i en avklippt 50cl´s burk med ett tomtebloss som stubin.
Jag var inte bered på att sockret skulle börja koka så hårt, så när jag skulle hälla över det lite halv som halvt panikslagen från kastrullen till burken så tappar jag kastrullen i golvet! FYFAN! jag låg och skrapade upp denna massa från golvet så att mattan släppte lite i panik för att morsan inte skulle komma hem innan köket va rent. Tänk er Sunesjul när Håkan tappar knäcken i golvet.

Senast redigerad av faetter 2010-04-12 kl. 01:34.
Citera
2010-04-12, 02:03
Medlem
AUs avatar
Jag spillde färg på den stolte riddaren en gång. Vart ett jävla liv på tjejen och galet skrubbande i duschen.

Sedan dess har jag åtminstone kallingar på mig när jag mixtrar med flows. Vet inte varför men jag gör alltid bort mig när det ska mekas, spiller jag inte så tappar/slår/sparkar jag omkull alltihopa... Värdelös är vad jag är..
Citera
2010-04-12, 02:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knullfisk
jag ba hade en feting gås så jag ba skulle fylla på min feta squeeZer, men när jag fyllde så missa jag
torka av , rulla om , rök
Citera
2010-04-19, 21:11
Medlem
Hejzs avatar
Ljusa golv, vita diskbänkar och flowsen i byxlinningen så man "färgat ner" hela benen.
Citera
2010-04-20, 00:58
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AU
Jag spillde färg på den stolte riddaren en gång. Vart ett jävla liv på tjejen och galet skrubbande i duschen.

Sedan dess har jag åtminstone kallingar på mig när jag mixtrar med flows. Vet inte varför men jag gör alltid bort mig när det ska mekas, spiller jag inte så tappar/slår/sparkar jag omkull alltihopa... Värdelös är vad jag är..
Är du ofta naken när du håller på med färg?
Citera
2010-04-20, 06:26
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Är du ofta naken när du håller på med färg?
Varför är det fel att vara naken hemma hos sig?

Senast fick jag bläck i kaffekoppen, såg inte så fint ut och nu är det en målarkopp att blanda färg i, används inte så mycket pga. jag inte gillar vattenfärger.
Citera
2010-04-21, 22:40
Medlem
ssdds avatar
hadde en sån absolut torr "squeezer" fylld med svart grogg , satt längst bak på bussen i mitten och skulle ta upp pennan när korken och udden trillar av och allt ink rinner ut på bussgolvet. Det lutar ganska mycket längsgången i bussen och där bara rann det ink luktade helt störd mycket
Fick lite blickar men skulle av på nästa hållplats så det var ganska chill
Citera
2010-04-22, 21:21
Medlem
piprensarens avatar
På kuken : )
Citera
2012-07-15, 17:47
Medlem
Lite bump.

Lyckades få bägge händerna täckta med svart ink när jag skulle bomba toan inne på någon krog på fyllan. En fet squeezer som började läcka mitt i akten, tyckte först det var hur festligt som helst och smetade färg över hela utrymmet. Inser efter stund att mina händer har skiftat färg och går ut ur toabåset för att försöka tvätta bort skiten. Tänker att det dock kanske inte är så smart med folk omkring att stå där och skrubba när det fullkomligt stinker från båset bakom oss, smyger därför därifrån och ut ur stället med händerna lite halvt gömda. Glider iväg mot ett annat ställe, lyckas i mörkret undgå från att krogvakten ser mina händers färg, springer in på toan och får bort färgen.

I yngre dagar när jag och en polare var ute och skulle få upp lite kråkor med en kanna lyckas han missa vilket håll capen pekade mot. Slutade med att han fullkomligt sprayade ner sig själv i ansiktet och även in i munnen, stackarn.
Senast redigerad av MbNa 2012-07-15 kl. 18:00.
Citera
2012-07-16, 00:29
Medlem
PeaceLifes avatar
.. Lite färg i ändtarmsöppningen har aldrig skadat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in