2015-12-30, 17:03
Medlem
outoforders avatar
Ramlat in i tåget jag "målat" med dagen innan nyinköpt svart dunjacka i icke torkad kråm . Som tur sov jag hos en kompis som är mattläggare som hade något som kallas extreme wipes som lyckades nästan återställa jackan ett par veckor senare gjorde jag det dock igen utan dessa "wipes".

Lyckats förstöra min svägerskas nybonade köksgolv för att jag lämnat en liter alkej utan att skruvat på korken så hennes katt rev ner hela skiten från diskbänken vilket gav lagom mycket dåligt samvete.
Citera
2015-12-30, 20:01
Medlem
roberrrtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outoforder
Ramlat in i tåget jag "målat" med dagen innan nyinköpt svart dunjacka i icke torkad kråm . Som tur sov jag hos en kompis som är mattläggare som hade något som kallas extreme wipes som lyckades nästan återställa jackan ett par veckor senare gjorde jag det dock igen utan dessa "wipes".

Lyckats förstöra min svägerskas nybonade köksgolv för att jag lämnat en liter alkej utan att skruvat på korken så hennes katt rev ner hela skiten från diskbänken vilket gav lagom mycket dåligt samvete.
Åh nej hahaha

Feels mannen, fast å andra sidan får du skylla dig själv att du har en sprillans jacka när du målar xD
Citera
2015-12-31, 00:47
Medlem
LasseFranGnestas avatar
vi fick vad vi trodde va ''knas'' en gång, så stasha min polare en marker i pungen/kalsongerna, vad händer om inte att allt i pennan rann ut över könet då hhahahaha
Citera
2016-01-09, 00:21
Medlem
Hade på mig min nyinköpt jacka och skulle måla längst en motorväg. Jag vände inte jackan in och ut då jag tänkte vad är oddsen att jag får färg på jackan just denna gång? jag har kontroll, ska ändå inte vara här för länge. När jag tillslut trycker ner capen för att få igång en jämn stråle så är capen vänd mot mig..
Jag har dragit mig från att köpa en ny jacka. Jag lär mig ändå inte. Köper jag en 7000kr jacka så lär den bli limited edition med alla färgfläckar..
Citera
2016-01-09, 19:27
Medlem
Presentpappers avatar
Fläckar på byxlinningen efter man haft färgink på händerna och dragit upp brallorna, undrade länge var fläckarna kom ifrån.

Har lyckats få färg på parkettgolvet hemma vilket inte var lika kul, fick dock bort det till slut.
Citera
2016-01-14, 10:31
Medlem
funktioners avatar
Nästan en hel svart Krink läckte ut i magfickan på ett ex brorsas älskade röda annorak som jag fick låna kvällen innan om jag lovade att inget skulle hända den.

Det var inte häftigt att krypa till korset morgonen därpå, bakfull å jävlig...
Citera
2024-07-31, 14:23
Medlem
nofjuns avatar
jag tappade en 1 liters burk med röd lackfärg över en naken tjej. precis innan vi skulle ha sex. men vi tyckte det var roligt så det blev fantastiskt sex!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in