Ramlat in i tåget jag "målat" med dagen innan nyinköpt svart dunjacka i icke torkad kråm . Som tur sov jag hos en kompis som är mattläggare som hade något som kallas extreme wipes som lyckades nästan återställa jackan ett par veckor senare gjorde jag det dock igen utan dessa "wipes".
Lyckats förstöra min svägerskas nybonade köksgolv för att jag lämnat en liter alkej utan att skruvat på korken så hennes katt rev ner hela skiten från diskbänken vilket gav lagom mycket dåligt samvete.
Ramlat in i tåget jag "målat" med dagen innan nyinköpt svart dunjacka i icke torkad kråm . Som tur sov jag hos en kompis som är mattläggare som hade något som kallas extreme wipes som lyckades nästan återställa jackan ett par veckor senare gjorde jag det dock igen utan dessa "wipes".
Lyckats förstöra min svägerskas nybonade köksgolv för att jag lämnat en liter alkej utan att skruvat på korken så hennes katt rev ner hela skiten från diskbänken vilket gav lagom mycket dåligt samvete.
Åh nej hahaha
Feels mannen, fast å andra sidan får du skylla dig själv att du har en sprillans jacka när du målar xD
vi fick vad vi trodde va ''knas'' en gång, så stasha min polare en marker i pungen/kalsongerna, vad händer om inte att allt i pennan rann ut över könet då hhahahaha
Hade på mig min nyinköpt jacka och skulle måla längst en motorväg. Jag vände inte jackan in och ut då jag tänkte vad är oddsen att jag får färg på jackan just denna gång? jag har kontroll, ska ändå inte vara här för länge. När jag tillslut trycker ner capen för att få igång en jämn stråle så är capen vänd mot mig..
Jag har dragit mig från att köpa en ny jacka. Jag lär mig ändå inte. Köper jag en 7000kr jacka så lär den bli limited edition med alla färgfläckar..
Nästan en hel svart Krink läckte ut i magfickan på ett ex brorsas älskade röda annorak som jag fick låna kvällen innan om jag lovade att inget skulle hända den.
Det var inte häftigt att krypa till korset morgonen därpå, bakfull å jävlig...
jag tappade en 1 liters burk med röd lackfärg över en naken tjej. precis innan vi skulle ha sex. men vi tyckte det var roligt så det blev fantastiskt sex!