2010-03-24, 01:25
Medlem
Farbror Funguss avatar
Punkten är en mycket användbar uppfinning.
Citera
2010-03-24, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fungus
Punkten är en mycket användbar uppfinning.

haha ja de är de, borde ha tänkt på de
Citera
2010-03-24, 22:23
Medlem
Yaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
Finns på apoteket också.. Har för mig att dom är gratis.

Sprutor, gratis på apoteket? Var bor du?

Sitter på spårvagnen med väskan i knät, ska testa om den hemmagjorda squeezern har kvar färg i sig. Trycker, ut flyger en fet luftbubbla med färg rakt i ansiktet. Den vita färgen som inte träffar ansiktet hamnar på min svarta väska.
Vart lite extra vit på ansiktet resten av dagen och nån frågade vem som hade kommit på min väska.
Citera
2010-03-24, 23:28
Medlem
Kakdegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yao
Sprutor, gratis på apoteket? Var bor du?

Sitter på spårvagnen med väskan i knät, ska testa om den hemmagjorda squeezern har kvar färg i sig. Trycker, ut flyger en fet luftbubbla med färg rakt i ansiktet. Den vita färgen som inte träffar ansiktet hamnar på min svarta väska.
Vart lite extra vit på ansiktet resten av dagen och nån frågade vem som hade kommit på min väska.
Jag kanske är sjukt barnslig men jag satt och skratta i en god minut åt detta
Citera
2010-03-25, 22:22
Medlem
mailorss avatar
golv av alla sorter, väggar, husdjur.
Och allas favorit.... precis allting, när man inte känt av att man har bläck överallt på handen.
Citera
2010-03-26, 14:18
Medlem
Sneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenurban
haha ja de är de, borde ha tänkt på de

Det tänker man inte på, den bara används när man har blivit tillräckligt stor för att komma på vad den används till.
Citera
2010-03-26, 14:56
Medlem
pyro860s avatar
Skulle testa en kanna nyss som inte användts på ett tag nyss. Satte på en level 5 och testade på en bit kartong. Givetvis kom det en klump på lakanet. Varför går jag aldrig ut och testar? Man är så lat av sig
Citera
2010-03-28, 20:33
Medlem
soewhats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mailors
golv av alla sorter, väggar, husdjur.
Och allas favorit.... precis allting, när man inte känt av att man har bläck överallt på handen.
Haha bra där
Citera
2010-03-30, 16:13
Medlem
Hejzs avatar
Dunjacka, golv, och lår. Lagomt glad att man spillt färg på en dunjacka för nån tusing
Citera
2010-03-30, 18:34
Medlem
Butchertwins avatar
*Va väll 12 och hade fått nya vinter kängor av morsan å farsan svin dyra, Lyckades få overkill å dom va helt förstörda, Sen fick man skämmas,

*Och varenda vinterjacka jag har haft är det chrome prickar överallt på.
Citera
2010-03-30, 20:05
Medlem
Sneks avatar
Hittade en OTR penna fylld med hemmagjord bläck som legat bortglömd ett bra tag under sängen.
Skulle prova den och se om den funkar fortfarande (kanske var uttorkad.)

Drog fram ett block och slet upp korken som satt som sten, och SJÄLVKLART flyger det ut BLÄCK på, håll i dig, den OBEHANDLADE byrån...

Lägger ner pennan och drar upp en strumpa från golvet och gnuggar. Nepp, det sitter. Slipade med sandpapper utan vidare resultat. Får väl måla byrån snarast vilket var min plan men av lathet har det inte skett.
Citera
2010-03-30, 20:31
Medlem
gorgons avatar
Råkade precis Krinka väggen, en massa prickar i olika storlekar pryder numera en del av väggen. En lärdom av detta kan vara att ha något bakom kartongen man Krinkar!

Därför vände jag mig oförsiktigt ut mot golvet och trodde det värsta var över, men istället upprepades samma procedur med prickar på golvet som resultat.

Lathet är verkligen en sann fiende!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in