2008-06-24, 13:45
Medlem
Salpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pl0xan
Det här är typ en färg spill historia haha

Jag skulle jävlas lite, vi va mitt i mitt sammhälle stod utanför en pizza o då tänkte jag vafan vi kromar en cykel så gick vi fram o croma hela cykeln haha. tror ni inte att han som äger cykeln kommer o ser cykeln hahaha fy fan va vi garva åt han, han såg ut som ett fråge tecken i ansiktet. Hahaahahaha

Jävligt drykt skämt men det var ingen fin cykel iaf

Wtf
Citera
2008-06-24, 18:40
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
snubben kunde iaf svara på en fråga och inte bara skriva nedlåtande saker som nån annan bara gör.. ^
Han svarade ju inte ens på frågan.

Citat:
Ursprungligen postat av nordy
Ursäkta men vad är Meto... jag är lite ny i detta ink grejerna
Meto är ett gamalt ink som var favorit hos klottrarna eftersom att den gav buffs. Nu säljer samma företag bläck under namnet Alkej.
Citera
2008-06-28, 21:49
Medlem
hände mig idag, sov över hos min kärring och jag hadde en fet bläckfläck på låret eftersom att en penna läckt i min byxficka. På morgonen visade det sig vara en ordentligt utsmetad bläckfläck på frugans vägg bredvid sängen. Det sög att stå där och skrubba helt nyvaken, hon vart lagom sne haha.
Citera
2008-06-29, 00:14
Medlem
Marcus_osds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejken
hände mig idag, sov över hos min kärring och jag hadde en fet bläckfläck på låret eftersom att en penna läckt i min byxficka. På morgonen visade det sig vara en ordentligt utsmetad bläckfläck på frugans vägg bredvid sängen. Det sög att stå där och skrubba helt nyvaken, hon vart lagom sne haha.

haha illa
Citera
2008-06-29, 00:27
Bannlyst
Dagen då mitt toyeri blev seriöst..

Jag skulle upp i skogen o skriva på berg ni vet träna på tags och sånt. Plötsligt slutade min gula nyinköpta can funka, så jag drog med irritation bort cappen för att se om jag "mickarnisse" kunde lösa problemet. Jag knäckte en pinne från en buske och tryckte ner i canens topp. En färgfontän kom rätt in i ögat och jag sprang runt på berget som en kyckling utan huvud. som tur är kunde mitt andra öga navigera mig hem till duschen men gula prickar och en plåtira finns kvar än idag
Ps: blåtiran kom när jag skrapade bort färgen med handduk och brände upp runt ögat.
Citera
2008-06-29, 00:32
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäverryttaren
Dagen då mitt toyeri blev seriöst..

Jag skulle upp i skogen o skriva på berg ni vet träna på tags och sånt. Plötsligt slutade min gula nyinköpta can funka, så jag drog med irritation bort cappen för att se om jag "mickarnisse" kunde lösa problemet. Jag knäckte en pinne från en buske och tryckte ner i canens topp. En färgfontän kom rätt in i ögat och jag sprang runt på berget som en kyckling utan huvud. som tur är kunde mitt andra öga navigera mig hem till duschen men gula prickar och en plåtira finns kvar än idag
Ps: blåtiran kom när jag skrapade bort färgen med handduk och brände upp runt ögat.
haha, cannens top är för Caps, och caps bara
Citera
2008-06-29, 00:36
Bannlyst
jo, det var detta jag upptäckte, hahaha. Så nu har jag brillor varje gång jag är ute
Senast redigerad av Bäverryttaren 2008-06-29 kl. 00:45.
Citera
2008-06-29, 04:22
Medlem
seriously?s avatar
http://i26.tinypic.com/34oowvt.jpg

min jacka efter gårdagens bravader gick som tur bort me lite aceton
Citera
2008-06-29, 23:39
Medlem
Citat:
brände upp runt ögat.
Va?
Citera
2008-06-30, 03:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Va?

När kan drar snabbt med ett suddigummi på armen (bögtest) uppkommer ju brännmärken och det är samma effekt med handduk så jag drog bort huden...
Citera
2008-06-30, 10:27
Medlem
Stoap-I-Stoaps avatar
Spillde ut en liter nyköpt meto på parketten
Citera
2008-06-30, 15:44
Medlem
saturs avatar
Citat:
När kan drar snabbt med ett suddigummi på armen (bögtest) uppkommer ju brännmärken och det är samma effekt med handduk så jag drog bort huden...
då brände bort huden med typ Statisk ström när du gned, men vad fan är ett bögtest?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in