När jag va yngre så fick jag och en polare en idé att göra en egen marker/ink vi tog en bingo penna så blandade vi en jävla massa saker så tog vi spray färg fråga mig inte varför men vi gjorde ifl de. Iallafall så råkade min polare kliva på markern och de va gaser i den från spray färgen så hela skiten sprängdes så de sprutade färg över hela väggen i badrummet + golvet han lackade ur jag garvade som ett retard

Sen va vi tvungna att tvätta bort skiten i flera timmar pga hans mamma dampade över de där som fan :P
Hahaha kom på en till grej jag och en polare softade vid en grillplats vid yarden så hittar min polare en full burk färgen va gul kommer jag ihåg då hade en cap gått av i burken så den gick inte att använda då fick han idén att spränga den men jag ville göra de men han va bestämd att han skulle göra de så han lyfter en järn skiva på 5/6 kg ungefär så satte han burken i grillen han kastar skivan och burken sprängs då kom de gul färg på hans nya jacka som han hade fått samma dag och gissa va den kostade 3000/4000 :- ungefär de va en rip curl jacka , helvete va han skrek han hade gul färg i hela ansiktet + över hela jackan jag har till och med kvar burken haha jag va tvungen att spara den för de kunde ha varit jag, fan va tur man har när man tänker efter haha