2008-06-19, 21:17
Medlem
gissa, pulver
Citera
2008-06-20, 01:11
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av $h!t
gissa, pulver

200 kronor grammet kanske??
Citera
2008-06-22, 16:20
Medlem
Utopia.s avatar
Jag suger kuk, gjorde aceton+plastmuggtabben igår, EFTER att ha läst konsekvenserna här på flashback. Mindes inte riktigt i vilket sammanhang jag hade läst om aceton, men hoppades naivt att det var utmärkt att späda med. Svart färg över hela golvet, men lyckades torka upp det mesta.

När vi ändå är i farten, min kompis lyckades slita av hela pennhuvudet när han skulle ta av korken häromdan, ink överallt. Ny penna också

Edit: Nu kom jag på en gång när jag råkade tappa en can i golvet hos min kompis. Den landade uppochned och på nåt sätt så gick cappen sönder och "hanen" tryckas in i burken så att den fortsatte spruta färg som om man höll den intryckt litegrann. Kom dock inte så mycket färg på grejer, nån stol som fick sig lite stänk
Senast redigerad av Utopia. 2008-06-22 kl. 16:25.
Citera
2008-06-22, 16:32
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Jag suger kuk, gjorde aceton+plastmuggtabben igår, EFTER att ha läst konsekvenserna här på flashback. Mindes inte riktigt i vilket sammanhang jag hade läst om aceton, men hoppades naivt att det var utmärkt att späda med. Svart färg över hela golvet, men lyckades torka upp det mesta.

När vi ändå är i farten, min kompis lyckades slita av hela pennhuvudet när han skulle ta av korken häromdan, ink överallt. Ny penna också

Edit: Nu kom jag på en gång när jag råkade tappa en can i golvet hos min kompis. Den landade uppochned och på nåt sätt så gick cappen sönder och "hanen" tryckas in i burken så att den fortsatte spruta färg som om man höll den intryckt litegrann. Kom dock inte så mycket färg på grejer, nån stol som fick sig lite stänk
Citera
2008-06-22, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Textfärg snorunge.

jo, men ursäkta mig då ! jag var lagom kalaspackad när jag skrev det inlägget
Citera
2008-06-23, 17:35
Medlem
xD
Citera
2008-06-23, 17:42
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timsan
jo, men ursäkta mig då ! jag var lagom kalaspackad när jag skrev det inlägget

Hade man verkligen skrivit ett så informativt inlägg och lagt till en länk om man var kalaspackad?
Citera
2008-06-23, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Hade man verkligen skrivit ett så informativt inlägg och lagt till en länk om man var kalaspackad?

Är man sluddrig och envis så gör man
Citera
2008-06-23, 23:25
Medlem
Snabeltands avatar
po huvudet en gong

peace from LA.
Citera
2008-06-24, 00:07
Medlem
Pl0xans avatar
Det här är typ en färg spill historia haha

Jag skulle jävlas lite, vi va mitt i mitt sammhälle stod utanför en pizza o då tänkte jag vafan vi kromar en cykel så gick vi fram o croma hela cykeln haha. tror ni inte att han som äger cykeln kommer o ser cykeln hahaha fy fan va vi garva åt han, han såg ut som ett fråge tecken i ansiktet. Hahaahahaha

Jävligt drykt skämt men det var ingen fin cykel iaf
Citera
2008-06-24, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pl0xan
Det här är typ en färg spill historia haha

Jag skulle jävlas lite, vi va mitt i mitt sammhälle stod utanför en pizza o då tänkte jag vafan vi kromar en cykel så gick vi fram o croma hela cykeln haha. tror ni inte att han som äger cykeln kommer o ser cykeln hahaha fy fan va vi garva åt han, han såg ut som ett fråge tecken i ansiktet. Hahaahahaha

Jävligt drykt skämt men det var ingen fin cykel iaf

xD
Citera
2008-06-24, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snabeltand
po huvudet en gong

peace from LA.

hahahahha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera