Hade nå gammla burkar, och då menar jag riktigt gammla ! som farsan tagit från nått förråd på jobbet (dom skulle kastas) pga åldern , för jag skulle lacka min cykel, brunt förövrigt, och en natt när jag skulle ut och måla, så smyger jag genom huset, och hör från farsans rum hur det låter konstigt, som om det kokar nånstans, så jag sticker in huvuder och det bara stinkder sprayfärg, fattar direkt att nått är fel så jag sliter åt mig påsen , och springer genom huset(rinner färg från den) och kastar ut den på gården, blev lite svårt och förklara vad jag skulle ut och göra vid 1 på natten med väskan full av kannor... Resultat, en fet myt, en brun fläck i pappas rum, och en fin brunsträng genom en viss del av huset..
Har även tänk fylla på min bombing penna med vitt ink, så jag var ju tvungen och bli av med färgen i den , så jag öppnar den och häller ut allt i vårat tvättfat(vitt) och tänkte att det försvinner om man sprutar vatten direkt på det, men icket, svart fläck, och sedan varre fram med acetonet och skrubba som fan.
Även haft lila från en on the run , över halva kuken och ca 10 cm upp, hade en läckande penna inanför kallisipperna.
Senast redigerad av MACBiW 2009-02-16 kl. 00:30.