2009-02-12, 00:02
Medlem
GzGurrzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindwalker
Har klantat till mig ett xantal ggr.

Var en kall kväll och jag + 4vänner utav dom så var det 2st som oxå målade och vi alla var redigt stenad och hade nyligen vart och köpt burkar + pennor, ska lägga en liten pice men ramlar och sätter handen på capen och får en fin grön hand och redigt mycket grönt på min Qs jacka (1,5k) Sen dagen efter var det dags igen, ska dra outlines men ramlar igen och får en svart hand, Så nu hade jag en grön hand/arm och en svart hand (var redigt stekt båda dagarna)

Sen en till kul grej var när jag satt vid bussen och drog med min penna (svart inferno, var helt själv vid stationen) sen ca 10sek efter att jag hade dragit så kommer sig en lite fetare tant och sätter sig på min tag och får ett fint avtryck på stjärten, garvade väldigt högt

Sen även när jag och min vän bombade med chrome även denna en kylig natt, när vi väl kommer hem till honom så ser jag att min gröna jackas höger arm är _HELT_ chrome, gick dock bort efter xantal tvättar :P

Kom även på när jag var helt redlöst full, har starka minnesluckor från denna kväll. Men hade 2st on the run pennor, en blå och en lila, minns att jag smp bombar och blir fullare och fullare, dagen efter när jag vaknar så är jag blå/lila på händerna/armarna/benen och ansiktet och har bara en penna kvar och den är tom. Har även vart och kikat på några av tagsen jag fick upp och dom var inte vackra direkt :P

Haha det där hände för mig för en sisådär vecka sen på kistas tunnelbane station en tant sätter sig på en riktigt färsk tag
Citera
2009-02-12, 00:12
Medlem
tinkones avatar
I sommras när jag hade fyllt en marker med ink så stängde jag gogflaskan(trodde jag iaf) och la den i en plastpåse som jag vek och virade ihop Efter ca 30min kollar jag ner på golvet och ser en fet fläck med bläck och jag får panik och börjar springa runt och ska hämta rengöringsgrejjs, men sen märker jag att det är massa inkfläkar på golvet. Och sen ser jag att mina vita sockar är helt svarta så jag tar av mej dom, och springer ut till tv rummet men då märker jag att jag har massa ink under fötterna som färgar av sej Det slutade med att min kära mor kom upp med ''starka grejjer'' och tog bort det mesta men man har kvar lite mysiga grogfläckar fortfarande.

ps skriver som en invalid hamster.
Citera
2009-02-12, 04:54
Medlem
Attjagorkars avatar
xantal jackor/hoods/t-shirts/jeans/skor/mössor, fingrar och övriga kroppsdelar samt golv, väggar (som inte var meningen förstås), mobil, mp3, väskor.. Vad jag kan komma på nu på rak arm.
Citera
2009-02-12, 17:32
Medlem
strawberrykings avatar
hadde en läckande marker i samma ficka som mobilen den funkar dock än, även om den är något missfärgad ^^,
Citera
2009-02-13, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av +Obi+
haha klockrent

haha ja det menar du inte

tyvärr har jag inga "dåliga" erfarenheter av tagnig
Citera
2009-02-13, 12:57
Medlem
"förhörsrummet" i slussen vid skyddsvis av mt
Citera
2009-02-14, 15:24
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GzGurrz
Haha det där hände för mig för en sisådär vecka sen på kistas tunnelbane station en tant sätter sig på en riktigt färsk tag

Det var en luffare som vid årsta torg som gick runt med en jacka med tagen VA? chromat på ryggen, vet inte om det var misstag eller inte men konstigt såg det ut iaf..
Citera
2009-02-14, 19:34
Medlem
Hittade någon form av vit sprayfärg på en soptipp en gång för många år sedan. Taggade lite med den men capen var helt keff så jag fick färg på hela händerna.

Kunde inte tvätta bort det förrän jag kommit hem drygt 1 timme senare, och på lillfingret kliade det sedan i över 2 veckor konstant! Det var helt jävla sjukt, någon som har nån aning om vad det kan ha berott på?
Citera
2009-02-14, 19:43
Medlem
knatar iväg med kannor så det räcker till en fin målning..
kommer fram till det tänkta stället, ställer ned väskan och tar upp min enda svarta, går fram till väggen och känner en frän lukt av hundbajs
jag känner ilskan bara bubblar och jag befarar att jag har trampat i skiten..
vill fan inte se vad som finns under min sko men tittar ner och ser att jag inte
ens behöver kolla under min sko då hundskiten jag trampat i sticker ut på sidorna av skon
jag blir fly förbannad och kastar i all min vrede burken på väggen, burken går
sönder och studsar tillbaka på mig och färgar mina jeans svarta... VAFAN!
Citera
2009-02-15, 00:02
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappaK
knatar iväg med kannor så det räcker till en fin målning..
kommer fram till det tänkta stället, ställer ned väskan och tar upp min enda svarta, går fram till väggen och känner en frän lukt av hundbajs
jag känner ilskan bara bubblar och jag befarar att jag har trampat i skiten..
vill fan inte se vad som finns under min sko men tittar ner och ser att jag inte
ens behöver kolla under min sko då hundskiten jag trampat i sticker ut på sidorna av skon
jag blir fly förbannad och kastar i all min vrede burken på väggen, burken går
sönder och studsar tillbaka på mig och färgar mina jeans svarta... VAFAN!

Guess its youre lucky day,..
Citera
2009-02-15, 10:43
Medlem
Fick övertryck i en Pilot penna, vilket resulterade i kromade händer.

Sen tiden då jag bodde hemma kromade jag morsans handfat också...
Citera
2009-02-15, 11:42
Medlem
GzGurrzs avatar
Buhu.. Jag kromade min jacka,skor och hela mig igår:/ inte kul asså:P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in