2008-03-13, 02:13
Medlem
HAHA härlig tråd!

minns ett par fina historier. En kanske inte är så svår att glömma för att det hände alldeles nyss.

Den första, sprejade mig i ögat med en svart sprayburk för ett par år sen. (inte ens full, det är fan det värsta)

Min polare bad mig öppna hans flow och kolla om färgen var klumpig, dum som jag är fattade jag inte att det säkert fanns en anledning till att han inte ville öppna själv. Vips så var hela min underarm kolsvart, bacteria alltså, tjusiga grejer. Blev någon timme med stålborste och aceton, det kändes kan jag säga er.

Och för inte mer än en timme sen fick jag kråm på nya svarta skorna, svarta jackan och jeansen. Mest lack för skorna dom är riktigt fina, var menar jag. Resten går ju att tvätta. Synd att man ska ha en viss förkärlek får kråm, (vad händer analdynga!)

Jag verkar inte heller lära mig att fylla på flows ordentligt, mitt skrivbord är inte stiligt. Eller det beror på vad man gillar.

ber om ursäkt för eventuella stavfel, ligger med en lapotop i sängen.
Citera
2008-03-13, 05:15
Medlem
MyteNs avatar
Skulle igår tvätta ur en liten skummgummi-bit ur en postmarker där den blå originalfärgen var så gott som slut, lyckades peta upp den utan större problem och stod vid diskbänken under rinnande vatten och kramade ur färgen.. givetvis stänkte det blått runt diskbänken och torkade. Rejält med såpa och borste så gick det bort men paniken fanns i ögonen!
Citera
2008-03-13, 08:15
Medlem
parkråttas avatar
Öppnade en squeezer lite för våldsamt en gång, och visp så blev gardinen svartprickig. det som kom på golvet fick jag bort med aceton.
Citera
2008-03-13, 09:42
Medlem
lockbetets avatar
spillde faktist ets på ett glasbord, riktigt träligt må jag säga
Citera
2008-03-13, 10:06
Medlem
cyckelpolisens avatar
Råkade dricka lite för mycket sprit engång och så skulle jag fylla på min sqeezer sen hade man ju grogg på golvet , fotöljen , skrivaren , mattan , handfatet , kläderna , händerna... ni kan ju tänka er själva
Citera
2008-03-13, 13:05
Medlem
fittlampas avatar
jag var helt nykter en gång och så har jag ju en liten färgprovare i mitt rum, eller kanske borde kalla den dörren.. Men iallafall så skulle jag prova min nya absolut torr squeezer på dörren, jag hade tagat lite ute med den också, men så hade stiftet kronglat lite och så lossnade hela dutten eller vad man ska säga så det sprutade ut färg både på dörren och på golvet nedanför. Jag fick hämta slipmaskinen i källarn och börja slipa om golvet, dock slipade jag bara under dörren vilket gjorde att det ser ännu jävligare ut
Citera
2008-03-13, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delincuente
Undra hur dom helt plötsligt kan börja läka !?
Fan va taskigt om man går med en burk innanför jackan och det helt plötsligt skulle börja pysa ut en massa färg..

En av mina Blackburkar började släppa ut färg ,mejlade HL, de sa att de hade blivit något fabriks fel och att man på vissa inte kunde kontrollera utsläppet av färg , men de ska vara åtgärdat nu tror jag ^^
Citera
2008-03-13, 17:31
Medlem
pyro860s avatar
På hela golvet på rummet .
Och öppnat pennor för kraftigt så det är prickar lite här och var..
Även på väggen på något ställe..

Citera
2008-03-13, 18:13
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejken
HAHA härlig tråd!

minns ett par fina historier. En kanske inte är så svår att glömma för att det hände alldeles nyss.

Den första, sprejade mig i ögat med en svart sprayburk för ett par år sen. (inte ens full, det är fan det värsta)

Min polare bad mig öppna hans flow och kolla om färgen var klumpig, dum som jag är fattade jag inte att det säkert fanns en anledning till att han inte ville öppna själv. Vips så var hela min underarm kolsvart, bacteria alltså, tjusiga grejer. Blev någon timme med stålborste och aceton, det kändes kan jag säga er.

Och för inte mer än en timme sen fick jag kråm på nya svarta skorna, svarta jackan och jeansen. Mest lack för skorna dom är riktigt fina, var menar jag. Resten går ju att tvätta. Synd att man ska ha en viss förkärlek får kråm, (vad händer analdynga!)

Jag verkar inte heller lära mig att fylla på flows ordentligt, mitt skrivbord är inte stiligt. Eller det beror på vad man gillar.

ber om ursäkt för eventuella stavfel, ligger med en lapotop i sängen.

Jag har en förkärlek till svarta kläder och krom så jag är van vid exakt samma som hänt dig...
Till slut blir dem målarkläder...typ alla mina kläder..
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
spillde faktist ets på ett glasbord, riktigt träligt må jag säga
Hahaha!
Hur kommer man ens på iden?
Senast redigerad av ANALDYNGA 2008-03-13 kl. 18:18.
Citera
2008-03-13, 18:44
Medlem
pyro860s avatar
Ser nu att jag spillt färg INUTI en lampa som står någon decimeter från mig .

Kom även på att jag har lyckats få chrome över min bandspelare som fortfarande är kvar.

Och för någon vecka sedan fick jag vita prickar på tangentborden
Citera
2008-03-13, 19:45
Medlem
Hej_tjos avatar
Jag har råka spraya mig i ögat en gång, kan säga det är inte skönt! Och har sprayat en hel jacka nästan röd innan jag märkte att det var massa färg på den, bomba med en svart jacka på mig och röd färg, jackan var inte så snygg efteråt Men fick bort det mästa.
Citera
2008-03-13, 20:45
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Jag har en förkärlek till svarta kläder och krom så jag är van vid exakt samma som hänt dig...
Till slut blir dem målarkläder...typ alla mina kläder..

Hahaha!
Hur kommer man ens på iden?

Lite för mycket akolhol och en god vän, som helt plötsligt vill måla insidor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in