2009-02-07, 22:11
Medlem
Makas avatar
Jag var hemma hos en kompis, och han var allmänt dryg. Så sa jag: Nu håller du tyst innan jag gör en tag här med spritpennan min, med lite flummig dialekt sådär. Han slutade inte såklart, så skulle skämta lite på han och dra en tag med korken på, och såklart var det svart ink på korken så det fick bli några fina streck på hans ljusa tapet endå! Haha Hur han förklarade det för sin mamma är okänt.
Citera
2009-02-07, 22:57
Medlem
Det har hänt ett antal gånger att man har spillt ink/färg på kläderna när man har varit ute och plöjjt.

Men aja. Satt hemma och väntade på att polaren skulle komma över, sedan helt plötsligt kommer jag på att jag har en tom On the Run flow och att jag har lite Grog chrome-ink kvar. Så jag sätter mig vid skrivbordet och tar fram flowen och allt går fint tills jag råkade fylla på flowen för mycket och det börjar rinna över, det här var inte det värsta heller. Helt plöstsligt kommer min bror upp och kommer in i mitt rum och jag slänger mig över grog-flasken och gömmer den bakom soffan ( blev en stor slaffsig fläck på golvet + mattan.) och flowen som var överfylld tar jag tag i och gömmer under skrivbordet och där fick sig golvet + skrivbordets sida en fläck
Citera
2009-02-08, 02:46
Medlem
Hangarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
hur fan? pennor för 1500:- ? burkar kan friflöda, de har ja vart med om, men bara om man håller på med dom o pillar med en cap o det är kallt..:P

Ja, jagvettefan alltså.
Ajo, rätt mkt pennor, massa on the run, tecknarpennor, stora feta spritpennor man samlat på sig under dagarna
Citera
2009-02-08, 13:02
Medlem
Necrodomuss avatar
Känns som att en dyr marker kostar 100:- Jag gillar att du har 15 st i din ryggsäck.
Citera
2009-02-09, 13:43
Medlem
crewmatess avatar
Lyckats få ut ett antal centiliter Magic på balkongsgolvet i en hyresrätt

I samma hyresrätt så lyckades jag hälla ner ungefär en flow påfyllning i handfatet av Warrior alà 1&2. Det är väl bara att skölja med lite vatten tänkte jag men trögflytet som det var så vägrade det lämna avloppet så det blev stopp istället. Blev rätt svårt att förklara för hyresvärden hur det kom sig att det blev stopp.
Citera
2009-02-09, 14:52
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crewmates
Lyckats få ut ett antal centiliter Magic på balkongsgolvet i en hyresrätt

I samma hyresrätt så lyckades jag hälla ner ungefär en flow påfyllning i handfatet av Warrior alà 1&2. Det är väl bara att skölja med lite vatten tänkte jag men trögflytet som det var så vägrade det lämna avloppet så det blev stopp istället. Blev rätt svårt att förklara för hyresvärden hur det kom sig att det blev stopp.

Gjorde en likadan tavla i min förra lya fast på parketen, på en efterfest med alldeles för mycket diverse alkoholhaltiga drycker börjar jag spela trummor med mina 2 markers på en upponervänd skål tills jag råkar slå av locket och en härligt skvätt flyger ut över golvet, tror att det fortfarande är små blå prickar över hela parketen,.
Citera
2009-02-10, 21:17
Medlem
Hangarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrodomus
Känns som att en dyr marker kostar 100:- Jag gillar att du har 15 st i din ryggsäck.

Orkar egentligen inte ta någon diskussion med folk som helatiden ska hitta fel på vad man skriver.

Men jag kan säga lite av vad jag hade i väskan.

Tecknarpennor 2 sett. 99kr. st.
3st. OTR streetpainters 35kr. st. (trorjag)
OTR roundtip Vet inte, runt 50 kr.?
Massor med tecknarpennor 350 kr.
Markerpennor som jag köpt på konstorställen, kanske 4-5 st. för runt 100 kr. st.
Massa mer som jag inte kmr ihåg justnu.
Citera
2009-02-10, 23:51
Medlem
MACBiWs avatar
Råkades lägga i väg en fet cromeblaffa i soffan när jag skulle ut, tappade cappen och skulle sakta men säkert stoppa dit den , och ryckte till eller nått sånt och drog i väg en fet blaffa ...
Citera
2009-02-11, 00:17
Medlem
Daggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MACBiW
Råkades lägga i väg en fet cromeblaffa i soffan när jag skulle ut, tappade cappen och skulle sakta men säkert stoppa dit den , och ryckte till eller nått sånt och drog i väg en fet blaffa ...

Så du har capsen på när du drar ut? Idiotiskt då vadsom helst i väskan/påsen/whatever kan trycka till den och vips så är allt klet.
Citera
2009-02-11, 00:23
Medlem
MACBiWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daggy
Så du har capsen på när du drar ut? Idiotiskt då vadsom helst i väskan/påsen/whatever kan trycka till den och vips så är allt klet.

var en montana crome, alltså med lock
Citera
2009-02-11, 20:19
Medlem
mindwalkers avatar
Har klantat till mig ett xantal ggr.

Var en kall kväll och jag + 4vänner utav dom så var det 2st som oxå målade och vi alla var redigt stenad och hade nyligen vart och köpt burkar + pennor, ska lägga en liten pice men ramlar och sätter handen på capen och får en fin grön hand och redigt mycket grönt på min Qs jacka (1,5k) Sen dagen efter var det dags igen, ska dra outlines men ramlar igen och får en svart hand, Så nu hade jag en grön hand/arm och en svart hand (var redigt stekt båda dagarna)

Sen en till kul grej var när jag satt vid bussen och drog med min penna (svart inferno, var helt själv vid stationen) sen ca 10sek efter att jag hade dragit så kommer sig en lite fetare tant och sätter sig på min tag och får ett fint avtryck på stjärten, garvade väldigt högt

Sen även när jag och min vän bombade med chrome även denna en kylig natt, när vi väl kommer hem till honom så ser jag att min gröna jackas höger arm är _HELT_ chrome, gick dock bort efter xantal tvättar :P

Kom även på när jag var helt redlöst full, har starka minnesluckor från denna kväll. Men hade 2st on the run pennor, en blå och en lila, minns att jag smp bombar och blir fullare och fullare, dagen efter när jag vaknar så är jag blå/lila på händerna/armarna/benen och ansiktet och har bara en penna kvar och den är tom. Har även vart och kikat på några av tagsen jag fick upp och dom var inte vackra direkt :P
Senast redigerad av mindwalker 2009-02-11 kl. 20:26.
Citera
2009-02-11, 23:51
Medlem
Brunnsparkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hangaren
Orkar egentligen inte ta någon diskussion med folk som helatiden ska hitta fel på vad man skriver.

Men jag kan säga lite av vad jag hade i väskan.

Tecknarpennor 2 sett. 99kr. st.
3st. OTR streetpainters 35kr. st. (trorjag)
OTR roundtip Vet inte, runt 50 kr.?
Massor med tecknarpennor 350 kr.
Markerpennor som jag köpt på konstorställen, kanske 4-5 st. för runt 100 kr. st.
Massa mer som jag inte kmr ihåg justnu.

Du får helt enkelt uppföra dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in