Det senaste jag kan komma ihåg var när jag nyss hade köpt ett par nya skor, vita skor, sen på natten samma dag så målade jag en tunnel, och då blev det fet overkill på den röda färgen jag andvände, men hardcore som jag e så körde jag klart fast det droppade och rann färg konstant från burken.
Sen såg jag att mina splitternya skor, som mina kära föräldrar hade betalat åt mig(1000kr), var täckta med massa röda fläckar. Dom lyste verkligen. Inte snyggt på ett par splitternya krit vita skor.
En annan rolig grej jag kom och tänka på nu, som iofs inte har med att spilla färg att göra, var när jag målade för några år sedan på en kall vinter med massa snö.
Då kom det några vardagshjältar med två hundar som började jaga oss, så jag springer genom en skog, tappar ena skon i snön, märker det flera steg och meter efter, så jag fick vända och springa mot vardags hjältarna för att få tag på skon. När jag väl fått tag på den och fått på den snabbt så lyckas jag iaf springa i från dessa hjältar, men det tog ett tag och det var en lång bit genom skog och motorväg och mera skog osv.
Hur som helst, jag går till en fest efter detta, där min dåvarande flickvän är, ska gå hem lite senare, märker hur mina nycklar är borta...
"ååh nej, jag måste ha tappat dom under jaget".. fuck, får låna en liten jävla NYCKELRINGS ficklampa från festen.
Går och ska leta efter nycklarna med min flickvän som såklart var en riktigt snygg liten stroppig och bortskämmd sak som absolut INTE gillar att gå runt i snö och skog.
Så hur somhelst går vi hela den vägen vi blev jagade, fram och tillbaka, med en liiiten jävla ficklampa och letar efter mina nycklar i ca 20cm hög snö och med en riktigt gnällig dryg tjej som klagar nonstop, i ca 1 och en halv timme. Tillslut ger vi upp, går hem till mig, ringer min syster som kommer ner och öppnar.
När vi väl kommer upp, så bytte jag byxor till ett par jag hade tidigare då mina var väldigt blöta av all snö, och hittar i fickan på dom nya byxorna, MINA NYCKLAR!!!
Ojoj, det var verkligen inte kul vid tillfället. Men nu är det skit roligt!.. he he.