2007-01-09, 21:02
Medlem
Rikard_s avatar
Skulle byta cap på en chrome burk. Så fastande cappen ner och jag fick chrome över hela vardags bordet. Förstog inte varför jag behövde sitta i soffan och byta cap för.
Citera
2007-01-09, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
En annan gång så var jag i en trång tunnelliknande grej, och hade dragit en tag på väggen, när vi började försöka dra högt upp och på knepiga ställen. Jag satte ryggen mot ena väggen och fötterna mot andra och började gå uppför väggen för att komma högre upp. Sen märkte jag att jag hade tryckt ryggen mot en våt, röd, tag

Fast det gick bort i tvätten, så det var lugnt.
samma sak har hänt mig fasst en chrome tag och tjaaaa den gick inte bort i tvätten =) ( typ ett år sen ) jag tror den fortfarande e kvar =?
Citera
2007-01-10, 01:38
Medlem
Det senaste jag kan komma ihåg var när jag nyss hade köpt ett par nya skor, vita skor, sen på natten samma dag så målade jag en tunnel, och då blev det fet overkill på den röda färgen jag andvände, men hardcore som jag e så körde jag klart fast det droppade och rann färg konstant från burken.
Sen såg jag att mina splitternya skor, som mina kära föräldrar hade betalat åt mig(1000kr), var täckta med massa röda fläckar. Dom lyste verkligen. Inte snyggt på ett par splitternya krit vita skor.

En annan rolig grej jag kom och tänka på nu, som iofs inte har med att spilla färg att göra, var när jag målade för några år sedan på en kall vinter med massa snö.
Då kom det några vardagshjältar med två hundar som började jaga oss, så jag springer genom en skog, tappar ena skon i snön, märker det flera steg och meter efter, så jag fick vända och springa mot vardags hjältarna för att få tag på skon. När jag väl fått tag på den och fått på den snabbt så lyckas jag iaf springa i från dessa hjältar, men det tog ett tag och det var en lång bit genom skog och motorväg och mera skog osv.

Hur som helst, jag går till en fest efter detta, där min dåvarande flickvän är, ska gå hem lite senare, märker hur mina nycklar är borta...
"ååh nej, jag måste ha tappat dom under jaget".. fuck, får låna en liten jävla NYCKELRINGS ficklampa från festen.

Går och ska leta efter nycklarna med min flickvän som såklart var en riktigt snygg liten stroppig och bortskämmd sak som absolut INTE gillar att gå runt i snö och skog.

Så hur somhelst går vi hela den vägen vi blev jagade, fram och tillbaka, med en liiiten jävla ficklampa och letar efter mina nycklar i ca 20cm hög snö och med en riktigt gnällig dryg tjej som klagar nonstop, i ca 1 och en halv timme. Tillslut ger vi upp, går hem till mig, ringer min syster som kommer ner och öppnar.

När vi väl kommer upp, så bytte jag byxor till ett par jag hade tidigare då mina var väldigt blöta av all snö, och hittar i fickan på dom nya byxorna, MINA NYCKLAR!!!

Ojoj, det var verkligen inte kul vid tillfället. Men nu är det skit roligt!.. he he.
Citera
2007-01-10, 03:12
Medlem
w3rd?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colours
Det senaste jag kan komma ihåg var när jag nyss hade köpt ett par nya skor, vita skor, sen på natten samma dag så målade jag en tunnel, och då blev det fet overkill på den röda färgen jag andvände, men hardcore som jag e så körde jag klart fast det droppade och rann färg konstant från burken.
Sen såg jag att mina splitternya skor, som mina kära föräldrar hade betalat åt mig(1000kr), var täckta med massa röda fläckar. Dom lyste verkligen. Inte snyggt på ett par splitternya krit vita skor.

En annan rolig grej jag kom och tänka på nu, som iofs inte har med att spilla färg att göra, var när jag målade för några år sedan på en kall vinter med massa snö.
Då kom det några vardagshjältar med två hundar som började jaga oss, så jag springer genom en skog, tappar ena skon i snön, märker det flera steg och meter efter, så jag fick vända och springa mot vardags hjältarna för att få tag på skon. När jag väl fått tag på den och fått på den snabbt så lyckas jag iaf springa i från dessa hjältar, men det tog ett tag och det var en lång bit genom skog och motorväg och mera skog osv.

Hur som helst, jag går till en fest efter detta, där min dåvarande flickvän är, ska gå hem lite senare, märker hur mina nycklar är borta...
"ååh nej, jag måste ha tappat dom under jaget".. fuck, får låna en liten jävla NYCKELRINGS ficklampa från festen.

Går och ska leta efter nycklarna med min flickvän som såklart var en riktigt snygg liten stroppig och bortskämmd sak som absolut INTE gillar att gå runt i snö och skog.

Så hur somhelst går vi hela den vägen vi blev jagade, fram och tillbaka, med en liiiten jävla ficklampa och letar efter mina nycklar i ca 20cm hög snö och med en riktigt gnällig dryg tjej som klagar nonstop, i ca 1 och en halv timme. Tillslut ger vi upp, går hem till mig, ringer min syster som kommer ner och öppnar.

När vi väl kommer upp, så bytte jag byxor till ett par jag hade tidigare då mina var väldigt blöta av all snö, och hittar i fickan på dom nya byxorna, MINA NYCKLAR!!!

Ojoj, det var verkligen inte kul vid tillfället. Men nu är det skit roligt!.. he he.

hähähähä en riktig 10 poängare xD Vad sa din flickvän när du upptäckte det?:P
Citera
2007-01-10, 08:01
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colours

hahaha det sista har hänt mig tusen gånger!
Citera
2007-01-17, 00:45
Medlem
jihad3000deluxes avatar
mina polare råkade tappa en 5-litersburk med rollfärg i rulltrappan i stadions T-banestation. riktigt smidigt...
Citera
2007-01-17, 15:49
Medlem
Rikard_s avatar
En sak som hände idag var att jag satte mig i en färsk tag..

Trodde jag var själv på stationen men helt plötsligt hoppar min kompis fram ur tomma inte och frågar vad jag sitter och deppar med huvudet nere.. Jag sätter mig i den färska tagen för att dölja den för kompisen.. nu är det en stor blå fläck på mina nya jeans..
Citera
2007-01-18, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av w3rd?
hähähähä en riktig 10 poängare xD Vad sa din flickvän när du upptäckte det?:P

Hehe ja det var riktigt kefft fan.

Jadu, jag vet faktist inte vad hon sa, var flera år sedan så kommer inte ihåg. Men hon blev inte glad iaf. he he.
Citera
2007-01-18, 12:36
Medlem
pappis avatar
min kompis hund sprang runt å va blå på sina ställen ett par veckor
Citera
2007-01-23, 01:08
Bannlyst
Sprayat mig själv med svart färg i ansiktet av en olyckshändelse.

Sprayat på min datorskärm av en olyckshändelse(någon hade tagit bort de lilla svarta låset på burken utan min vetskap)

Prata i tellefon samtidigt som jag suttit och gnägt på en silverpenna i tron om att det varit en vanlig tushpenna som inte explodera i munnen på en och färläger skrivbord, tangent bord, mus, tv dosan, tröjan, munnen och så vidare.
Citera
2007-01-23, 06:39
Medlem
stolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fikkan
Sprayat mig själv med svart färg i ansiktet av en olyckshändelse.

Sprayat på min datorskärm av en olyckshändelse(någon hade tagit bort de lilla svarta låset på burken utan min vetskap)

Prata i tellefon samtidigt som jag suttit och gnägt på en silverpenna i tron om att det varit en vanlig tushpenna som inte explodera i munnen på en och färläger skrivbord, tangent bord, mus, tv dosan, tröjan, munnen och så vidare.

haha va? kan du typ förklara det där sista? ahaha låter sjukt asså...
Citera
2007-01-23, 09:27
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolen
haha va? kan du typ förklara det där sista? ahaha låter sjukt asså...
Pennan gick sönder och all färg åkte ut?
Hände min polare en gång när han skulle taga på bussen. Hur den gick sönder minns jag inte men det kom på kläder, säten,golv plus att de blev typ knas för att det lukta så jävla mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in