• 1
  • 2
2014-06-09, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Yes, det r helt rtt stlle.

Kan du hitta ngon post som innehller "rundll" eller "newnext.me" i skvgen("Fil") dr i CCLeaner?

Hittar ingenting. Det som finns p bilden r i princip allt som fanns.
Citera
2014-06-09, 15:34
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duvetingenting
Hittar ingenting. Det som finns p bilden r i princip allt som fanns.
Och du hittar ingen skvg till Appdata heller bland alla autostart-poster? Kan du klicka p "Spara som textfil" och sedan kopierar du hela innehller i den textfilen och lgger upp p www.pastebin.com? Skulle kunna hjlpa dig bttre d.
Citera
2014-06-14, 22:53
Medlem
Citat:
Och du hittar ingen skvg till Appdata heller bland alla autostart-poster? Kan du klicka p "Spara som textfil" och sedan kopierar du hela innehller i den textfilen och lgger upp p www.pastebin.com? Skulle kunna hjlpa dig bttre d.

Sorry fr sent svar, fick aldrig ngot mail.

Menar du s hr? http://pastebin.com/R9PtSn3X
Annars kanske jag kan skicka hela textfilen?
Citera
2014-06-14, 23:01
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Sorry fr sent svar, fick aldrig ngot mail.

Menar du s hr? http://pastebin.com/R9PtSn3X
Annars kanske jag kan skicka hela textfilen?
Ser bra ut, tack.

Kod:
Ja	HKCU:Run	NextLive	Microsoft Corporation	Molly	C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe "C:\Users\Molly\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll",EntryPoint -m l
Den hr ska du ta bort Och nr du vl tagit bort den posten s ska du skanna med CCLeaner igen, samt registret. Starta sedan om datorn.
Citera
2014-06-14, 23:20
Medlem
Citat:
Ser bra ut, tack.

Kod:
Ja	HKCU:Run	NextLive	Microsoft Corporation	Molly	C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe "C:\Users\Molly\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll",EntryPoint -m l
Den hr ska du ta bort Och nr du vl tagit bort den posten s ska du skanna med CCLeaner igen, samt registret. Starta sedan om datorn.

Tack s jttemycket! Tog bort posten och ska kra Ccleaner igen och efter det s startar jag om. Hr av mig snart hur det gick!

Asschyrre att du hjlper till!!!
Citera
2014-06-14, 23:32
Medlem
Citat:
Ser bra ut, tack.

Kod:

Det funkade! Tack s jttemycket!

Fr jag frga om en sak till? ;D
r detta virus?
http://www.ladda-upp.se/bilder/smudrqwmqtafvo/
Citera
2014-06-14, 23:45
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Asschyrre att du hjlper till!!!
No probs syster

Citat:
r detta virus?
http://www.ladda-upp.se/bilder/smudrqwmqtafvo/
Det r det med all sannolikhet. Jag skulle rekommendera dig att skanna med adwcleaner.
Ta ven bort:
Kod:
Ja	HKCU:Run	PriceMeterW		Molly	"C:\Users\Molly\AppData\Local\PriceMeter\pricemeterw.exe"
Citera
2014-06-14, 23:49
Medlem
Citat:
No probs syster

Det r det med all sannolikhet. Jag skulle rekommendera dig att skanna med adwcleaner.
Ta ven bort:
Kod:
Ja	HKCU:Run	PriceMeterW		Molly	"C:\Users\Molly\AppData\Local\PriceMeter\pricemeterw.exe"

Tack s mycket! orkar inte starta om datorn igen, men det funkar skert. Haha, ngot lat.
Citera
2014-06-14, 23:55
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Tack s mycket! orkar inte starta om datorn igen, men det funkar skert. Haha, ngot lat.
Hehe, men ta bort posten nd och skanna med adwcleaner. Du behver inte starta om direkt efter utan kan vnta tills du r klar fr dagen.
Citera
2014-06-14, 23:57
Medlem
Citat:
Hehe, men ta bort posten nd och skanna med adwcleaner. Du behver inte starta om direkt efter utan kan vnta tills du r klar fr dagen.

Nu har datorn startat om och allt verka funka! Tack s jttemycket ter igen!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in