Citat:
Nej man vill inte alltid ha sex, varken mer eller mindre. Om du alltid vill ha sex så är du en nymfoman, vilket är en störning som du bör söka hjälp för. Din man vill inte alltid ha sex om han är normal så hur gör du då? Våldtar du honom när han inte vill men du vill?
Det är inte normalt att alltid vilja ha sex. Du kan ju inte ens ngt om kvinnans sexualitet. Du är så uppe i det blå så det är pinsamt. Sluta titta på porr och ta reda på fakta istället.
Det är inte normalt att alltid vilja ha sex. Du kan ju inte ens ngt om kvinnans sexualitet. Du är så uppe i det blå så det är pinsamt. Sluta titta på porr och ta reda på fakta istället.
En normal kvinna är alltid sugen på sex för man kan inte stänga av sin sexdrift så att den försvinner. Därför kan man aldrig "inte vilja ha sex". Så även om kvinnan blir tvingad att ha sex med en man hon inte tänder på kommer hon ändå vara små-sugen.
Om min man inte vill så väntar jag tills han vill och har extra mycket sex då istället.
Här är min senaste video (du kan se att jag är kvinna) så hur kan jag inte veta nåt om kvinnans sexualitet?
Citat:
Det beror på a) en del kvinnor här har psykiska problem typ "jag måste samtycka annars vill jag inte" b) det är inte PK för kvinnor att säga att de är OK med att bli tvingade till sex med en okänd man. Det är PK för män att säga att de är OK med att bli tvingade till sex med en okänd kvinna. Det visar att diskussionen är nonsense varför skulle det vara olika för kvinnor och män när det handlar om sex med det motsatta könet? Det är det inte annat än att kvinnor njuter av sex mer än vad män gör vilket betyder att våldtäkt är en bättre upplevelse för kvinnan än för mannen.
Citat:
Det är sant att våldtäkt känns likadant som vanligt sex jag har postat belägg för det här, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!
Citat:
but the sex portion of the rape she saif fely like normal sex
Citat:
The intercourse itself is typically not "painful" per se
Citat:
It really just feels like sex, that's all.
Citat:
If the vagina is lubricated enough that penetration is not painful and there aren't tears and injuries resulting from the penetration and the rapist is not otherwise trying to hurt her, then it is possible that she will feel pleasurable sensations during the rape.
Citat:
look at women's vagina's, they will naturally lubricate when stimulated as this is the bodies way of protecting the vagina from physical damage during penetration. If our genitals can do this as a result of stimulation, no matter how unwelcome that stimulation may be, then orgasm can and does occur during rape too
om en kvinna njuter av vanligt sex då kommer hon sannolikt njuta ännu mer av våldtäkt. Varför kan du inte erkänna det?
Senast redigerad av Babianen 2014-07-02 kl. 12:04.
Senast redigerad av Babianen 2014-07-02 kl. 12:04.