2014-06-11, 10:00
Medlem
Babianens avatar
Här är en kvinna som säger samma saker som jag,

Citat:
Now let’s explain why rape is a gift to us girls and why we should welcome it if we’re lucky enough to get raped.

Rape is the only real sex; everything else is playacting. There’s nothing like the adrenalin rush a girl gets when she’s being raped. It’s amazing how nearly always she’ll have an orgasm just because she was raped rather than having vanilla sex.

So, you see, the rapist is actually doing the girl a big favour by raping her, right? He’s giving her an orgasm which she’s hardly ever going to get with vanilla sex, not just through fucking, anyway; only if the bloke knows how to get a girl’s clit aroused properly which a lot of them haven’t got a fucking clue about!

Another big favour he’s doing her is he’s giving her guilt-free sex. The girl was probably a totally depraved fucking slut anyway or at least secretly wanted to be. Thanks to the bloke who raped her she can get fucked as hard as a professional whore or the village bike that everyone’s rode and yet not have to take the blame for being a total fucking slut so she doesn’t have to feel ashamed or guilty about getting fucked! Once again, the rapist has done the girl a big favour by raping her!

She ought to be very grateful to him! It’s a win-win situation; he gets to fuck her, she gets fucked without having to feel guilty about what she’s done. Everyone ought to be happy about what’s gone down!

Another reason why she ought to be grateful to him is that rape, as some statistics that have been posted on Mansland from scientific geezers who’ve done research on this subject have shown, is more likely to make a girl pregnant than if she’s just fucked the vanilla way. So as well as all the other favours he’s doing her, he’s giving her an extra chance of having a baby by him!

Another reason why rape is so good is that it’s the most honest way to have sex. Hey, guys, you don’t have to tell me you love me; you don’t have to listen to my boring twat talk conversation; you don’t even have to say you think I’m beautiful (though it would be nice if you did but that’s just me being selfish and vain!)

https://worthlessfem.wordpress.com/2011/04/09/why-rape-is-a-gift-we-should-welcome/

Jag håller med.

Här är fler fördelar med våldtäkt för kvinnan,

Citat:
Now let’s look at some more benefits to the girl who gets raped. Apart from the higher chance of getting an orgasm and of getting pregnant as a result of rape, she’s also going to get the adrenaline rush that comes when you get the shit scared out of you. God, how fucking sexy it is being scared! It’s dead exciting for her to feel that kind of fear and it’s very good of the bloke to give her the chance to experience such a lovely feeling. It’ll almost certainly be the best sex she’s ever had; much better than a boring old vanilla fuck!

The more she fights her true inner desire to submit, and the more she resists her longing to be taken by force regardless of her own selfish desires, the stronger her sexual arousal will become. Yes, folks, our friend the rapist is doing her a favour yet again; he’s turning her on!

Maybe that’s why (as exhaustive psychological and physical studies of so-called “rape victims” have shown; even the lying feminist twats (or, as I prefer to call them, “cuntists” – I hate the fucking feminists with their bullshir, or as I call it when they come out with it, “cowshit”) haven’t been able to explain away or refute the data that shows, maybe surprisingly to a vanilla mind, that the more violence a man uses against a girl when he’s raping her, the less “trauma” she suffers.

To put it in plain English, the girl will actually benefit more from being raped with a certain amount of violence and intimidation than she would from being treated more “gently.”

So, all you rapists out there, if you want to beat us up while you’re raping us, don’t worry about it. You’re not only not doing anything wrong; you’re actually doing us a favour by beating the shit out of us when you rape us. You’re making it more pleasurable for us if you rape us like that so, hey guys, don’t even think about holding back when you rape us.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-11 kl. 10:25.
Citera
2014-06-11, 10:22
Medlem
BenQuls avatar
Intressant frågeställning faktiskt, man kan ju undra om våldtäkt egentligen är naturligt då kvinnor verkar gå igång så oerhört på att bli tagna och dominerade. Och ja det är väl uppenbart att det är relaterat till det.

Bland de vilda djuren så pågår det väl våldtäkter hela tiden, är väl ganska omöjligt för oss att se om honan gav sitt medgivande till att bli påsatt, i alla fall i början.

Innan någon kommer och säger att jag ursäktar våldtäkt - är inte alls våldsam av mig så skulle inte kunna våldta någon, även fast jag har en stark sexdrift. Vill inte göra tjejer illa överhuvudtaget.
Citera
2014-06-11, 10:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenQul
Intressant frågeställning faktiskt, man kan ju undra om våldtäkt egentligen är naturligt då kvinnor verkar gå igång så oerhört på att bli tagna och dominerade. Och ja det är väl uppenbart att det är relaterat till det.

Bland de vilda djuren så pågår det väl våldtäkter hela tiden, är väl ganska omöjligt för oss att se om honan gav sitt medgivande till att bli påsatt, i alla fall i början.

Innan någon kommer och säger att jag ursäktar våldtäkt - är inte alls våldsam av mig så skulle inte kunna våldta någon, även fast jag har en stark sexdrift. Vill inte göra tjejer illa överhuvudtaget.

Här är en bok som beskriver det du talar om,

Citat:
"You're the Man... Act Like One!"

Look, I know you're not a mind reader, so I'm going to be blunt...

The majority of women like to be fucked. And I mean really fucked.

Citat:
Eve Kingsley is a feminist writer based in San Francisco. She teaches couples how to push the boundaries of their sexual relationships to create new levels of honesty, intimacy, and trust.

http://www.amazon.com/Just-Fuck-Me-Control-Bedroom/dp/1608422992

1) Hur är det här annorlunda från våldtäkt? Det är det inte.

2) Det kommer från en feminist så det är PK approved.
Citera
2014-06-11, 11:19
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Nej det stämmer med det jag säger, varför fantiserar inte kvinnor om realistiska våldtäkter? För att de inte är tillräckligt spännande.

2) Nej det är ett PK argument "bara för att jag runkar till gay-porr hemma betyder det inte att jag vill ha gay-sex på riktigt". Om mannen dessutom köper gay-porr flera gånger i månaden, läser på olika forum/bloggar som handlar om gay-porr, diskuterar olika gay-porr killar med andra män som är intresserade av gay-porr, då skulle han anses vara intresserad av gay-sex.

3) Om våldtäkt är det värsta en kvinna kan råka ut för, varför konsumerar 30 miljoner kvinnor regelbundet våldtäkts-porr? (FB) Leder porr till sexuella övergrepp? Män konsumerar inte porr som handlar om gay-rape eller hur?

4) Det här är sex för de flesta kvinnor, https://www.youtube.com/watch?v=uWalH3hnCyY det är därför många kvinnor fantiserar om saker som det här, http://www.dailymotion.com/video/x12x6v9_monica-bellucci-graphic-rape-scene-from-irreversible_shortfilms är det svårt att se hur det går ihop?
1+2, Bara för att de inte bekräftar din sjuka bild blir de inte "pk" de kan mycket väl avspegla sanningen. Att du inte klarar av att greppa det visar ju att det troligen inte står riktigt till med dig.

3+4, Länken går till ett inlägg som redovisat statistik för kvinnor som konsumerar romantisk litteratur och länkarna på sidan är alla kassa och ger 404or. Men romantik är kanske våldtäkt enligt dig?
Sedan finns det betydligt värre saker man kan råka ut för som mord t.ex.

Men jag märker inte att du argumenterar för att folk som köper deckare vill bli mördade.
Att folk som tittar på katastroffilm vill råka ut för vulkanutbrott, jordbävningar och tsunamis?
Varför gör du inte det, för absurt eller bara därför du saknar en sexuell anknytning till det?
Så där klarar du att göra en distinktion, varför då inte för våldsporr?
Enkelt, den sexuella dragningskraften hos dig är för stark till våldtäkt så du klarar inte av att tänka rationellt.

Din argumentation håller bara inte.
Citera
2014-06-11, 11:23
Medlem
FroXies avatar
Helvete vad ni generaliserar. "kvinnor tycker si och så". Menar ni alla människor på jorden av kvinnligt kön? Det är en ganska bred grupp ni talar om. Hur vet ni vad ALLA de gillar? Resonera inte så, det är idiotiskt.

Våldtäkt handlar väl om att göra mot någons vilja, right? Så att säga att man gillar våldtäkt blir ganska paradoxialt för mig. Man gör det man gillar. Så om man blir VÅLDTAGEN MOT SIN VILJA, så kan man inte gilla det. Då snackar vi inte längre om våldtäkt. Lite som att säga x inte är lika med x. X är alltid X. Hänger du med?

Jag är övertygad om att det finns kvinnor som gillar våldsamt överraskningssex, men det är en annan sak. Våldtäkt och våldsamt BDSM eller dyl är inte samma sak.

Om det är en vidrig och motbjudande herre som våldtar en specifik kvinna, så gillar hon inte det. OM hon gillar det så är han ju UPPENBARLIGEN inte motbjudande vilket definerades i första meningen. Det står ju tydligt att vi talar om en våldtäkt. Gillar hon det, så talar vi inte längre om våldtäkt och uppenbarligen inte heller om motbjudande. Påståendet i sig blir paradoxialt.

Att kvinnor kan få njutning, orgasm, adrenalin och kanske inse att de gillar det i efterhand är en annan sak. Efter att någon "tagit för sig". Om någon tar viljan från någon annan och gör tvärtom så kan man inte säga att hon vill det. Någon vill inte vad den inte vill. Det är ju motsatsen till vad den vill. Och du vill det du gillar. Gillar du så vill du. Så vill du bli våldtagen så tycker jag inte längre vi talar om äkta våldtäkt. Även om du spelar att du inte vill. Hänger du med?

EDIT: Nu blev det riktigt grötigt här. Råkade posta med stycken som inte skulle vara med men care. Det får ligga kvar.
Senast redigerad av FroXie 2014-06-11 kl. 11:26.
Citera
2014-06-11, 11:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
1+2, Bara för att de inte bekräftar din sjuka bild blir de inte "pk" de kan mycket väl avspegla sanningen. Att du inte klarar av att greppa det visar ju att det troligen inte står riktigt till med dig.

3+4, Länken går till ett inlägg som redovisat statistik för kvinnor som konsumerar romantisk litteratur och länkarna på sidan är alla kassa och ger 404or. Men romantik är kanske våldtäkt enligt dig?
Sedan finns det betydligt värre saker man kan råka ut för som mord t.ex.

Men jag märker inte att du argumenterar för att folk som köper deckare vill bli mördade.
Att folk som tittar på katastroffilm vill råka ut för vulkanutbrott, jordbävningar och tsunamis?
Varför gör du inte det, för absurt eller bara därför du saknar en sexuell anknytning till det?
Så där klarar du att göra en distinktion, varför då inte för våldsporr?
Enkelt, den sexuella dragningskraften hos dig är för stark till våldtäkt så du klarar inte av att tänka rationellt.

Din argumentation håller bara inte.

1) Vad menar du avspeglar sanningen?

2) Romance novels är kod-ord för våldtäkts-porr. Vad är det som inte stämmer?

3) Därför att sex är annorlunda från allt annat. Se mitt exempel med män som konsumerar gay-porr.

4) Jag tänder inte på våldtäkt personligen. Det har inget med saken att göra.
Citera
2014-06-11, 11:32
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FroXie
Helvete vad ni generaliserar. "kvinnor tycker si och så". Menar ni alla människor på jorden av kvinnligt kön? Det är en ganska bred grupp ni talar om. Hur vet ni vad ALLA de gillar? Resonera inte så, det är idiotiskt.

Våldtäkt handlar väl om att göra mot någons vilja, right? Så att säga att man gillar våldtäkt blir ganska paradoxialt för mig. Man gör det man gillar. Så om man blir VÅLDTAGEN MOT SIN VILJA, så kan man inte gilla det. Då snackar vi inte längre om våldtäkt. Lite som att säga x inte är lika med x. X är alltid X. Hänger du med?

Jag är övertygad om att det finns kvinnor som gillar våldsamt överraskningssex, men det är en annan sak. Våldtäkt och våldsamt BDSM eller dyl är inte samma sak.

Om det är en vidrig och motbjudande herre som våldtar en specifik kvinna, så gillar hon inte det. OM hon gillar det så är han ju UPPENBARLIGEN inte motbjudande vilket definerades i första meningen. Det står ju tydligt att vi talar om en våldtäkt. Gillar hon det, så talar vi inte längre om våldtäkt och uppenbarligen inte heller om motbjudande. Påståendet i sig blir paradoxialt.

Att kvinnor kan få njutning, orgasm, adrenalin och kanske inse att de gillar det i efterhand är en annan sak. Efter att någon "tagit för sig". Om någon tar viljan från någon annan och gör tvärtom så kan man inte säga att hon vill det. Någon vill inte vad den inte vill. Det är ju motsatsen till vad den vill. Och du vill det du gillar. Gillar du så vill du. Så vill du bli våldtagen så tycker jag inte längre vi talar om äkta våldtäkt. Även om du spelar att du inte vill. Hänger du med?

EDIT: Nu blev det riktigt grötigt här. Råkade posta med stycken som inte skulle vara med men care. Det får ligga kvar.

Vi förstår vad du menar. Bättre utredning och beskrivning kan man nog inte få. Precis så här ser det faktiskt ut och går det inte fram till babianen och ts behöver dom plugga läsförståelse. Well done!
Citera
2014-06-11, 11:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Men hur vet du att det är så? Här är en kvinna som beskriver hur det funkar,

Citat:
The question is, though, what does a girl get out of being raped? How can she find anything pleasurable about being fucked against her will, often being brutally beaten into the bargain and maybe humiliated in various ways as well?

As someone who can speak from experience on this one, I’ll tell you for free. There are a lot of reasons why a girl can get off on being raped.

To begin with, it gives her the ability to avoid any kind of responsibility for her own actions, behaviour or attitudes. A “rape victim” can claim that she didn’t want to be fucked and that it was only the man who forced her to have sex. It’s sex without the guilt and that gives her a massive boost to her ego because she can have the most perverted type of sex and yet smile innocently and say to anyone listening, “hey, guys, it wasn’t my fault.”

Citat:
That way she gets a double whammy of enjoyment from being “raped” because not only was she able to get the depraved sex she wanted but she also gets the smug satisfaction of thinking how she’s been able to con and manipulate people into thinking that she is some kind of “rape victim” rather than what she really is, a whore who not only wanted it but loved every second of it!

Obviously, a girl like that is going to thoroughly enjoy being raped. What about the ones who are not depraved sluts or professional whores, though? How can they possibly enjoy being raped?

Well, funnily enough, in the majority of cases the “rape victim” clearly does enjoy it! Most women who get raped orgasm while they’re being raped. I know I did when it happened to me at the age of 18 and even now it was the best sex I’ve ever had in my life! Other women who’ve been “raped” have told me the same thing, that they came and that it was the most intense, satisfying and pleasurable orgasm they’ve ever had.

Well, if you come when you’re being raped there’s only one possible explanation for that.

You’re having fun and you’re enjoying what’s happening to you!

You’ve suddenly realised that actually, in spite of what you thought before it happened. in reality you wanted to be raped and you’re fucking loving every miunte of it!

The mind can play many strange tricks on us and even lie to us; the body never lies. The fact that the girl is orgasming proves that she’s really thoroughly enjoying herself and that she really wanted to be raped whatever she says. Her body is telling the truth about how she felt and only her mind and mouth are lying about the pleasure she had.

That fact alone makes her “rape” an act of consensual sex. By the very act of climaxing she is demonstrating that she really wanted it all the time and is fucking loving it now that she’s getting what she wanted!

So let’s recap briefly. The guy gets what he wants, to fuck the girl; she gets what she wants (an orgasm); so both partners have been sexually fulfilled and enjoyed the experience.

https://worthlessfem.wordpress.com/2011/04/10/enjoying-rape-a-womans-point-of-view/

Hur kan kvinnor tycka om att bli våldtagna? Därför att det känns skönt att bli påsatt oavsett om man vill det eller inte. Med andra ord, även om kvinnan inte vill från början så börjar hon tycka om det när hon blir påsatt, kvinnor kan inte hjälpa det.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-11 kl. 11:39.
Citera
2014-06-11, 11:54
Medlem
FroXies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men hur vet du att det är så? Här är en kvinna som beskriver hur det funkar,

https://worthlessfem.wordpress.com/2011/04/10/enjoying-rape-a-womans-point-of-view/

Hur kan kvinnor tycka om att bli våldtagna? Därför att det känns skönt att bli påsatt oavsett om man vill det eller inte. Med andra ord, även om kvinnan inte vill från början så börjar hon tycka om det när hon blir påsatt, kvinnor kan inte hjälpa det.

För ofta så är inte egot uppdaterat med vad man gillar. Eller nått. Jag är övertygad om att det finns kvinnor som upptäcker att de gillar våldtäkten. Men det är också skillnad på våldtäkt och våldtäkt. Det handlar väl inte bara om att bli knullad vilt i vaginan eller? Det är också skillnad på kvinna och kvinna. Alla gillar olika. Varför uttrycker du dig som alla kvinnor gillar och tycker samma sak? Ser du ingen problematik med att tänka så?

Fysisk stimulans är alltid fysisk stimulans, men det betyder inte att man gillar det. Massage är fysisk stimulans, men alla gillar det inte. Smärta är också fysisk stimulans. De flesta ogillar det, men vissa gillar det. Stimulans är inte lika med gilla.

Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Vi förstår vad du menar. Bättre utredning och beskrivning kan man nog inte få. Precis så här ser det faktiskt ut och går det inte fram till babianen och ts behöver dom plugga läsförståelse. Well done!
Senast redigerad av FroXie 2014-06-11 kl. 11:58.
Citera
2014-06-11, 12:02
Bannlyst
Här är ett typiskt exempel som bekräftar att det finns kvinnor som gillar våldtäkt och fantiserar om det efter att ha blivit våldtagen av en närstående i tidigt ålder,, det är helt sjukt

Citat:
(FB) Min tjej har berättat om tidigare våldtäkt!! Vill nu att jag ska våldta??
Citera
2014-06-11, 12:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
För ofta så är inte egot uppdaterat med vad man gillar. Eller nått. Jag är övertygad om att det finns kvinnor som upptäcker att de gillar våldtäkten. Men det är också skillnad på våldtäkt och våldtäkt. Det handlar väl inte bara om att bli knullad vilt i vaginan eller? Det är också skillnad på kvinna och kvinna. Alla gillar olika. Varför uttrycker du dig som alla kvinnor gillar och tycker samma sak? Ser du ingen problematik med att tänka så?

Fysisk stimulans är alltid fysisk stimulans, men det betyder inte att man gillar det. Massage är fysisk stimulans, men alla gillar det inte. Smärta är också fysisk stimulans. De flesta ogillar det, men vissa gillar det. Stimulans är inte lika med gilla.

För att svara på frågan, "men om du tycker om att bli våldtagen då är det inte våldtäkt för då är det inte mot din vilja"

Ta en kvinna du ser i vardagen (kvinnlig granne/tjejen i kassan på affären/tjejen på bussen/kvinnlig kollega/random kvinna du ser på stan) om du skulle våldta henne skulle hon kanske inte tycka om det i början, men efter ett tag skulle hon börja njuta av det fysiskt och mentalt, hon skulle tycka att det var hett att du tog henne mot hennes vilja, att du var en väldigt attraktiv man, alla kvinnor funkar så. Det börjar som våldtäkt men blir samtyckande sex oavsett vem du är och vem kvinnan är.

Jag uppmanar ingen att våldta någon men det är så här våldtäkt fungerar för kvinnor.

Men hur är det om mannen slår kvinnan?

Då är det bara mer upphetsande, det gör mannen mer attraktiv för kvinnan.

Men tänk om mannen är ful?

Det spelar ingen roll kvinnan tänder på honom för att han våldtar henne. Kvinnor tänder på män som våldtar dem de kan inte hjälpa det.

Men tänk om det inte gäller alla kvinnor?

Varför skulle det bara gälla vissa kvinnor? Att tända på våldtäkt är inget kvinnor väljer det är en basic biological programming. Det är som att säga "tänk om bara vissa män tänder på kvinnor vissa män tänder på träd du kan inte tala för alla". Att tända på våldtäkt är en driv-rutin i kvinnors hjärna som de inte kan styra över precis som män inte kan styra över att de tänder på kvinnor, inte på träd.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-11 kl. 12:05.
Citera
2014-06-11, 12:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva

ignorera babianen, han har rymt från ett dårhus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in