2014-06-06, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 733215
20-25

1. Utseendet
2. En bra personlighet + ödmjukhet

Har hon inte utseendet men en bra personlighet så går det inte ihop tyvärr. Har hon ett bra utseende och en värdelös personlighet så kommer jag inte heller kunna vara tillsammans med henne, kanske knulla henne men aldrig tillsammans som i ett förhållande.

Så det är två saker som måste stämma överens annars funkar det inte för min del.

Vad är en bra personlighet för dig då på en tjej?
Citera
2014-06-06, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkel-Man
Brunt hår, bruna ögon, vit hy. Små bröst

168 cm lång. 60 kg. alltså 21,3 i BMI

Ödmjuk, rolig, ärlig, pålitlig, tacksam

hahahahaha de där måste vara någon särskilt tjej du beskrev... din flickvän eller? :P
Citera
2014-06-06, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Jag personligen är svag för gullighet. Tjejer / kvinnor som är söta /gulliga har absolut förtur hos mig. Sen ska de gärna ha lite innanför pannbenet också. Man ska kunna prata om allt mellan himmel och jord och det ska inte vara tabu att prata om mer känsliga saker. Hon ska inte vara ett mähä utan ha en egen vilja och ett eget förstånd och inte låta sig påverkas i för hög grad av andra. Personlighet naturligtvis.

Gillar självständiga kvinnor som ändå är kvinnliga, inga manhaftiga feminister.

Sexighet är inte så viktigt för mig då det viktiga för mig är att få känna närhet, kramas och gosa. Sexet är sekundärt för mig. En söt kvinna med personlighet och kvinnlighet och som samtidigt har skinn på näsan och kan säga ifrån när det väl gäller.

En kvinna som endast är sexig men inte gullig går fetbort.

Aww så gullig beskrivning HasseBanan *tihi* nä men kan du ge exempel på när en tjej är gullig mot dig? Vad t.ex. klassar du som gullighet liksom?
Tack förövrigt och skriv gärna din ålder du glömde få med
Citera
2014-06-06, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Eller hur, dessa listor är enbart patetiska. Jag var kär i en flicka i tre år som hade alla egenskaper jag då tyckte var viktiga och så kommer hennes lillasyster och tydligt visar att hon vill ha mig och jag föll som en fura. Det enda krav jag har är alltså att hon skall vara intresserad av mig.
haha de där är så intressant!
vissa killar älskar om en tjej visar sitt intresse dom, andra är helt tvärtom och vill ha en tjej som är sval och sånt... hur kommer det sig tror du att du faller som fura för tjejer som visar sitt intresse? Kan det vara för de liksom "väljer dig" och du slipper "kämpa utan att få något" ? Utan bara VET att det troligen kommer gå bra mellan er när du är säker på hennes intresse mån tro? eller har det med något annat att göra?
Din ålder glömde du skriva btw
Citera
2014-06-06, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Jag var aldrig ihop med henne, hon var inte tillräckligt intresserad.
hehe... vad definierar du som tillräckligt intresserad då!?
Citera
2014-06-06, 13:31
Medlem
Muhamedssons avatar
Trevlig så klart. Ödmjuk och snäll. Omtänksam, men hård och brutal i sängen.
Senast redigerad av Muhamedsson 2014-06-06 kl. 13:35.
Citera
2014-06-06, 13:51
Medlem
Jellohs avatar
Omtänksam och empatisk.
Lagom vild och oberäknelig.
Kaxig men inte på andras bekostnad.
Socialt kompetent.
Nyfiken.
Sexuellt bekväm med sig själv och gärna erfaren.
Kärleksfull.
Intelligent men hellre bildad än utbildad.
Citera
2014-06-06, 14:07
Medlem
Sånt som attraherar mig om man säger är intelligens, allmänbildning. Gärna driven, ha humor, våga stå för sig själv och inte vara nojig över vad andra tycker om en. Kunna vara barnslig utan att skämmas.

Ovanstående egenskaper är topp prioritet vad jag själv söker hos en tjej. Sen finns det givetvis saker som kan vara önskvärt men inte ett måste, nu tänker jag inte utseendemässigt. Jag vill gärna ha en tjej som accepterar mig som jag är (självklart), en tjej som uppskattar min humor, en tjej som kan ta hand om en när man mår skit, som kan få en på bättre humör. En omhändertagande tjej som samtidigt känner tryggheten i mig, lättsam att prata med, förstående då jag själv är det.

Sen om vi delar intressen så är ju det också ett plus givetvis alternativt om vi kan visa uppskattning för varandras intressen och engagemang i varandra.

I övrigt är jag 22 år och singel efter 5 års förhållande..
Citera
2014-06-06, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sadest
hahahahaha de där måste vara någon särskilt tjej du beskrev... din flickvän eller? :P
Nej men det är så hon ska se ut och vara!
Citera
2014-06-06, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sadest
vad innerbär "fötterna på jorden" i praktiken?
och självdistans? kan du ge lite exemple?
Tack förövrigt!

Att vara medveten om sina brister och styrkor och jobba med dem, för lets face it, alla har brister. Och att kunna ta saker för vad de är och inte lägg så jäkla mycket värde i saker som faktiskt rent krasst inte spelar så stor roll. Jag har aldrig varit så mycket för uppblåsta människor och yta om man ska försöka sammanfatta det med några enkla rader sådär.
Citera
2014-06-06, 16:04
Medlem
Stora bröst & ett tajt anus.
Citera
2014-06-06, 16:27
Medlem
Någorlunda arisk. Är inte kräsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto