Citat:
Ursprungligen postat av
Filling
-Viktigast av allt är ÄRLIGHET. De flesta kvinnor kan ju tyvärr inte gå fem minuter utan att dra till med en saftig lögn.
Hur ärlig du är avgör hur bra flickvänsmaterial du är, ovasett vilken kille/man du är ute efter.
-Intelligens. Åtminstone någorlunda IQ, förmåga att tänka logiskt (där faller hälften av det kvinnliga släktet tyvärr bort direkt), och hon ska vara fri från ideologier (religion, politik, etc.)
-SJÄLVDISTANS.
-Femininitet. Då menar jag varken flickaktigt eller något "proper dam"-trams utan bara ren och skär, sund, naturlig kvinnlighet.
-Sunt förnuft, karaktär och en frisk mentalitet. Frihet framför trygghet, framgång framför bekvämlighet, integritet framför bekräftelse.
-Sensuell, sexuell och lekfull. Öppen, villig och bra i sängen.
-Mental hälsa. Ingen pessimist, ingen latmask, inget åskmoln, ingen histrionisk bitch.
Psyket ska vara stabilt, starkt och flexibelt.
Sund inställning till, och god kontakt med, både sin djuriska natur och sin högre resonliga förmåga. (De flesta människor i dagens läge är helt körda där, sjuk inställning och dålig kontakt, bara en massa ego).
-Kreativitet och uttryck.
-Det finns inte många killar som står ut med griniga kärringar som vill styra och ställa, och de flesta mår dåligt av att vara med en kvinna som bara viker sig hela tiden.
I övrigt är det inte mycket som spelar roll.
Kroppen och psyket är det som räknas, resten skiter jag fullständigt i. Hon behöver inte ha nåt annat, för jag har så det räcker och blir över.
haha " hon behöver BARA ha kroppen och psyket".. ändå höga krav där

)) vad är det du själv har menar du :P har inte du också kropp och psyke ?
träffat på någon tjej som är så perfekt som du beskriver än? :P
"-Det finns inte många killar som står ut med griniga kärringar som vill styra och ställa, och de flesta mår dåligt av att vara med en kvinna som bara viker sig hela tiden." - du vill alltså ha ett mellanting, varken någon som klagar eller är för snäll? :P
beskriv vad "bra i sängen" är för dig?
du glömde skriva din ålder förresten