• 1
  • 2
2014-05-31, 00:32
Medlem
Skriv din ålder och vad du söker i en tjej för att ni pladask ska falla för henne (romantiskt). Alltså menar inte bara sex nu utan kärleksmässigt!

Så FÖRUTOM UTSEENDE, vilka inre egenskaper och kvalitéer ska hon besitta för att ni ska bli hopplöst förälskade och så kära att ni vill INLEDA ETT SERIÖST FÖRHÅLLANDE MED HENNE!?
Citera
2014-05-31, 00:35
Medlem
Smart, lugn och snäll. Hade aldrig orkat med en idiot eller någon överenergisk friluftslivsidkare som röstar på miljöpartiet.
Citera
2014-05-31, 00:35
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
I mina bästa år! Hon ska tillhöra frihetshögern då faller jag pladask!
Citera
2014-05-31, 00:36
Medlem
19 år.

Ärlig, jordnära, smart och spontan. Gärna självständig till viss del, äckligt med fjantkvinnor som gör sig själva till offer och kräver hjälp med exakt allting. Svårt att räkna upp utan att låta klyschig.
Citera
2014-05-31, 01:05
Medlem
NamnlosBarns avatar
- Lugn men endå galen
- Självsäker
- Elegant
- Intelligent
- Rolig
- Omtänksam
- Hjälpsam
- oskyldig
- klok
- Kan laga mat
- Smart
....
Citera
2014-05-31, 01:07
Medlem
Idioten456s avatar
Mycket humor en stor del av tjejerna idag tar sig själv för seriöst.
Citera
2014-05-31, 01:09
Medlem
420anonyms avatar
Hon ska vara glad, kåt och tacksam samt tycka om att städa och laga mat. Alternativt inte tycka om att städa / laga mat men göra det ändå utan att göra en stor sak utav det (orkar inget jävla gnäll, sug min kuk istället).
Citera
2014-05-31, 01:46
Medlem
Jag är 42...

Viktiga egenskaper är humor, allmänbildad, social (men att hon också gillar ensamheten tillsammans med mig så klart), ärlig, öppen och att hon har empati och kan tänka rationellt.
Hon måste också vara lite lagom "naughty". Är kvinnan som en död sill i sängen så sticker jag. Sexet är viktigt i ett förhållande.

"Hon" med dessa egenskaper finns inte, så jag förblir singel.
Senast redigerad av Gourmanden 2014-05-31 kl. 01:59.
Citera
2014-05-31, 01:54
Medlem
Ghostdesperas avatar
22.

Aldrig blivit kär, handlar nog om någon empatistörning av någon sort.

Men för att jag ska ha henne så ska hon se bra ut, vara aktiv i sängen och intelligent.
Citera
2014-05-31, 02:07
Medlem
Toblerone4lifes avatar
21.

Hon ska sticka ut från mängden.

Hon skall vara intresserad och intressant och allmänbildad, till skillnad från resten av alla dumma brudar.
Hon ska ha hobbies och kunna göra nyttiga sysslor (så som laga mat, sy, fixa med bilar osv)
Citera
2014-05-31, 02:08
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Va inte så jävla uppmärksamhetskåt. Få saker är mer avtändande än en tjej som söker uppmärksamhet och bekräftelse i alla hörn som finns. En tjej med integritet och karaktär är något som attraherar vilken man som helst.
Citera
2014-05-31, 02:23
Medlem
Akilles-själs avatar
Dryga 30.

1. snäll/omtänksam/empatifull
2. fantasifull/levande/tänkare
3. intelligent/djup/insiktsfull
4. lojal/pålitlig/känslomässigt stabil
5. hopplös romantiker som vet vad riktig san kärlek verkligen är, och med ett gärna kreativt hjärta/hjärna med så mycket livserfarenhet som möjligt.

Mvh Akilles
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in