2014-06-06, 16:49
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sadest
ok, men din ålder då?
pladask = falla för tjejen direkt...

Jo det fattade jag 33
det med intressen ska väl en del vara lika
men även en del olika så man kan kanske vara med på saker som man annars inte hade gjort som man finner kul, typ, resor, ridning eller så
Sen får en del Wackos för sig man gillar saker man inte gillar t ex musiksmak, precis som om det spelar någon roll
Citera
2014-06-06, 17:16
Medlem
30 år.
Faller inte pladask för någon.aldrig gjort,det tar ett tag att bli kär.
de jag oftast faller för eller spelar stor roll är inte en speciell egenskap,utseende eller "status på arbete" eller något trams utan oftast faller jag för någon som kan skämta om det mesta och är social,rolig,postiv och gärna är aktiv och inte bara sitta hemma i soffan eller på facebook hela dagarna.

Jag har haft ett par flickvänner och bland det värsta jag vet om man är lite nya med varandra och går ut och äter eller något är någon som ständigt fokuserar på negativa saker som såg du han grannen,han har krulligt hår han måste vara heeeelt pantad eller när jag va ledig igår parkera en bil utanför grannen han är nog otrogen och blablablalba, jag bryr mig inte om grannen så ligger med sin hund. det är deras jävla liv.
Något jag på senare tid har irriterat mig mycket på också är någon som sitter mycket på facebook på mobilen i ens närhet och tjatar om att nån gillade när jag tog ett kort på min knäckemacka med ett salladsblad å skit. NU HAR 5 GILLAT min knäckemacka! woHOOO nu är hela veckan räddad.
Klassiska:Jag lagade Biff med bambuskott, TA INTE ÄNNU EIIIIIKKKK jag måste ta en bild till facebook,ska bara sätta fram servetthållaren jag aldrig använder och glasen vi igentligen inte använder för det ska bli en häftig bild men vi byter ju glasen sen efter jag tagit bilden för dom är ju så små. SÅ MÅNGA GILLA jag kommer få,WOhoooo skjut mig och skicka tillbaks mig till 1990
Senast redigerad av beccamockasin 2014-06-06 kl. 17:18.
Citera
2014-06-06, 17:25
Medlem
Vill bara tillägga det bästa du kan göra som Kvinna är att gärna skämta mycket, vem uppskattar inte att skratta?
Sen Raka puckar,detta är sällsynt bland det kvinnliga släktet eller så har jag haft otur.
oftast känns det som ni vill att man ska göra en sak eller säga något speciellt men ni lindar in det i 20 andra saker som ska få en att "komma på det själv" istället för säga som det är och vad du vill.
Citera
2014-06-06, 20:27
Medlem
CudLifes avatar
Citat:
HAHAHA disneylåtar för att de är så barnsligt eller?

vad är bra musiksmak förresten?

Ja, det är vad jag anser. Det varierar väl, men jag har en ganska stor acceptans för många olika musikstilar, det är lite för jobbigt att rada upp alla dessa här tyvärr.
Citera
2014-06-06, 20:33
Medlem
VelvetReds avatar
Hon skall vara förstående, ha glimten i ögat, ha humor och vara ärlig.
Citera
2014-06-06, 20:46
Medlem
Brutalochsnellhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Hon skall vara förstående, ha glimten i ögat, ha humor och vara ärlig.
Sedan står man där med en flodhäst som skriker om man slutar att mata henne.
Citera
2014-06-06, 20:47
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brutalochsnellhaha
Sedan står man där med en flodhäst som skriker om man slutar att mata henne.

Utseende var inte ett kriterium enligt ts.
Citera
2014-06-06, 20:50
Medlem
Brutalochsnellhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Utseende var inte ett kriterium enligt ts.
Det var inte utseendet jag syftade på utan att hon hade glimten i ögat.
Citera
2014-06-06, 21:03
Medlem
MasketPuppeteers avatar
Över 20, under 30.

- Ha självinsikt (kan nog inte leva folk som inte ens känner sig själva)
- Vara hyfsat intelligent (vill inte ha någon helt blåst person, det gör mig bara deprimerad)
- Tänker självständigt (kan knappast lita på en person som kan ändra åsikt för att hennes polare tycker det)
- Tolerant/öppen (Viktigt då jag inte precis hör till normen, en relation med en person som inte är tolerant mot avvikelser i beteendet skulle vara katastrofalt åt båda hållen)
- Reflekterande person (personen bör helst reflektera över saker, ifall det inte finns blir saker lätt grunt väldigt fort det vill jag inte ska ske)

När det kommer till åsikter så är jag öppen, personen får vara vänsterpartist eller miljöpartist om den så vill det. Så länge det inte tar bort någon utav ovan nämnda saker så är det helt ok för min del
Citera
2014-06-07, 18:24
Bannlyst
Citat:
Det var ett jävla tjat om lojalitet :P ni menar hon ska vara er trogen?

Det med nöjd.. du syftar på nöjd med sitt liv/er relation eller?

Trogen, ja!

Nja, hon ska vara nöjd med sig själv. De flesta ingår relationer för att ersätta en sorg med en extern glädje, när glädjen (pojkvännen/flickvännen) är borta kommer sorgen tillbaka. Är båda nöjda kan relationen bara utvecklas uppåt.
Citera
2014-06-07, 21:10
Medlem
speedygonsalezs avatar
det är helt omöjligt att svara på..
Citera
2014-06-08, 01:13
Medlem
Vireks avatar
Inte vara svartsjuk, kunna klara sig själv några dagar utan att bli helt till sig, ha ordentliga intressen och bra framtidsplaner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in