2014-05-25, 10:55
Medlem
Dimaks avatar
VI GILLAR OLIKA;,, haha bara man inte är emot den "rätta sidan" Aftonblaskan måste vara Sveriges jävla rövhål tidning blaska!
Citera
2014-05-25, 10:56
Medlem
Robocraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
En till SD-kandidat:

Roddy ”Hero” Benjaminsson, 45, en av ”Gladiatorerna”, Axvall
Det tänker jag inte dela med mig av. Det lutar definitivt åt höger.

SD nämndes av två personer:

Jessica Folcker, 38, sångerska, Nacka
Jag har inte kommit fram till det *ännu. Det blir i vilket fall inte SD. Det brukar bli antingen MP eller FP. Jag tänker på naturen och mångfald.

Sofia Källgren, 43, sångerska och skådespelare, Ekerö
Det kommer inte att bli SD i alla fall. De som tar upp miljöfrågor ligger närmast. Det är ju vår överlevnad vi pratar om.

"Duktiga" flickor, duktiga idioter.

"Jag tänker på Naturen och Mångfald"

Lär inte bli så mycket natur kvar om halva Somalia och mellanöstern flyttar till Sverige..

Enfalden är också garanterad eftersom de flesta är muslimer.

Kvinnlig logik..
Citera
2014-05-25, 11:16
Medlem
Sperssons avatar
.
Att ingen "kändis" röstar SD beror på att ingen av dem kommer i kontakt med mångkulturen.

De bor i sina vita fina kvarter, med sitt tjänstefolk.
Citera
2014-05-25, 11:24
Medlem
anteri17s avatar
Usch vad med kärringar och kulturmongon som röstar extremvänster. Föga förvånande iofs.
Citera
2014-05-25, 11:31
Bannlyst
Bojkotta aftonslasket, mår illa bara av att se namnet.
Är det meningen att kändisarna ska vara språkrör till folket?
Yttrandefrihet my ass.
Citera
2014-05-25, 11:33
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Att ingen "kändis" röstar SD beror på att ingen av dem kommer i kontakt med mångkulturen.

De bor i sina vita fina kvarter, med sitt tjänstefolk.

Vi snackar 53 "kändisar" här. Rimligtvis har SD åtminstone 5% stöd i denna grupp, så minst 2-3 stycken lär vara SD'are, kanske fler. Men detta är en kategori där det skulle vara helt omöjligt, uteslutet, att stå för det offentligt. Personen skulle bli uthängd i samtliga media, och aldrig mer få ett uppdrag.
Citera
2014-05-25, 11:43
Medlem
Wargs avatar
Läser du deras svar så märker du att det till och med är smått skambelagt att vara borgerlig sympatisör. Att vara SD-sympatisör är självfallet att skjuta sig själv i foten. Smarta artister bör inte visa sina politiska färger överhuvudtaget eftersom de bara har att förlora (fans, d.v.s. inkomster) på att göra så.
Citera
2014-05-25, 11:45
Medlem
Wargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Vi snackar 53 "kändisar" här. Rimligtvis har SD åtminstone 5% stöd i denna grupp, så minst 2-3 stycken lär vara SD'are, kanske fler. Men detta är en kategori där det skulle vara helt omöjligt, uteslutet, att stå för det offentligt. Personen skulle bli uthängd i samtliga media, och aldrig mer få ett uppdrag.
Sympatierna för SD skiljer sig markant mellan olika väljargrupper. Därför är det inte helt orimligt att ingen av dessa kändisar är SD:are, även om jag misstänker att R. Benjaminsson, E-Type och M. Samuelsson skulle kunna vara SD:are.

Bland 100 män är det troligt att ungefär 11 röstar SD, bland 100 kvinnor så är det bara 3-4 som är troliga SD-sympatisörer.
Citera
2014-05-25, 11:49
Medlem
dwgs avatar
Undra hur många som jobbar på horbladet röstar på SD
Citera
2014-05-25, 11:53
Medlem
UsamaBinNorrlands avatar
Aftonbladet har åtminstone tagit tillbaka kommentarsfunktionen.

Nu verkar svenska medborgare inte styras av vad allsköns kändisar röstar på. I såna fall skulle MP/FI styrt Sverige redan 2010.

Man kan även scrolla igenom kändisars personliga Facebook. Många är vän med politiker. Man träffas på kändisfester och kindpussas som bögar. Självklart måste man vara lojal gentemot FB-vännen. Annars kan FB-vännen ta bort en från Facebook. I en kändis och journalist ögon är det cred att ha en politiker eller fler på sin vänlista.
Citera
2014-05-25, 11:53
Medlem
pluto-s avatar
Jag hoppas arligt talat att det gar daligt for SD, sa landet gar mer och mer at helvete, tills det forstar att "Oj, ni hade visst r'a'tt". Idioter alltsa, det ar fan helt sjukt hur dumma i huvudet folk ar.
Citera
2014-05-25, 12:01
Medlem
Dimaks avatar
Rösta på miljöpartiet pga av miljön, vad är det för en jävla massa puckon som vi har till "kändisar?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in