• 6
  • 7
2014-05-26, 12:10
Medlem
bergochdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lianinho
Nu kanske Kellerman ändrat sig men i hans tidigare alster har han uttryckligen sagt i sin serie att han enbart röstar på F! pga att kunna säga det när han diskuterar med folk i allmänhet och tjejer i synnerhet; "Jag röstade på F! så kom inte och kalla mig ojämnställd, det är mer än vad du gjorde"
Misstänkte att Martin körde det med humor.
Citera
2014-05-26, 17:12
Medlem
Simon Bank försökte fiska fram uttalanden från Zlatan om Le Pen´s framgång i EU-valet i Frankrike:http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18956268.ab

Den överlägset största kändisen röstade inte. Spola fram till 6.30 så ser ni Zlatans reaktion när Simon bank frågade honom vad tyckte om Le Pen´s framgångar i det franska EU-valet, och om han gick och röstade i valet. Han var totalt ointresserad och fnyste åt frågan, och antydde starkt att han inte ville snacka mer om det. Zlatan har tidigare sagt i en intervju med Expressen när han fick en fråga om SD, att han inte vill blanda in politik i fotbollen, och inte brydde sig överhuvudtaget. Det roliga är att sportjournalisterna febrilt försöker fiska fram uttalanden från Zlatan, men misslyckas varje gång. Undrar om inte journalisterna stångar sina huvuden blodiga av frustration p.g.a detta. Olof Lundh känner sig lite sorgsen:http://blogg.fotbollskanalen.se/lund...-av-ointresse/
Senast redigerad av Pazzamo 2014-05-26 kl. 17:53.
Citera
2014-05-26, 17:20
Medlem
black-swans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vart ser du extremvänster någonstans?
VPK, Mp, S och Fi är oerhört långt ut på vänsterkanten. De ska in och detaljstyra varje del av ditt liv helt baserat på en övertygelse om att de vet bäst. Frihet är ett ord uttalar med avsky.
Citera
2014-05-27, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Simon Bank försökte fiska fram uttalanden från Zlatan om Le Pen´s framgång i EU-valet i Frankrike:http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18956268.ab

Den överlägset största kändisen röstade inte. Spola fram till 6.30 så ser ni Zlatans reaktion när Simon bank frågade honom vad tyckte om Le Pen´s framgångar i det franska EU-valet, och om han gick och röstade i valet. Han var totalt ointresserad och fnyste åt frågan, och antydde starkt att han inte ville snacka mer om det. Zlatan har tidigare sagt i en intervju med Expressen när han fick en fråga om SD, att han inte vill blanda in politik i fotbollen, och inte brydde sig överhuvudtaget. Det roliga är att sportjournalisterna febrilt försöker fiska fram uttalanden från Zlatan, men misslyckas varje gång. Undrar om inte journalisterna stångar sina huvuden blodiga av frustration p.g.a detta. Olof Lundh känner sig lite sorgsen:http://blogg.fotbollskanalen.se/lund...-av-ointresse/
Hahaha totalt ointresserad var en underdrift, snubben visste inte ens om att det var val. Jag är ungefär lika intresserad av fotboll som Zlatan är intresserad av politik. Men han blev precis en av mina favoritkändisar.
Citera
2014-05-27, 09:34
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Den här var bra:
"Martin "E-type" Erikson, 48, artist, Stockholm
Jag kommer aldrig att säga vad jag röstar på. Men det lutar åt centern. För övrigt vill jag säga att det är viktigt att vi inte låter EU bestämma vad vi ska göra i Sverige."

Och då går han och röstar på ett PRO-EU parti? Vilken åsna Röstar man PRO-EU så säger man ju att man vill förflytta makten till EU. Något som förövrigt Sjupartiet redan gjort iom Grundlagsändringen 2010 där man skrev in att man blev en lydstat i EU och att Sveriges medborgare nu är Europeiska Medborgare.
Majoriteten av de där människorna är inte intelligenta nog att få rösta överhuvudtaget, bara sågspån i de där skallarna.
Fast kollar man på Hanna Wagenius, så ligger det ju lite i det.

Angående dessa kändisar, så är väl Bard min favorit.
Citera
2014-05-27, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo

Zlatan är ju jugge också och dom brukar sympatisera med SD, skulle inte förvåna mig om Zlatan i smyg sympatiserar med SD.
Citera
2014-05-27, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige2025
Men snälla! Du kan inte vara kändis och öppet sympatisera med SD, inte ens Bert Karlsson våga stå för sina åsikter längre.

Skulle du som kändis rösta på SD, så är du inte kändis längre, inte ens Robinson Robban skulle öppet våga kall sej för SD anhängare, ingen skulle anlita honom göra helikoptern med sin snopp. Den socialfallhöjden att komma ut som SD är hög i visa kretsar.

Eller så sympatiserar han helt enkelt inte med SD? Bert Karlsson sade ju för bara ett jävla år sedan, i direktsändning, att han ville ha diktatur i Sverige. Det är något mer kontroversiellt än att rösta på SD.

Typiskt SD-anhängare att anklaga alla som inte håller med dem, för att inte våga tycka.
Citera
2014-05-27, 13:35
Medlem
Sverige2025s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PokusHokus
Eller så sympatiserar han helt enkelt inte med SD? Bert Karlsson sade ju för bara ett jävla år sedan, i direktsändning, att han ville ha diktatur i Sverige. Det är något mer kontroversiellt än att rösta på SD.

Typiskt SD-anhängare att anklaga alla som inte håller med dem, för att inte våga tycka.

Ian Wachtmeister som ingick i samma parti Bert Karlsson , är positivt till SD. Bert Karlsson sympatisera nog bara med sin plånbok, kunde han sälja zyklon B till nazisttyskland så skulle han göra det och tycka att Hitler vare en jättebra person.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in