• 1
  • 2
2014-05-25, 08:27
Medlem
KokaGrodas avatar
Mmmm, nu är det klart! När kändisarna röstat klart vinner de rödgröna med drygt 75%, alliansen får knappt 25% och givetvis får Sverigedemokraterna 0,0000000%
Läs kändis-Sifot här http://www.aftonbladet.se/nyheter/va...cle18946548.ab och notera även de intelligenta motiveringarna till deras politiska ställningstagande.

Men hallå!
Så kan vi inte ha det! Flashback-kändisen KokaGroda sticker därför iväg nu och röstar på SD för att visa Sverige att det finns alternativ för kändisarna!
Vi ses i Se & Hör!!
Citera
2014-05-25, 08:44
Medlem
Sverige2025s avatar
Men snälla! Du kan inte vara kändis och öppet sympatisera med SD, inte ens Bert Karlsson våga stå för sina åsikter längre.

Skulle du som kändis rösta på SD, så är du inte kändis längre, inte ens Robinson Robban skulle öppet våga kall sej för SD anhängare, ingen skulle anlita honom göra helikoptern med sin snopp. Den socialfallhöjden att komma ut som SD är hög i visa kretsar.
Citera
2014-05-25, 08:45
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Orkade ta mig igenom hälften men sen blev jag kräksjuk, föga förvånande hittade jag ingen som kommer att rösta SD. Någon som orkade läsa hela och hittat någon SD?
Citera
2014-05-25, 08:47
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Den här Flashback-kändisen ( ) röstade för ett par minuter sedan på SD.
Citera
2014-05-25, 08:49
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Den här var bra:
"Martin "E-type" Erikson, 48, artist, Stockholm
Jag kommer aldrig att säga vad jag röstar på. Men det lutar åt centern. För övrigt vill jag säga att det är viktigt att vi inte låter EU bestämma vad vi ska göra i Sverige."

Och då går han och röstar på ett PRO-EU parti? Vilken åsna Röstar man PRO-EU så säger man ju att man vill förflytta makten till EU. Något som förövrigt Sjupartiet redan gjort iom Grundlagsändringen 2010 där man skrev in att man blev en lydstat i EU och att Sveriges medborgare nu är Europeiska Medborgare.
Majoriteten av de där människorna är inte intelligenta nog att få rösta överhuvudtaget, bara sågspån i de där skallarna.
Citera
2014-05-25, 08:56
Medlem
Det var någon gladiator som sa "Tänker inte berätta vilket parti, men det lutar åt höger".

Annars såg det ut som väntat när aftonbladet gör en "kändispoll" och intervjuar 95% batikhäxor och flumkonstnärer.
Citera
2014-05-25, 09:59
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Detta är en del av Aftobladets "Rösta Rätt"-propaganda.

Var nu en god medborgare och rösta på Kim Jong Un, förlåt Sjuklövern. Framför allt tänk inte själv, sök inte information själv, ta inga egna initiativ, gör som du blir tillsagd!

Kul video där på Aftonbladet, Tintin-turken var med! Har han ens rösträtt. Och fasiken vad snygg Sanna Nielsen är..
Senast redigerad av VitruvianskeMannen 2014-05-25 kl. 10:03.
Citera
2014-05-25, 10:05
Medlem
Storalfs avatar
Fan vad synd att Mange Samuelsson inte röstar på sd, hade om möjligt älskat honom ännu mer då. Å andra sidan skulle väl ingen kändis vara så dum att denne erkände en sådan sak. Det vore döden för karriären.
Riktigt patetiskt hur vänstervridet kändissverige är. Mazetti röstar på mp, oväntat..
Citera
2014-05-25, 10:14
Medlem
Hm, förvånansvärt vad F! och MP var populära, har bläddrat igenom nästan alla kändisar nu och KD, SD och FP har inte ens blivit nämnda. Man kan ju ställa frågan om dessa kända personers opinion kommer återspeglas i det slutgiltiga valresultatet? Knappast...
Citera
2014-05-25, 10:34
Medlem
Haha, E-type:
Jag kommer aldrig att säga vad jag röstar på. Men det lutar åt centern. För övrigt vill jag säga att det är viktigt att vi inte låter EU bestämma vad vi ska göra i Sverige.

Så given smyg-SD'are.
Citera
2014-05-25, 10:38
Medlem
Storalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Haha, E-type:
Jag kommer aldrig att säga vad jag röstar på. Men det lutar åt centern. För övrigt vill jag säga att det är viktigt att vi inte låter EU bestämma vad vi ska göra i Sverige.

Så given smyg-SD'are.

Synd att de inte frågade Ulf Brunnberg, det är nog den kändis efter Bert Karlsson som känns mest given sd:are.
Citera
2014-05-25, 10:40
Medlem
En till SD-kandidat:

Roddy ”Hero” Benjaminsson, 45, en av ”Gladiatorerna”, Axvall
Det tänker jag inte dela med mig av. Det lutar definitivt åt höger.

SD nämndes av två personer:

Jessica Folcker, 38, sångerska, Nacka
Jag har inte kommit fram till det *ännu. Det blir i vilket fall inte SD. Det brukar bli antingen MP eller FP. Jag tänker på naturen och mångfald.

Sofia Källgren, 43, sångerska och skådespelare, Ekerö
Det kommer inte att bli SD i alla fall. De som tar upp miljöfrågor ligger närmast. Det är ju vår överlevnad vi pratar om.

"Duktiga" flickor, duktiga idioter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in