Citat:
Ursprungligen postat av
Largerthanahouse
Ni som säger att det är diss har nog jävligt dålig koll på silikonbröst och har fått fel bild genom media angående hur ett par ser ut. Det är väldigt vanligt med bröstförstoringar och ni ser nog dagligen en hel del bröst som ni aldrig skulle misstänka för att vara förstorade som faktiskt är det. Saken är den att dom flesta som gör dom större gör dom ofta normala till hyfsat stora, alltså vi snackar en C eller D kupa och i dessa lägen så ser dom oftast ut som ett par naturliga men väldigt snygga bröst.
Jag tror på detta. Jag vet inte hur många gånger jag har sett killar glo förhäxat med dregel i mungipan på en tjej med snygga sillisar, fastän de påstår att de hatar sillisar och/eller föredrar små, naturliga bröst.
Jag tror att det är lite som med invandring. De som är pk upprepar slentrianmässigt mantrat om alla människors lika värde inför offentligheten, trots att man tydligt kan märka rent rasistiska drag hos dem. Analogt så tror jag att många killar slentrianmässigt upprepar mantrat om att de ogillar sillisar (och föredrar små och/eller naturliga bröst) fastän man tydligt kan märka motsatsen. Jag tror även att det handlar mycket om osäkerhet hos killar som säger något annat än de egentligen tycker. Om man förknippar sillisar med översnygga glamourmodeller som antingen är psyko eller klart över ens egen liga, så blir nog många killar osäkra och uttrycker en hatisk "sura rönnbär"-attityd mot fenomenet. Det är lite som killar som måste försöka sänka tjejer som är snyggare och/eller längre än de själva är.
Sedan så finns det såklart många brudar som kombinerar sillisar med trashbimbolook i övrigt, och "matchande" (enligt fördomar) personlighet. Och som lågintelligent så är det kanske lätt att göra en enkel koppling mellan sillisar och den typen av kvinna. Men om man har något innanför pannbenet, och lite erfarenhet och iakttagelseförmåga, så ser man att precis ALLA typer av kvinnor kan ha sillisar.
Min personliga favorit (en av dem i alla fall) är en kvinna med jättestora sillisar, som INTE går omkring och visar upp dem. Jag föredrar när man ser att en kvinna är storbystad genom figuren/siluetten, trots att hon bär mer konservativa kläder (alternativt stilfulla, figurnära kläder), och inte genom att hon konstant visar klyfta där hon pressar upp tuttarna till hakan. Jag tycker personligen att det är mest tilltalande om en kvinna spar jätteklyftan till tillfällen när hon är med sin man, och klär sig mer konservativt i övrigt.