Citat:
Ursprungligen postat av
snailor
Dom är helt normala, hänger inte eller något sådant, ja jag skulle nog gissa på att jag jämför mig med andra tjejer som har större bröst än mig, porrskada delux, men vem skulle dö av ett par störa fasta snygga bröst egentligen?
Det är ju upp till dig, men kom ihåg att risken finns att du inte blir nöjd med resultatet.
Jag har som kroppsbyggare träffat många tjejer som varit modeller, tränat inom athletic fitness osv.
Flera av dom som skaffat silikon har fått problem efter sina operationer, och har då behövt att lägga sig under kniven igen för att få det fixat.
Om det inte hade varit för deras yrke så hade dom inte tagit den risken har många av dom sagt.
Det är riskabelt, men är det så att man inte är nöjd så är det ju ett val man är villig att ta.
Nu kanske jag låter väldigt negativ, men har sett vad som kan hända om olyckan är framme.
Har dock sett bra resultat oxå, så man ska inte säga att det går åt helvete bara för att vissa har haft otur.
Hur som helst så fundera över detta noga innan du bestämmer dig för något.
Viktigt att tänka på är att du inte tar första bästa billiga kliniken (som något sunkigt ställe utomlands) om du bestämmer dig för att ta steget.
Gör din "research" helt enkelt.