2014-05-13, 16:52
Medlem
snailors avatar
Ja som rubriken lyder, vad tycker egentligen ni killar om sillisar? Har funderat länge på att ''fixa tilll'' brösten men vad är egentligen ni killars åsikter om plastikopererade bröst? Är det en fet HISS eller en DISS?
Citera
2014-05-13, 16:52
Bannlyst
Äckligt och onaturligt.
Citera
2014-05-13, 16:54
Medlem
CaptainOfMySouls avatar
Diss, helt klart!
Citera
2014-05-13, 16:56
Medlem
S-cups avatar
Vet inte ett enda par silikonbröst som ser snygga/naturliga ut. Så helt klart inget jag rekommenderar till någon. Om det inte är för att ersätta förlorat bröst vid bröstcancer eller dyl.
Citera
Medlem
mummas avatar
Så länge de är proportionerliga och passar ihop på kroppen. 600cc /E/F kupa på en kvinna som väger 45kg är inte jättesnyggt. Vilket är felet som många glamourmodeller gör, de gör förstora. Samt gör att de får enorma ryggproblem.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snailor
Ja som rubriken lyder, vad tycker egentligen ni killar om sillisar? Har funderat länge på att ''fixa tilll'' brösten men vad är egentligen ni killars åsikter om plastikopererade bröst? Är det en fet HISS eller en DISS?

Diss. Tyder på dålig karaktär och är allmänt bimbo-aktigt.
Citera
2014-05-13, 17:00
Medlem
SurfStars avatar
Om du behöver fråga killar om de är nåt de gillar eller ej tycker jag du ska avstå, du verkar osäker av dig och då tror jag inte de är en bra idé att genomföra en operation som förändrar din kropp.

Angående om killar gillar silikonbröst eller ej finns de såklart de som gillar de och de som inte gillar de, fast jag tycker oftast man hör att de inte gillar det. Men om en kille gillar dig på riktigt så bryr han sig nog inte allt för mycket om brösten.
Citera
2014-05-13, 17:03
Medlem
Glastonburys avatar
Silikon kan se fint ut med kläder på men när det är dags att börja klämma och titta så ser det inte snyggt ut eller känns skönt alls. Är tjej men svarar då jag någon gång på fyllan fick klämma på en tjejkompis sillisar
Citera
2014-05-13, 17:04
Medlem
Ibland kan de bära upp kläderna bättre, men där går gränsen. Naket? Alltid diss.
Citera
2014-05-13, 17:05
Medlem
Perriss avatar
Hiss! Ett par vackra bröst är ett par vackra bröst, om de är fyllda med naturligt fett eller badrumstätning, det bryr jag mig inte om.
Citera
2014-05-13, 17:09
Medlem
McHammereds avatar
Min sambo har silikonbröst - ser faktiskt naturliga ut, känns lite hårdare dock.
Bär man det med stil (dvs, där dina nya tuttar inte blir din identitet) samt en schysst ass/tits ratio så go for it.

Extremt är inte snyggt nej.
Citera
2014-05-13, 17:10
Medlem
Slints avatar
Naturligt fina bröst är ju att föredra.
Men har man ett par "taxöron" till bröst, då föredrar jag sillisar. Sillisar kan vara jäkligt porrigt. Visst, det kanske inte är så jättekul att klämma på dom, men som sagt, hellre det än ett par tomma skinnpåsar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in