Ja som rubriken lyder, vad tycker egentligen ni killar om sillisar? Har funderat länge på att ''fixa tilll'' brösten men vad är egentligen ni killars åsikter om plastikopererade bröst? Är det en fet HISS eller en DISS?
Vet inte ett enda par silikonbröst som ser snygga/naturliga ut. Så helt klart inget jag rekommenderar till någon. Om det inte är för att ersätta förlorat bröst vid bröstcancer eller dyl.
Så länge de är proportionerliga och passar ihop på kroppen. 600cc /E/F kupa på en kvinna som väger 45kg är inte jättesnyggt. Vilket är felet som många glamourmodeller gör, de gör förstora. Samt gör att de får enorma ryggproblem.
Ja som rubriken lyder, vad tycker egentligen ni killar om sillisar? Har funderat länge på att ''fixa tilll'' brösten men vad är egentligen ni killars åsikter om plastikopererade bröst? Är det en fet HISS eller en DISS?
Diss. Tyder på dålig karaktär och är allmänt bimbo-aktigt.
Om du behöver fråga killar om de är nåt de gillar eller ej tycker jag du ska avstå, du verkar osäker av dig och då tror jag inte de är en bra idé att genomföra en operation som förändrar din kropp.
Angående om killar gillar silikonbröst eller ej finns de såklart de som gillar de och de som inte gillar de, fast jag tycker oftast man hör att de inte gillar det. Men om en kille gillar dig på riktigt så bryr han sig nog inte allt för mycket om brösten.
Silikon kan se fint ut med kläder på men när det är dags att börja klämma och titta så ser det inte snyggt ut eller känns skönt alls. Är tjej men svarar då jag någon gång på fyllan fick klämma på en tjejkompis sillisar
Min sambo har silikonbröst - ser faktiskt naturliga ut, känns lite hårdare dock.
Bär man det med stil (dvs, där dina nya tuttar inte blir din identitet) samt en schysst ass/tits ratio så go for it.
Naturligt fina bröst är ju att föredra.
Men har man ett par "taxöron" till bröst, då föredrar jag sillisar. Sillisar kan vara jäkligt porrigt. Visst, det kanske inte är så jättekul att klämma på dom, men som sagt, hellre det än ett par tomma skinnpåsar.