2014-05-13, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Om dom är extremt hängiga så kan det vara hiss med silikon för att få snyggare form. Men att stoppa in silikon bara för att göra dom större är idiotiskt.

ett bröstlyft vore mer passande i det fallet.
Citera
2014-05-13, 18:25
Medlem
passports avatar
Hiss! Jävligt hett.
Citera
2014-05-13, 18:28
Medlem
Epicediums avatar
Diss. Gillar inte tjejer som gör till sig för mycket såsom översminkningar och dylikt, silikonbröst känns som ett ännu längre steg i den riktningen. Sen ser det ofta fult ut rent estetiskt.
Citera
2014-05-13, 18:31
Medlem
Superman69s avatar
Hiss!
Citera
2014-05-13, 18:41
Medlem
Ni som säger att det är diss har nog jävligt dålig koll på silikonbröst och har fått fel bild genom media angående hur ett par ser ut. Det är väldigt vanligt med bröstförstoringar och ni ser nog dagligen en hel del bröst som ni aldrig skulle misstänka för att vara förstorade som faktiskt är det. Saken är den att dom flesta som gör dom större gör dom ofta normala till hyfsat stora, alltså vi snackar en C eller D kupa och i dessa lägen så ser dom oftast ut som ett par naturliga men väldigt snygga bröst.
Citera
2014-05-13, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Largerthanahouse
Ni som säger att det är diss har nog jävligt dålig koll på silikonbröst och har fått fel bild genom media angående hur ett par ser ut. Det är väldigt vanligt med bröstförstoringar och ni ser nog dagligen en hel del bröst som ni aldrig skulle misstänka för att vara förstorade som faktiskt är det. Saken är den att dom flesta som gör dom större gör dom ofta normala till hyfsat stora, alltså vi snackar en C eller D kupa och i dessa lägen så ser dom oftast ut som ett par naturliga men väldigt snygga bröst.

relativt bra på att skåda implantat.
det jag tycker om med en kvinnas naturliga bröst är att de ter sig naturligt, de hoppar naturligt när de blir påsatta, när de springer, när de gör vad fan som helst. Ett par silikonbröst hoppar oftast symmetriskt. att känna på ett par implantat vs naturliga är också en skillnad som märks.
Citera
2014-05-13, 18:49
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largerthanahouse

Handlar nog inte om det utan:

1. Man är inte så fixerad vid hur just brösten ser ut

2. Man tycker att det är helt onödigt

3. Det finns risker med att stoppa in inlägg och att en tjej gör det ger en negativ bild av hennes person

Sen är det helt klart möjligt att silikonbröst kan SE rätt bra ut idag, men att om bruden är snygg så bryr man sig inte om brösten i alla fall, det är lika viktigt som vilket sorts armband hon har typ. Om man tar samma tjej och ändrar på brösten hit och dit i fantasin så skulle attraktionsfaktorn endast ändras väldigt marginellt.
Senast redigerad av fuckedupseriously2 2014-05-13 kl. 18:52.
Citera
2014-05-13, 19:13
Medlem
Om man mår dåligt över sina bröst ser jag ingen anledning att inte fixa till dem, oavsett om man nu använder silikon eller saltlösningar eller vad man nu har att erbjuda nu för tiden. Personligen ser jag det ungefär på samma sätt som att sminka sig eller vad man nu vill "tillsätta" för att ändra sitt utseende - den enda skillnaden är att plastikoperationer är permanenta och inte går att tvätta bort.

Men porrbröst á la fotbollsbröst under klänningen är oftast inte så snyggt. Kör på naturligt i sådana fall, tårdroppsformade och en storlek som är någorlunda proportionerlig till din kroppsform.
Citera
2014-05-13, 19:51
Medlem
snailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Ska du göra det så gör det för egen skull, inte någon annans.
Glöm inte att det finns en hel del risker med att ha silikon.
Min flickvän fick stora problem efter att hon fått in sina implantat.
Nära på att hon skulle fått permanenta men, men som tur va fattade läkaren exakt vad som behövde göras, så han fick göra om operationen och sätta in nya implantat. Hon sattes även på en antibiotika kur pga infektion som hon drog på sig.
Nu mår hon som tur är bra, och brösten ser jätte fina ut. Men det va inte långt ifrån att hon fått men för livet.

Som sagt så finns det stora risker, så det gäller att man är väl förberedd innan man bestämmer sig för detta.
Ja, jag vill göra det enbart för min skull med, killen säger att dem är stora men jag tycker att dem är alldeles för små, får dåligt självförtroende av det vilket gör att jag nästan aldrig tar av mig bhn när vi har sex, i alla fall aldrig när jag rider av han men annars kan jag ta av mig den, det sitter i psyket. Tråkigt att inte känna sig riktigt nöjd och trygg i sin kropp dock..
Citera
2014-05-13, 19:56
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snailor
Ja, jag vill göra det enbart för min skull med, killen säger att dem är stora men jag tycker att dem är alldeles för små, får dåligt självförtroende av det vilket gör att jag nästan aldrig tar av mig bhn när vi har sex, i alla fall aldrig när jag rider av han men annars kan jag ta av mig den, det sitter i psyket. Tråkigt att inte känna sig riktigt nöjd och trygg i sin kropp dock..

Om du har snygga små bröst ska du fan inte sätta in silikon. Har du fula, go ahead. Sen tycker jag din kille kan dra åt helvete om han inte gillar dina bröst( om det är så att du har snygga)

Finns MÅNGA som älskar små snygga bröst, så din kille kan dra.

Sen måste du lära dig skilja på "de" och "dem" tjejen. Du framstår inte som så smart. Puss.
Citera
2014-05-13, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snailor

Du borde gå till roten med ditt problem,
när du blir äldre och får celluliter och allt annat piss som kommer med åldern. Ska du aldrig klä av dig framför honom? Du har mycket som människa att arbeta på, helt otroligt att han inte sett din egenskap av svag karaktär och skitit i dig redan.

Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Om du har snygga små bröst ska du fan inte sätta in silikon. Har du fula, go ahead. Sen tycker jag din kille kan dra åt helvete om han inte gillar dina bröst( om det är så att du har snygga)

Sen måste du lära dig skilja på "de" och "dem" tjejen. Du framstår inte som så smart. Puss.

Om du läser igen förstår du att han tycker om hennes bröst och att hon skiter fullständigt i det och låter inte han tillfredsställas fullt ut av hennes kropp eftersom bruden är alldeles för vek att ta av sig BHn om hon är på toppen.
Citera
2014-05-13, 20:00
Medlem
snailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint

Han säger att mina bröst är stora och att han älskar DOM när jag klagar över att dom är små, så det framstår ju inte direkt som att han inte gillar mina bröst.
Haha ja mitt svenska betyg är inte direkt det bästa precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in