2014-11-26, 11:45
Medlem
Cambijaos avatar
Vem kommer få Shaqiri då?

Tottenham får ju gärna vara med och slåss om honom.
2014-11-26, 11:50
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao

Nu är jag inte alls säker på att han kommer lämna..Mycket snack från agenter för att sätta press..MEN..han är ju definitivt ingen världsspelare ännu..som det verkar låta på en del. Han har inte varit nära ens att ta en plats i Bayern under sina 3 år..varken under Heynckes eller Pep. Knappt ens när det varit skadeproblem har han fått chansen kontinuerligt...Så för honom är väl någon klubb strax under dom främsta rimligast som max.
2014-11-26, 12:26
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:

Har ju ryktas lite om Italien också, han är bra men i dagsläget ingen spelare för startelvan i Bayern.

Sedan så ryktas ju även den unge Dansken som spelade hela matchen igår bort och då tror jag att han går på lån till någon annan BL-klubb typ Hannover eller Augsburg.
2014-11-26, 12:34
Medlem
G-spottornados avatar
Osäker på om Shaq lämnar nu i vinter. Känns som han kan behövas med tanke på skadelistan för Bayern...

I vilket fall som helst lär han lämna till sommaren. Gissningsvis till Liverpool, Juventus eller liknande... men jag hade gärna sett honom i Wolfsburg! De behöver duktiga kantspelare och Shaq passar in i profilen

Frågan är snarare vem Bayern väljer att ersätta honom med? En rutinerad klasspelare som kan hoppa in och leverera direkt - typ Cuadrado eller något - eller en yngre talang, t.ex Max Meyer? Bellarabi? Annars gillar Pep spelare som kan täcka flera positioner, så kanske Goretzka.
2014-11-26, 12:44
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-spottornado
Osäker på om Shaq lämnar nu i vinter. Känns som han kan behövas med tanke på skadelistan för Bayern...

I vilket fall som helst lär han lämna till sommaren. Gissningsvis till Liverpool, Juventus eller liknande... men jag hade gärna sett honom i Wolfsburg! De behöver duktiga kantspelare och Shaq passar in i profilen

Frågan är snarare vem Bayern väljer att ersätta honom med? En rutinerad klasspelare som kan hoppa in och leverera direkt - typ Cuadrado eller något - eller en yngre talang, t.ex Max Meyer? Bellarabi? Annars gillar Pep spelare som kan täcka flera positioner, så kanske Goretzka.

Jag tror inte han släpps i vinter. Ska mycket till med speciella omständigheter med januari-transfers överlag. Det är mer klubbarnas marknad än spelarnas jmf med på sommaren. Han behövs för bredden..såvida man inte har något annat på g..men då är det just dom omständigheter jag pratar om.
2014-11-26, 12:52
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jag tror inte han släpps i vinter. Ska mycket till med speciella omständigheter med januari-transfers överlag. Det är mer klubbarnas marknad än spelarnas jmf med på sommaren. Han behövs för bredden..såvida man inte har något annat på g..men då är det just dom omständigheter jag pratar om.
Det finns ju inge speciella rykten i Bayern om att han ska lämna bara det att han vill ha mera speltid och det får han inte i Bayern.
2014-11-26, 14:43
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nu är jag inte alls säker på att han kommer lämna..Mycket snack från agenter för att sätta press..MEN..han är ju definitivt ingen världsspelare ännu..som det verkar låta på en del. Han har inte varit nära ens att ta en plats i Bayern under sina 3 år..varken under Heynckes eller Pep. Knappt ens när det varit skadeproblem har han fått chansen kontinuerligt...Så för honom är väl någon klubb strax under dom främsta rimligast som max.

http://www.transfermarkt.de/beckenbauer-bdquo-shaqiri-kann-im-winter-wahrscheinlich-gehen-rdquo-/view/news/179958

Snack från Beckenbauer också. Jag är ganska övertygad att han går till klubb som inte spelar CL i vinter. Det var ju redan snack före VM, men efter halvsuccé ville Bayern ha kvar honom alternativ har mer kräm för honom. Precis som Klose för några år sen.
Senast redigerad av Cambijao 2014-11-26 kl. 14:56.
2014-11-26, 14:45
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
http://www.transfermarkt.de/beckenbauer-bdquo-shaqiri-kann-im-winter-wahrscheinlich-gehen-rdquo-/view/news/179958

Snack från Beckenbauer också. Jag är ganska övertygad att han går till klubb som inte spelar CL i vinter. Det var ju redan snack före VM, men efter halvsuccé ville Bayern ha kvar honom alternativ har mer kräm för honom. Precis som Klose förra året.

Vi får se..som sagt. Beckenbauer har för övrigt inget att säga till om i Bayern numera. Det är mer hans egna betraktelser "vid sidan om"...så det i sig betyder inget i detta.
2014-11-26, 16:39
Medlem
Mastodontishs avatar
Säljs Shaq kommer Bayern definitivt köpa en ny världs-ytter i sommar. Förmodligen Reus vad alla rykten går. Man kommer inte klara sig med bara Robben och Ribéry och den senare vars form inte alls har varit speciellt bra sedan förra året egentligen.

Müller och Götze är inte yttrar.
2014-11-26, 16:59
Bannlyst
Fan vad tragiskt ifall Bayern köper Reus. Ännu ett rån och en utarmning av den tyska ligan.
2014-11-28, 04:55
Medlem
hakansukkurs avatar
Dagens spanska skvaller press.

- PSG vill ha Isco for 80 EUR i januari, RM har sagt nej
- RM har fragat Messis far om flytt, de skall ha lyssnat pa forslag, men Messi ar mer intresserad av Chelsea pga skatteproblemen i spanien och polaren Cesc.
- Om Messi drar vill Barca ha Di Maria.

Med alla Messi rykten tror jag det enda som kan halla honom kvar i Barca ar nyval och att Laporta tar rodret pa nytt.
Senast redigerad av hakansukkur 2014-11-28 kl. 05:01.
2014-11-28, 04:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
- RM har fragat Messi
Jag har svårt att tro på det där...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in