2015-04-05, 05:26
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
€70m för Pogba är lite i underkant, det hade varit OK innan den här säsongen. Just nu skulle jag personligen säga att han är värd €85-90 miljoner.
Ja, tyvärr kommer någon lägga upp nära 100 milj för honom, min gissning är Barca, City eller Psg. Priset är lika idiotiskt som Bale och Di Maria. Skulle själv gissat på att City köper honom.
2015-04-05, 05:56
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
€70m för Pogba är lite i underkant, det hade varit OK innan den här säsongen. Just nu skulle jag personligen säga att han är värd €85-90 miljoner.

Tycker egentligen att 70m räcker, men kan instämma med din värdering. Han är trots allt nyss fyllda 22 och är redan bland världens bästa mittfältare. Han är mångsidig och kan alltså ta sig an olika roller och hans skott är inte att leka med heller. Den klubb som lyckas köpa loss Pogba får en spelare av absolut världsklass. Han är bara 22 år gammal, så man kan bygga runt honom i många, många år framöver. Och han kommer bara bli bättre med tiden. Så 85-90m är väl inte att ta i så jävla mycket med tanke på dagens marknad där alla spelare går för sjukt höga priser.
2015-04-05, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Tycker egentligen att 70m räcker, men kan instämma med din värdering. Han är trots allt nyss fyllda 22 och är redan bland världens bästa mittfältare. Han är mångsidig och kan alltså ta sig an olika roller och hans skott är inte att leka med heller. Den klubb som lyckas köpa loss Pogba får en spelare av absolut världsklass. Han är bara 22 år gammal, så man kan bygga runt honom i många, många år framöver. Och han kommer bara bli bättre med tiden. Så 85-90m är väl inte att ta i så jävla mycket med tanke på dagens marknad där alla spelare går för sjukt höga priser.

Det handlar mycket om budgivning, Bayern och Real har inga problem med att betala mer än 70 M euro för Pogba. Det skulle inte förvåna mig om Pogba går för 100 M euro. Killen har potentialen till att bli lika bra som Zidane. Det är inte vilken mittfältare som helst man får.
2015-04-05, 19:17
Medlem
Pickmylussys avatar
Haha, fan vad Utd gick bet på Pogba alltså.
2015-04-05, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
Haha, fan vad Utd gick bet på Pogba alltså.
Brukar ofta gå in och läsa tråden om Pogba på RedCafe. Mycket underhållande läsning som jag rekommenderar.
2015-04-05, 23:52
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Brukar ofta gå in och läsa tråden om Pogba på RedCafe. Mycket underhållande läsning som jag rekommenderar.

Tycker överlag att den tråden är förvånansvärt mindre bitter än vad den kunde/bör ha varit.
2015-04-06, 00:09
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Allt tyder på att Southampton kommer låna in Petr Cech till säsongen är slut.
2015-04-06, 00:10
Medlem
asslikethats avatar
Angående Pogba räknas han som homegrown om en engelsk klubb köper honom? Kan tänka mig att City kommer lägga in en stöt isåfall.
2015-04-06, 00:14
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asslikethat
Angående Pogba räknas han som homegrown om en engelsk klubb köper honom? Kan tänka mig att City kommer lägga in en stöt isåfall.
City har nog ingen chans alls på Pogba. Om han lämnar Juventus går han självklart till en klubb på samma eller på högre nivå. Real, Barca, Bayern, PSG, Möjligtvis Chelsea.
2015-04-06, 09:24
Medlem
4522s avatar
Alberto Bueno klar för Porto till sommaren. Det kan bli intressant.
2015-04-06, 10:06
Medlem
M-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Allt tyder på att Southampton kommer låna in Petr Cech till säsongen är slut.
Hur då? Fönstret är stängt, förklara gärna.
2015-04-06, 10:45
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
City har nog ingen chans alls på Pogba. Om han lämnar Juventus går han självklart till en klubb på samma eller på högre nivå. Real, Barca, Bayern, PSG, Möjligtvis Chelsea.

Är verkligen PSG en så mycket större klubb än City då? Vet i fan om jag skulle säga det. United däremot

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in