Citat:
Ursprungligen postat av
hakansukkur
Vi spelar om 6 titlar denna sasong. Hade garna sett att det var slutsalt efter malvakter och Di Maria. Backar och mittfalt kanns stabilt sa lange Khedira stannar. Kan inte bara forlita sig pa bara Benzema utan behovs en killer. Marktes enormt de matcher Cr7 var skadad. Modric har battrade defensiven enormt under Ancelotti och Kroos tror jag inte heller har ngr problem bakat. Men skulle kannas skont att ha kvar Khedira i fall att. Nackdelen ar val att priset kommer sjunka betydligt da jag tror att han far svart att ta plats i ar.
Jag är nöjd med Benzema och han kan göra fler mål ifall han inte har en lika kreativ roll som nu, James är en bättre målskytt än di Maria och Bale kommer växa med en försäsong (tränarna har varit imponerade över hans form nu i sommar enligt
El Confidencial). Det som behövs är en god ersättare och denne ska göra större skillnad än vad Morata gjorde.
Khedira hoppas jag också är kvar om han vill förlänga. Annars borde och, enligt rapporter från gårdagen, kommer klubben göra sig av med honom och vill ha €25-30m för honom. Det skrevs också att han fortfarande ska vara intresserad av Arsenal men kräver €9m i lön.
Modrics förbättring tillskriver jag mestadels till att vi började spela med ett tremannamittfält.