2014-07-10, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Helnöjd med Sanchez till Arsenal!

Tror jag inte du är.

-

Nyfiken på vad 4522 tycker om det här.
2014-07-10, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalven17
Sanchez klar för arsenal http://www.arsenal.com/news/news-archive/20140710/alexis-sanchez-agrees-to-join-arsenal

Underbart!
2014-07-10, 23:11
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAdler
Officiellt, Sanchez är nu klar!

http://www.arsenal.com/news/news-archive/20140710/alexis-sanchez-agrees-to-join-arsenal

Där kom det ja som vi trodde, Sanchez klar, upplagd på förstasidan i nya Puma-tröjan, tre timmar innan Puma har sitt PR-stunt med tröjans lansering.. slump? Skulle inte tro det

Det gjorde de duktigt förhandlarna i Arsenal när de fick ordning på allting i tid. Själv är jag lite nyfiken på om Puma (direkt eller indirekt) har pröjsat någonting i detta, eftersom det gick så ovanligt smidigt. Det skulle fan inte förvåna mig om Arsenal haft en värdering, Barcelona en annan och så dyker Puma upp som gubben i lådan och absolut ska ha klart Sanchez innan tionde för att visa framgångsrika försäljningssiffror i sitt när de nu påbörjar sitt största kontrakt som kitsponsor - och på ett eller annat sätt löser mellanskillnaden. Jag menar har man plöjt 150 miljoner pund i att köpa rättigheterna, så vad är väl då någon enstaka miljon eller två för att skaffa sig en bra start som möjligt och visa siffror som gör ägarna nöjda.
2014-07-10, 23:20
Medlem
Giovinco? Någonting?
2014-07-10, 23:36
Medlem
snillet_1s avatar
Evra till Juventus och Michu till Napoli på lån enligt Di Marzio.
2014-07-10, 23:44
Medlem
Sinnessjukt att Barcelona släpper Alexis. Bara att gratulera Arsenal. En superspelare!
2014-07-10, 23:45
Medlem
Imbazs avatar
Sanchez hoppar alltså på det sjunkande skeppet.

Men han själv är väll ingen vidare bra spelare längre, allt för stort ego som kommer få blomma ännu mer i Arsenal. Han gjorde enbart mål den gångna säsongen pga att han spela i ett överlägset lag sett till alla andra lag i ligan utom 2-3 st.
2014-07-10, 23:46
Medlem
Axezzs avatar
Liverpool echo går nu ut med att Wilfried Bony ÄR en utav många forwards man tittar på som potentiell ersättare till Suarez, vilka kan dom andra tros vara? Jag sitter och hoppas på Higuain men det känns inte så trovärdigt att han lämnar Napoli.
2014-07-10, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Sanchez hoppar alltså på det sjunkande skeppet.

Men han själv är väll ingen vidare bra spelare längre, allt för stort ego som kommer få blomma ännu mer i Arsenal. Han gjorde enbart mål den gångna säsongen pga att han spela i ett överlägset lag sett till alla andra lag i ligan utom 2-3 st.
Snarare han som höll fanan högt i ett lag som i övrig var i spillror. Han och Messi.
2014-07-10, 23:48
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER-5
20 Miljoner pund ryktas det om, Känns som en onödig värvning nu när man värvat Lambert

Inte alls onödigt, räcker absolut inte med enbart Lambert som backup
2014-07-10, 23:55
Medlem
antonaugustssons avatar
Känns som Liverpool håller på att göra Tottenham, dvs värva massa medelmåttor som inte håller.

Talar om spelare som ryktas till klubben.
Senast redigerad av antonaugustsson 2014-07-10 kl. 23:57.
2014-07-10, 23:57
Medlem
Vilken jävla uppgradering Arsenal har gjort, kul och se. Nu blir det väl säkert Khedira och någon bra mittback in förmodar jag. De kommer kunna utmana om CL-titeln på allvar med det laget. Tror ni Wenger får sparken ifall Arsenal går titellösa? för eller senare måste ju klubben vinna titlar. Spelarmaterialet och resurserna finns ju.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in