2015-01-18, 02:28
Medlem
UlfGullivers avatar
Ser ingenting som ens tyder på talang från hennes sida. För mig verkar det mest vara en vilsen tjej som försöker tala mystiskt till ett beat.

Hon är dock det stereotypa P3-materialet i och med att hon är en ung, lesbisk, invandrarkvinna som är samhällskritisk och feminist.

P3 redaktörerna lär ha blivit våta i byxorna dagen de fick vetskap om henne eftersom de lever fortfarande i illusionen av att svenska folket skriker efter feminism och vi just nu bevittnar hur "feminismen intar mark". Då passar P3 på att rida på denna våg som bara existerar långt in i deras egna skallar och lovprisar alla möjliga artister som står för samma sak som dem.

Kom igen.. hon är t.om mer ointressant än P3 gullegrisar Timbuktu och Linda Pira.
Citera
2015-01-18, 21:08
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonSikiel
Hon är en ful, lesbisk, kaxig invandrartjej som gör hiphop. P3's musikredaktörers våta dröm med andra ord. Börjar bli rätt mätt på att ickenormer ska tryckas upp i ansiktet, gärna tillsammans med en orakad armhåla som om det skulle göra någon skillnad. Undrar vad tjocka arabsläkten tycker om hennes skryt om att hon är lebb.

Haram!! åhh hopp från balkongen! Fan asså...nästan synd att hon inte har något handikapp också, då vore det ju jackpot i pk-Sverige!
Citera
2015-01-19, 18:11
Medlem
DonSikiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlfGulliver
Kom igen.. hon är t.om mer ointressant än P3 gullegrisar Timbuktu och Linda Pira.

To be fair så har ju Linda Pira åtminstone nån form av talang och lite flow i sina texter. Silvana är ju bara en i mängden av alla Pira-kopior som vällde fram: Silvana, Roro, Rowda, Cleo, Joy m.fl.
Citera
2015-01-19, 18:43
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonSikiel
Hon är en ful, lesbisk, kaxig invandrartjej som gör hiphop.
Vad kan vara värre för männen på Flashback?
Citera
2015-01-24, 16:40
Medlem
FittJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vad kan vara värre för männen på Flashback?
Vad kan vara värre för mänskligheten?

Hon orerar på P3 med lilla al fadji nu om hur hennes musik är en kamp mot homofobi, rasism, kvinnohat och vithetsnormen.
Hon slänger sig med ord som hon inte behärskar och bollar kulturmarxistska idéer med antikomikern lilla Al Fadji.
Vidrig människa.
Citera
2015-01-24, 18:16
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellroy
Hon är ihop med Beatrice Eli: http://sv.wikipedia.org/wiki/Beatrice_Eli

Girls

Om de ska leva på någons musikkarriär lutar jag åt Beatrice.
Citera
2015-01-24, 18:51
Medlem
Wargs avatar
Undrar om hon själv inser att hon tillhör den vita majoriteten som hon själv menar sig vara förtryckt av. Att hon skulle möta rasism... Kom igen Imam, du ser ut som en Johanna Svensson. Att identifiera sig som arab i låtar och intervjuer gång på gång trots att man är halvbalt, vilket inte nämns = hmm.
Citera
2015-01-26, 21:12
Medlem
Hon är bra, stark person men hon kanske inte är jättebra på att fylla sina texter med relevanta saekr, jo hon är ju politisk men hon ska ju samtidigt vara cool så hon säger sånna coola saker.
Citera
2015-02-15, 05:59
Medlem
timpanis avatar
Silvana Imam fick ett redigt psykbryt på Gaygalan i veckan.

Humor! Jag gillar hur hon vevar loss helt oprovocerat under vad som ska vara ett feelgoodevent. Det ser ut som hon fylle- eller PMS-bråkar med en osynlig fiende.

Och om hon tror att alla i publiken är på hennes sida, varför så arg?

Kuriosa: SD är populäraste parti bland bögar enligt QX egen enkät.
Senast redigerad av timpani 2015-02-15 kl. 06:01.
Citera
2015-02-15, 08:42
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Silvana Imam fick ett redigt psykbryt på Gaygalan i veckan.

Humor! Jag gillar hur hon vevar loss helt oprovocerat under vad som ska vara ett feelgoodevent. Det ser ut som hon fylle- eller PMS-bråkar med en osynlig fiende.

Och om hon tror att alla i publiken är på hennes sida, varför så arg?

Kuriosa: SD är populäraste parti bland bögar enligt QX egen enkät.

Vet vi något om hennes sjukdomstillstånd? För att få ett sånt utbrott kan inte anses vara normalt. Glömde hon att ta medicinen innan galan?

Kan inte vem som helst delta i nätenkäter?
Citera
2015-02-15, 12:12
Medlem
någon måste göra en låt/mix av den här nu!
Citera
2015-02-15, 18:59
Medlem
Sedan jag såg henne tala har jag förlorat allt hopp för Sverige, och för mänsklig fortlevnad i helhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in